Robin schreef:Romo vond de besturing(electrisch) en directheid daarvan op 'n ander peil dan de 1M begreep ik.
Steve Sutcliffe is lyrisch(leuk filmpje trouwens) mede daarover. Wel de juiste kleur rood en handbak ook weer even wat anders. Maar puntje bij paaltje zou ik ze beide(dus ook de F type) moeten rijden, die natuurlijk zwaarder en minder scherp en direct is.
F Type is gewoon 'n beauty daar kan op dit moment eigenlijk nul tegenop in dat segment. Ook echt 'n stoere kar, dit-met alle respect- tov de wat te vriendelijke en ronde Cayman(hoe skitterend de kar ook is in al zijn facetten)
Qua sturen;
1M is initieel een tikkie sneller bij de les, om de zelfde reactie bij de GTS te krijgen moet je gewoon meer stuurbeweging maken.
Krijg het idee dat het meer moeite kost (lees je moet meer snelheid hebben) om de voortrein van de GTS echt "op te laden" dus op druk te krijgen. Zal wel liggen aan minder gewicht daar ter plekke ivm de 1M
Gebruik de kar elke dag, en dan is het net als bij elke kar gewoon saai achteraan sluiten, wil je het beste eruit (geldt overigens net zo voor 1M) dan moeten we heel rap weer zo`n dagje Frieslanh doen
Dan kan je een beetje ruiken en proeven (voorzichtig op mijn niveau

) wat er potentieel kan. Dan pas komen dit soort karren echt tot leven..........en de bestuurder ook......
PS qua Jaq; op Bimmerpost hebben ze de lichtste variant op de weegbrug gehad; 1755 kg alstublieft neen dankuwel..........hoe leuk, mooi what ever ook; ik haak af bij morbide obesitas, of het auto`s of vrouwen zijn, dendert niets, ik ga d`r gillend van tussen...............met een GTS