Ik ben al aant posten op wat Ford forums, maar aangezien ik weet dat er hier ook wat liefhebbers zijn van oude (RS) Escortjes, ook maar hier posten dan?
Ik zal de hele historie plaatsen, dus niet raar op kijken dat er een antwoord tussen zit,
zal ik maar beginnen bij aflevering :1?
06-03
Hallo mannen,
Het is zo ver!!!
Ben begonnen aan de Escort te werken..
Nadat de Escort een jaar heeft stil gestaan, en ik bezig ben geweest met het zoeken van onderdelen en speciale competitie delen,
eindelijk begonnen met strippen van de auto, natuurlijk kom je dingen tegen die tegen vallen enz enz..maar ach dat hoort er ook bij..
Ik zal bij het begin beginnen,
ER was eens...

Ik kocht de auto van iemand die al begonnen was, ik nam zijn "project " over..
Hij had de Escort op de slechte plekken al gestraald en kon dus zien, wat ik kocht..
Deze beste man, was ook al begonnen met het repareren van de verroeste delen
Er zit nog zat werk aan..
Tevens heeft hij alle onderdelen in de auto er bij gedaan..
Oa een 2.0 (205) motor en een 5MT T9 bak..
Ook alle ramen en best veel nieuw plaatwerk
Deal gesloten, opgeladen en naar de garage van de BMW Circuit Club (die regelmatig op Spa/Francochamps zitten) want daar mocht hij vorlopig logeren..
Lekker slaap plaatsje gemaakt en spullen uitgeladen..
Hier staat hij al tussen de "Racers" en kreeg hij al "The Feeling"..

Deze is van mijn maatje, een M3 E30 Jagermeiter DTM replica:
Hier is hij hem aant vertroetelen, voor dat hij gaat knallen op Spa Francochamps.. :twisted:
Het begon toch aardig te kriebelen, en wou aan de slag met "mijn project" hier en daar eens na gevraagd en een plekkie kunnen regelen..
Dus verhuist naar een ander plekkie..
Niet echt een lekker plaatsje om aan te werken, dus maar weer verhuist, naar "mijn eigen Hoekje"..
Zat al een lange plank aan de muur, dus gelijk maar wat onderdelen aan de kant gezet..
Zo genoeg daar over, terug naar de MK2... 8)