ik had een paar jaar terug na overstap 600 per jaar meer op de bank waar ik al blij mee was, terwijl ik die van daarvoor al 'normaal' qua prijs vond.
tomgtr schreef:Net even voor de gein gekeken. Kan dus 500 per jaar besparen. Maar blijft een gedoe. Staat standaard op 3 x 25A maar we hebben dus 3 x 35A. Moet je dat nog ergens invullen? Verhoogt de prijs neem ik aan. Ik ben al jaren zoals ze dat noemen een sleeper. Ik zou het moeten doen maar blijft gedoe. Weet niet eens wanneer m'n huidige abonnement afloopt. En dan moet ik natuurlijk abonnement op Toon nog apart zeggen. Zucht. Ben stom als ik het niet doe maar nog nooit gedaan.
Sterker nog, 1 van de 2 auto's bleef bij zelfde verzekeraar!!!!GTRene schreef:klopt, dan nog een groot verschil, vaak zeggen verzekeraars of banken ook niks tegen de klant, wel 'slim' en dus goed dat je zelf op onderzoek gaat af en toe.
Update: alhier is het netwerk niet van Essent, maar van Enexis......en toen mijn ouders overstapten naar Oxxio, kregen ze op de jaareindafrekening (ook afhankelijk van het gebruik) nog een extra rekening 'netwerkkosten Enexis' van €360.JP schreef:Klopt het dat je wel nog later een rekening krijgt voor het gebruik van het leidingnetwerk ? Mijn ouders hadden het daarover toen ze van Essent naar Oxxio overstapden. Toen kregen ze later een rekening van rond de €200 voor gebruik van het leidingnetwerk van Essent.
Blijkbaar is het leidingnetwerk (hier) van Essent en bij hun zit dit gebruik in de prijs inbegrepen......
Kosten netbeheerder
Naast de leveringstarieven van E.ON en de Energiebelastingen, bent u ook netwerkkosten verschuldigd. De
hoogte van de netwerkkosten is afhankelijk van de daadwerkelijke capaciteit van uw aansluitingen en uw
netbeheerder. De netwerkkosten kunnen door de netbeheerder aangepast worden. In het voorschotbedrag
dat u maandelijks aan E.ON betaalt zijn de netwerkkosten inbegrepen.
checkErikS schreef:easyswitch.nl doe ik het elk jaar.
De beste is inderdaad de goedkoopste voor een looptijd van één jaar.
Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot], Dimitri, Google [Bot], Martijn_bmw, PetervdH en 19 gasten