Zo, flink wat hoogtemeters gepakt zie ik!RVV schreef:Vandaag de Gran Fondo gefietst.

Fiets je trouwens met een HRM? Nu je zo veel sport zou het geen overbodige luxe zijn om eens een uitgebreide sportkeuring te doen met ECG en longfunctie.
Zo, flink wat hoogtemeters gepakt zie ik!RVV schreef:Vandaag de Gran Fondo gefietst.
Gaat die skoda nog zo hard danBram schreef:Ja, dat is mij ook al meerdere keren gelukt, blijft leuk
Maar geen 600 lumen...Overigens zijn er ook nog veel sterkere lampen, maar dat vind ik dan weer wat overdreven.ArjanS schreef:Voor lampjes gewoon naar de action gaan. Heb je een mooi setje voor €1, 29.
DDX schreef:@RVV; wees maar blij dat je bij jou niet dit soort mensen hebt :
http://www.strava.com/activities/195429101" onclick="window.open(this.href);return false;
Dan had je heel wat minder KOM's gehad
? Normaal gesproken kun je met een sleutelbeenbreuk rond 4-6 weken wel weer fietsen. Maar ja, ieder geval is natuurlijk weer anders en ik ben geen arts. Dus neem vooral van mij geen medisch advies aan. Wellicht kun je even bellen met een echte sportarts.Jesper schreef:Vandaag op controle geweest in het ziekenhuis ivm het gebroken sleutelbeen. Alles ziet er prima uit. Toen ik de arts vroeg wanneer ik weer op de fiets zou kunnen, antwoorde hij 2 maanden![]()
Dat vind ik toch wel erg lang, vooral als ik zie hoeveel beter het al gaat na 1,5 week. Iemand hier ervaring daarmee en heb je toen ook echt 2 maanden niet kunnen fietsen?..
Natuurlijk kan ik wel binnenkort in de sportschool op de hometrainer beginnen, maarja alleen dat 2 maanden lang is ook geen pretje...
Doe het alsjeblieft rustig aan Jesper! Ik heb 2 jaar geleden mijn acromoin gebroken en veel te snel daarna weer gaan sporten e.d. Ik heb er nu wekelijks last van bij bijv. langere afstanden hardlopen (10km+), wielrennen (45km+) of squashen.Jesper schreef:Vandaag op controle geweest in het ziekenhuis ivm het gebroken sleutelbeen. Alles ziet er prima uit. Toen ik de arts vroeg wanneer ik weer op de fiets zou kunnen, antwoorde hij 2 maanden![]()
Dat vind ik toch wel erg lang, vooral als ik zie hoeveel beter het al gaat na 1,5 week. Iemand hier ervaring daarmee en heb je toen ook echt 2 maanden niet kunnen fietsen?..
Natuurlijk kan ik wel binnenkort in de sportschool op de hometrainer beginnen, maarja alleen dat 2 maanden lang is ook geen pretje...
Jesper schreef:2 maanden lijkt me wel beetje veel boekjes wijsheid van de arts...
Stoker!Arthur schreef:Nou, wat let je? Stap lekker op die fiets. Tsss, zo'n arts ook![]()
Jesper schreef:2 maanden lijkt me wel beetje veel boekjes wijsheid van de arts...
Gebruikers op dit forum: Bram, Dimitri, Google [Bot], matthyssie, smiley, Wimo en 8 gasten