Duidelijk. Ik zit nog ernstig te twijfelen tussen een 800/810 of de 510. Ik zou zelf ook amper de navi gebruiken denk ik, maar wel de 'kruimeltjes volgen' route. Heeft de 510 ook een echte kaart? Kan deze openstreetmaps aan?jspr schreef:Ik had hiervoor een 500, die ik naar tevredenheid heb gebruikt, echter ging na heel veel gebruik de menu knop stuk en Garmin heeft deze onder garantie vervangen.
Gezien de 510 Bluetooth/touchscreen heeft heb ik deze genomen omdat ik tot op heden nog nooit de nood voor navigatie heb gehad. Een aantal vrienden van mijn hebben ook een 800/810 en die zie ik trouwens niet zo heel vaak puur op navigatie fietsen.
Ik plan mijn lange routes altijd voor ik weg ga en tijdens het rijden volg ik de route in de 500/510.
Gisteren een Edge 500 op de kop getikt. Het feest kan eindelijk beginnen.DDX schreef:@indobesar; nogmaals knap dat jij zo lang kan rijden met best hoge hartslag terwijl je aan het doodgaan bent, ook mooi te zien aan je gemiddelde hartslag van 168 (bij max van 188)
Ik heb zelf de garmin 500, lekker klein maar helaas wel irritante bug bij rijden van kruimelspoor dat lijntje soms wegvalt (en uiteraard op meest onhandige momenten)
Heb afgelopen weekend dus een 2e hands garmin 800 gekocht, vooral voor momenten dat ik in echt onbekend gebied fiets (zoals pas in frankrijk) en ik route wil volgen/kaart bij me wil hebben.
Andere irritatie van de 500 was dat je geen custom data velden op kruimelspoor pagina kan zetten.
Ik hoef niet te weten hoe lang rit nog duurt, maar hartslag in beeld is wel zo prettig.
Wilde eerst voor de 1000 gaan, maar reviews over batterijduur vielen me toch tegen.
En 810/1000 draadloze functies voegen voor mij weinig toe. (en hoop irritaties dat je tbt niet kan uitzetten)
Top werk beiden!indobesar schreef:Leuk gereden vandaag met DDX. Man wat is hij sterk. Knap hoor. 1x dood op de Rijndijk om een groepje te achterhalen. Tweede keer omdat ze als hazen vertrokken en ik een gaatje liet vallen in laatste wiel. Derde keer wilde de kopmannen aanhaken bij een scooter. Lol. Man wat ging dat hard teven de wind in. Goede training, maar helemaal op. De brug bij Westervoort was ik dan ook gezien....
Verder leuke tocht met flinke hoosbuien tussendoor.
Het Italiaanse weggetje hebben jullie ook gepakt zie. Die had ik de week er voor nog even overgeslagen, onderaan begin je al door de drek en langs de rivier ook niet al te schoon idd.DDX schreef:Vandaag indobesar zien doodgaan, maar hij heeft de tocht volbracht
Helaas wel stukje afgesneden door missen van bordje, maar was leuke tocht. (alleen deel rond Oosterbeek was weer hoop troep op weg)
DDX schreef:255Km http://www.strava.com/activities/188849009" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikers op dit forum: Eric Z, Thomas H, Ti-Tourist (Erik) en 5 gasten