Is idd een N54, de turbo druk is nog steeds niet erg hoog, rond de 1.3 bar. Binnenkort eens met wat e85 kijken wat er te halen valtArjan S. schreef:Jaloers op de mods! Tis nog de N54 toch? Zit aardig wat speelruimte in.Durf het met de N55 in mijn 335i (nog) niet aan, ook i.v.m. garantie
Nee dat is alleen bij AudiJoy schreef:Ik reed vandaag achter een 335i en die walmde me een partij bij gas los. Turbo's een tikje gehad leek het. Is dat een gebruikelijk issue bij deze motoren?
ik heb het via n54tuning.com gekocht, super service, verder kunnen ze een lagere invoice voor je maken voor de import. Je kan daar via paypal betalen en je hebt het ongeveer in een week in huis.dannYZ schreef:die lijkt wel heel veel op die van mij!
Leuke auto![]()
Hoe heb je de JB4 besteld, wil er zelf ook graag een, maar heb totaal geen ervaring met kopen in het buitenland
De wastegate ratel is nu weg, de auto had wel een ratel toen ik hem kocht, doordat de wastegate van de onderste turbo vast kwam te zitten heb ik voor, bij rb turbo wordt er een verbeterde wastegate gemonteerd en een groter compressor wiel. Ik geloof dat de turbo het enige zwakte punt is, verder is een lsd wel echt een must, zullen ze wel bewust niet gedaan hebben omdat het anders een veel te grote M3 concurrent is. De remmen en het onderstel vind ik standaard echt perfect. Ik kan het zeker aanraden, voor het geld kan je geen snellere auto kopenHielke schreef:Schitterende auto die 135i.
Samen met de 1M de meest begerenswaardige BMW by far.
Wat zijn de zwakke punten van de 135i? Is die wastegate ratel verholpen zodra de turbo's vernieuwd zijn?
De markt voor 135i's is bedroevend. Tenzij je een verkopende partij bent natuurlijkAls ik er eentje met een goede historie en redelijke kilometerstand tegenkom, dan zou ik wel eens gek kunnen doen.
RB Turbo is een van de weinige die dit wel kan, op de site kan je meer lezen wat hij doetHielke schreef:Kan de wastegate van die 135i turbo's los vervangen worden of heb je om die ratel te verhelpen een nieuwe turbo nodig?
Ik meende gehoord te hebben dat de hele turbo vervangen moest worden.
Ik hoop de auto binnenkort ook eens tegen wat snellere auto's te mogen testen!GTRene schreef:450pk? 600nmnice
Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot], Martijn_bmw en 4 gasten