20-08:
Verder gegaan met de wiel kuipen achter.. Met name het vuur schot (Firewall)..
Firewall hoedeplank..
Passen en meten maar zo moet het ongeveer worden..
Hoedeplank op hoogte gezet en tijdelijk vast gezet om een vast (meet) punt te hebben..
Uiteraard waterpas..
RA klaar..
Direct ook de RA kuip maar afgelast..
LA ook gedaan..
Verder gegaan met de LA firewall..
Plaatjes gemaakt..
C stijlen ook afgedicht..
Gaat eindelijk ergens op lijken..
LA begonnen met de firewall gedeelte..
Net lekker bezig, stop het las apparaat er mee..
21-08:
Las apparaat stuk, dus dan maar wat voor bereidingen getroffen..
Voorste vuurschot (Firewall) pas gemaakt..
Alleen nog af lassen..
Door met de tunnel voor de (grote) versnellingsbak..
Moet nog meer uit de body geslepen worden, om de tunnel spanning vrij te monteren..
Bijna zijn we er..
Komen er wel..
Griptangen nodig, dus dan maar even een spanbandje er om heen..
22-08
Las apparaat nog steeds stuk , dan maar voorbereidingen treffen ..
Verder met de GRP4 subframe location set..
Komt in deze gaten onder in de voorste chassis poten..
Hoort ook een plaat bij..
Bus met schroefdraad, komt door en door de bint..
Maar eer de las moeren uit de binten halen, anders kan ik niet door de door boren..
Auto waterpas gezet..
Om dan ook zo recht mogelijk te boren, zodat de bussen zo recht mogelijk komen te zitten..
Gaten zijn best netjes geworden..
Bussen er door heen..
Zie dat de bussen iets te lang zijn, dit is nodig voor de plaat die er later bij komt..
Incl plaat..
Totaal plaatje van twee kanten..

Door met de trekstang bevestiging voor de voorwiel ophanging..
Met deze trekstang vervalt de stabi aan de voorzijde, en kunnen we de camber en castor stellen
Wist niet waar precies deze moesten komen, dus dit komt op een later tijdstip..
Dan door naar de voor chassis bint versteviging, deze zijn noodzakelijk om het knikken van de body tegen te gaan, dit voor al bij landingen van de "Jumps"
GRP4 chassis kit:
komt op deze plek in de auto..
Na een beetje slijpen en passen en meten..
Omdat de benzine slangen door de auto gaan lopen, direct het idee opgevat om deze door een setje buizen te laten lopen..
Gaten geboord..
Ovaal gevijld..
Buizen op maat gezaagd..
Ook ingebouwd straks moet het er goed uitzien, dus waterpas en haaks..
Binnen zijde..
Gelijk de Linker kant ook maar gedaan, was niet zo heel veel meer werk..
Omdat als straks alles dicht is en ik er niet meer bij kan, deze gedeeltes alvast in de zink spray gespoten..
Tot de volgende update!
