Ik ken het fietsen van voor Strava eigenlijk niet. Ben gelijk gestart met Strava. Ik blijf er ook mee fietsen. Eigenlijk moet je het KOM gebeuren niet meer serieus nemen. (ik tenminste) Maar ik gebruik Strava daar ook niet voornamelijk voor (al lijkt het soms wel zo

)
Strava is voor mij een soort agenda die al mijn sportactiviteiten bijhoud. Zwemmen, Fietsen, hardlopen, maar ook bv fitness en krachttraining.
Mooie overzichten en motivatie schema's. Verder vind ik het gewoon leuk om activiteiten van mede Stravisten te volgen.
Wat ik van de week wel op Strava tegenkwam was een gebruiker die op een soort Tacx ritjes ging rijden (wahoo kick ofzo) en virtueel KOM's ging fietsen. Dus gewoon in de huiskamer

het was voor hem even uitproberen hoe het allemaal werkte, want hij was er zelf ook verbaasd over. Hij heeft gelijk de ritten op stationary gezet want hij fietst buiten ook tienduizenden kilometers bij elkaar. Maar een KOM is ook niet meer veel waard als mensen ze gewoon in de woonkamer bij elkaar kunnen fietsen.