Gisteren even Ilija laten proeven......
Nou the sound is mega, zelfs al zonder sportauspuff, het enige wat die toevoegt is dat geklapper bij gas los..........doe je dat in de bebouwde kom dan verklaren ze je allemaal voor gek
Leuk speeltje dat geklapper, maar niet nodig, je krijgt het er bij zo te zeggen.
Ik vind de auto niet echt tam, kracht heeft ie zat, door het mindere gewicht is het mindere koppel ook niet direct een issue, uiteraard geldt (net als voor alle atmo blokken) dat je toeren moet maken om het beste d`r uit te halen.
De directe en zeer snelle PDK draagt daar ook aan bij, geen verlies van trekkracht en het knalt best door, die 1e 6 verzetten zijn best weel kort dus dan nog meer sensatie, de 7 voegt niets toe behoudens brandstofbesparing.
Wat mij zelf nu het meest opvalt; ik vind de kar wat aan de softe kant, duiken met remmen, bij kort en krachtig sturen op snelheid (op de snelweg bv bij invoegen,inhalen) dan verwacht je meer kart-achtig gedrag, vervolgens zit er dan te veel rol beweging in de lengte/diagonaal as.......ik weet niet of de sportvering (X73) optie dat beter doet, als dat zo is dan had ik het absoluut anders gedaan. Allemaal niet storend, maar je verwacht het niet he
Kortom; dat veergedrag vind ik dan weer niet goed bij het karakter van een ras echte sportauto passen.....
Kan ik weer rekening mee houden bij een opvolger