Teveel BPM...Andre schreef:...Zit teveel bpm op. Nieuwe auto's met atmo motoren is absurd duur door Den Haag.
...
Mooi pleonasme
Teveel BPM...Andre schreef:...Zit teveel bpm op. Nieuwe auto's met atmo motoren is absurd duur door Den Haag.
...
Je zou gestoord zijn met zo'n pracht gts.romo schreef:Mee eens, daarmee vervalt voor mij direct noodzaak/verlangen tot aanschaf.............ik wil een DD met wat meer goodies.
Ga je er mee naar de ring/ander circuit.....prima voor 126K
Nu voldoet de GTS meer dan uitstekend voor mij, in geval van onhoudbare nood en verlangen kan ook deze kar zo het circuit op.
http://suchen.mobile.de/auto-inserat/po ... ORT&noec=1" onclick="window.open(this.href);return false;Porsche Cayman GT4
89.900 EUR (Brutto)
76.838 EUR (Netto)
17,00% MwSt.
Sportwagen/Coupé, Neufahrzeug
50 km
Benzin
283 kW (385 PS)
Schaltgetriebe
Skitterend! Jongens, we kunnen wel kletsen dit en dat, opties etc. maar ik vind die GT4 wel dé Cayman to have. Voor 150k heb je gewoonweg een topmachine. Dat zijn hier nu eenmaal de prijzen. En is, want dat is typisch Porsie, ook prima voor woon-werk. Eens ffromo schreef:PCE ook GT4 te koop;
http://www.porschecentrumeindhoven.nl/m ... an_gt4.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;
Er zit standaard GT3 remmerij op..... Dat moet toch gewoon voldoende zijn?!Sjoerd schreef:PCE GT4 + keramische remmen + klasse 5 alarm = €160k...
Ik denk dat er weinig zullen zijn die een GT4 met clubsport pakket en kuipjes alleen gaat bestellen.
Fuck remstof, Erik.ErikS schreef:Er zit standaard GT3 remmerij op..... Dat moet toch gewoon voldoende zijn?!Sjoerd schreef:PCE GT4 + keramische remmen + klasse 5 alarm = €160k...
Ik denk dat er weinig zullen zijn die een GT4 met clubsport pakket en kuipjes alleen gaat bestellen.
Sperdy schreef:Skitterend! Jongens, we kunnen wel kletsen dit en dat, opties etc. maar ik vind die GT4 wel dé Cayman to have. Voor 150k heb je gewoonweg een topmachine. Dat zijn hier nu eenmaal de prijzen. En is, want dat is typisch Porsie, ook prima voor woon-werk. Eens ffromo schreef:PCE ook GT4 te koop;
http://www.porschecentrumeindhoven.nl/m ... an_gt4.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;doen bij PCE ...
Mee eens.Sjoerd schreef:PCE GT4 + keramische remmen + klasse 5 alarm = €160k...
Robin Hartog schreef:Fuck remstof, Erik.ErikS schreef:Er zit standaard GT3 remmerij op..... Dat moet toch gewoon voldoende zijn?!Sjoerd schreef:PCE GT4 + keramische remmen + klasse 5 alarm = €160k...
Downforce Hans schreef:Dan moet je je remmen op je beemer eens na laten kijken.
Heb in meerdere testen al gelezen dat het qua rem amper uitmaakt.
Geen remstof is een voordeel maar een beetje remstof na een stukje stampen is wel een mooi gezicht, behalve als je een poetser bent natuurlijk.
En als je hem alleen voor trackdays gebruikt zonder kenteken=geen bpmErikS schreef:Macboy +1,
Kuipjes en gordels. 130k klaar.
Anders snap je die auto niet volgens mij...
Airco delete en radio delete snap ik niet. Alsof iemand op df zo goed kan rijden dat je die 20 kilo merkt. Maakt zo'n auto in mijn ogen volstrekt onbruikbaar.Robin Hartog schreef:GT4 + airco en radio delete + lichtgewicht kuipjes en PCCB. Meer opties hoor je niet te bestellen op zo'n ding. Anders is een GTS the way to go.![]()
Misschien nog Porsche PTS voor een leuk kleurtje.
Gebruikers op dit forum: Majestic-12 [Bot] en 4 gasten