0-100 in 3 seconden zonder drama sounds ( hooguit ik die wat begin te gillen ) lijkt me wel een ervaring ...
Walibi heeft 'n achtbaan, die je ook afschiet als 'n malle, het enige geluid is 't gekrijs van die paniekzaaiers in je rit:)dvh schreef:Vanavond gaat 't gebeuren![]()
0-100 in 3 seconden zonder drama sounds ( hooguit ik die wat begin te gillen ) lijkt me wel een ervaring ...
Ik biets gewoon een ritje mee.. Is goedkoper ^___^Robin schreef:Walibi heeft 'n achtbaan, die je ook afschiet als 'n malle, het enige geluid is 't gekrijs van die paniekzaaiers in je rit:)dvh schreef:Vanavond gaat 't gebeuren![]()
27,50 entree dacht ik
Kan ik alleen maar beamendvh schreef:Wat een grote ipad!
Serieus gave auto. Veel mooier interieur dan dat ik bedacht had...
En snel.... Bizar gewoon.
En waar ik wellicht nog meer onder de indruk van was was het totale gebrek aan drama.
Superstil... Heerlijk comfortabel onderstel.. Wegligging als blok beton.... En supersnel...
Heel erg gaaf..
Doe mij ook maar zo'n ding!...
(130k....)
Ook dat kan opgelost worden.allen schreef:Voor 130k heb je ook een CLS Shooting brake met een lekkere V8 erin. En eigenlijk kun je dan wellicht gelijk die laatste euro's neergooien voor een AMG versie. Dan maar wat minder pk's en wat meer bijtelling dan een Tesla.![]()
Denk verder dat Tesla de enige serieuze elektrische wagen op de markt is. De rest is alleen goed voor een ritje naar de supermarkt...
Grappig, de test in AMS was ook tussen de P85d en CLS AMG shooting brakeallen schreef:Voor 130k heb je ook een CLS Shooting brake met een lekkere V8 erin. En eigenlijk kun je dan wellicht gelijk die laatste euro's neergooien voor een AMG versie. Dan maar wat minder pk's en wat meer bijtelling dan een Tesla.![]()
Denk verder dat Tesla de enige serieuze elektrische wagen op de markt is. De rest is alleen goed voor een ritje naar de supermarkt...
Gebruikers op dit forum: Berry1000RR, Majestic-12 [Bot], Wimo, zegmaarboris en 5 gasten