Vandaag gekocht, dikke fiets! Of die hard loopt weet ik nog niet, hangt er vanaf hoe stijl het naar beneden gaat

Helemaal van carbon, dus op m'n kaak vallen moet ik niet doen

Meer fietsers hier?
Herman Braun uit Spijkenisse.......Mathieu schreef:@Hans
Wie is dat? Jan van Dalen van Duell?
Topfiets met lowbudget groeppartyondude schreef:Is m'n eerste nieuwe racer![]()
Dit jaar begonnen op een Giant tcr ONCE uit 2001. Dat was een double en om eerlijk te zijn werd ik daar redelijk flauw van in de Ardennen en Zuid Limburg![]()
Mogelijk dat deze foto een beetje duidelijk maakt waarom:
Anyway, nu dus weer een Giant, volledig carbon met Triple 105 groep erop. Denk dat ik me daar wat beter mee kan redden![]()
Nu de MTB maar uit de motteballen trekken om de conditie in de winter op peil te houden
Yep, die fietsen ken ik.Downforce Hans schreef:Herman Braun uit Spijkenisse.......Mathieu schreef:@Hans
Wie is dat? Jan van Dalen van Duell?
Je kunt ze ook stellen zodat je sneller eruit schiet...allen schreef:Geen idee of het in is of niet. Dit jaar zelf een Specialized Allez Comp met Campagnolo gekocht. Bewust geen carbon. Achteraf gezien een goede keuze, gezien ik al 2 keer op m'n plaat ben gegaan. Het was even wennen met de pedalen bij het afstappen en straatje keren.
Geen idee, omdat de markt het ons 'opdringt'?Downforce Hans schreef:Ziet er mooi uit, maar waarom heb je niet voor een stalen fiets gekozen?
Ik begrijp van een kennis van me die frame bouwer is dat profi wielrenners het liefst met een stalen frame rijden.
De serieuze wielrenner die met een fiets van carbon aan komt wil na een test rit op een stalen fiets niet meer terug op het cabine model.
Zou het komen door dat cabon trendy is?
grtz,Hanz06
RJay schreef:Ik snap toch niet dat jullie dat lekker vinden fietsen, je reet hoger dan 't stuur.... ik vind het zo on-wendbaar.![]()
Doe mij maar lekker 'n hybride fiets, lekker gooien en smijten tussen 't verkeer en de bossen door.
Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot], Bing [Bot] en 13 gasten