maar wel voordeliger...

Die 79k ligt dan in 't aantal diamanten en andere edelstenen wat in de kast en band is verwerkt incl een edelmetaal(goud ofzo)peu 207 schreef: zag afgelopen week in brussel nog een rolex van 79.000 snap niet dat mensen zoveel neerleggen voor zon ontiegelijk lelijke klok! ondanks dat het uurwerk goed blijkt te zijn. een omega of een seiko of een tissot doet kwa uurwerk niet onder.... alleen de prijs is anders!
Robin schreef:Doe mij ook maar een Dark Side of the Moon.
Die 79k ligt dan in 't aantal diamanten en andere edelstenen wat in de kast en band is verwerkt incl een edelmetaal(goud ofzo)peu 207 schreef: zag afgelopen week in brussel nog een rolex van 79.000 snap niet dat mensen zoveel neerleggen voor zon ontiegelijk lelijke klok! ondanks dat het uurwerk goed blijkt te zijn. een omega of een seiko of een tissot doet kwa uurwerk niet onder.... alleen de prijs is anders!
Het uurwerk blijkt goed te zijn....
Ik krijg hier 10 jaar oude van ETA's voorziene Orissen, MLs , IWC , Breitlings binnen waarvan de tap/as van één van de radertjes gewoon half weggesleten is. Elk (mech) uurwerk heeft smering en onderhoud nodig, maar ik weet wel welke ik kies als 't om robuustheid en uithoudingsvermogen gaat:)
Seiko, ik ben dealer, vooral in de prijsklasse 500-800,- euro(de wat duurdere) heb ik meer dan gemiddelde uitval en garantieclaims....jammer maar helaas!
En 'alleen de prijs in anders' : Omega heeft ook klokken van 10,000den euro's.
Dat vele Rolexen lelijk zijn, mee eens, maar er zijn er ook 'n stuk of 5 /6 gewoon 'mooier' /authentieker dan de concurrentie. En vooral duurder, ja maar ook technisch beter als je dieper gaat.
Robin schreef:Lag gisternamiddag een 116600 nieuwe Seadweller bij Gassan Dam A'dam in de etalage.
Iemand van hier 'n optie op? Zit er al wat schot in?
Doe eens een fotootje, ben benieuwdTom schreef:Ik had nog nooit een AP omgehad dus vandaag eens wezen kijken.
Wilde graag de 15202ST (39mm) en 15400ST (41mm) zien. Ze hadden beide niet.. wel een 37mm en een 41mm chrono, beide Royal Oak. Ook prima, dan heb ik in ieder geval de afwerking gezien en om de pols gehad voor het gevoel. Wat zal ik zeggen.. echt super, wat een klok. Die patisserie dial, afwerking kast, die band...
Beter wordt het niet.
Zowel de 37mm als de 41mm kon ik qua maat goed hebben. 37mm tikkie klein. 41mm tikkie te grof. Voor m'n gevoel is 39mm de beste maat voor m'n pols maar ook qua verhoudingen van het horloge.
Beide dials waren wit.. patisserie patroon valt zo wel op en is erg mooi in het licht.. maar de kleur heb (op een AP) minder mee. Blauw (hadden ze niet) zou op basis van foto's m'n keus zijn. Wist ook niet dat ze meerdere tinten blauw hadden.
Overigens nog niet serieus voor in de markt, maar je weet nooit...
Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot], Amazon [Bot], Google [Bot] en 4 gasten