romo schreef:Feit is dat
de verschillen van weleer tussen goede en minder goede auto-godenmerken steeds minder is geworden, de slechten steeds minder slecht, de goeden kunnen niet meer beter. Het hele speelveld komt daarmee dichter tot elkaar, hence de tijden gemeten.
Choose your poison is dan nog louter en allen een persoonlijke zaak, niet zo zeer een tijden zaak, natuurlijk blijft centenkwestie altijd........

Dit wilde ik net schrijven:)
Kijk hoe goed de rest is geworden.Kijk hoe 'remote' en meer GT de 991 is verworden....
*denkt terug aan de proefrit in de 997S en vraagt zich af hoe 'n 991S dan 'meer' sportwagen is...dacht het niet*
Cayman/Boxster zijn qua concept veel meer wat Porker bedoelt met sportwagen. Maar ja, de 911 historie moet koste wat het kost blijven. Beetje irritant. Ik zie Ferrari Lambo Maserati, Nissan, Mercedes BMW Audi Corvette etc niet met auto's komen die 't motorblok achter de achteras hebben omdat dat 't Ei van Columbus zou zijn.
Tuurlijk tractie en meer rembias naar achteren zijn voordelen, maar 'n goed middenmotor chassis hoe dan ook veegt die voordelen weer weg. Dat weten ze bij Porker ook.