Wat gaat die kosten Robin?
Hoe is zo'n horloge nou kwa restwaarde? Compleet ruk, zeker?Robin schreef:Je moet voor dit soort 're-editions' in horlogeland (de 50/60/70 look komt de laatste jaren steeds meer in/terug, zie die Speedy, zie deze, zie JLC Vintage divers, Blancpain FF etc , IWC Flieger/Portugieser en natuurlijk Panerai) wel een retrosuele 'tic' hebben, maar ik zie dat ik niet de enige ben die 'm wel prachtig vind.
Ik ken het alleen van foto's. In het echt vind je het dus niet mooi, begrijp ik? Het lijkt mij wel een leuke afwisseling voor de zomer. De straps zijn ook makkelijk te wisselen voor een ander kleurtje.Robin schreef:Perlon is vooral sterk duurzaam voor wat het is tov leer en zelfs wubbew.
En dit ziet er op de foto's best aardig uit.
Nee dit zit er goed uit op die foto's, prima. Mooi vlechtwerk ofzo.flieger schreef:Ik ken het alleen van foto's. In het echt vind je het dus niet mooi, begrijp ik? Het lijkt mij wel een leuke afwisseling voor de zomer. De straps zijn ook makkelijk te wisselen voor een ander kleurtje.Robin schreef:Perlon is vooral sterk duurzaam voor wat het is tov leer en zelfs wubbew.
En dit ziet er op de foto's best aardig uit.
Neem aan dat de k in dit geval écht voor knopen staat.dvh schreef:Lol..
Mag ook wel voor 20k+
Dan verwacht ik ook dat het 'iets bijzonders' is.. ..
Het bandje:)MParallel schreef:Neem aan dat de k in dit geval écht voor knopen staat.dvh schreef:Lol..
Mag ook wel voor 20k+
Dan verwacht ik ook dat het 'iets bijzonders' is.. ..
Serieus, ik ben geen horloge kenner, weet alleen dat ik horloges leuk vind, maar wat maakt deze anders dan de zoveelste variatie op het duikersklok thema? Zit er een complicatie in die voor mij onzichtbaar is?
Het zijn in de basis de bandjes van de kluisjes in zwembaden, toch?Robin schreef: Nee dit zit er goed uit op die foto's, prima. Mooi vlechtwerk ofzo.
Ik verkoop hier die nylon/ perlon bandjes aan werkhorloges in de bouw/agrarische sector.
Gebruikers op dit forum: A110_Bleu_Sierra, Gus, jessedehaan, Joost H., RS-Ron, SlowCo en 9 gasten