wimprezawrx schreef:Wil rond de 750kg uitkomenmatthyssie schreef:Pff. 205 pk op 900 kg oid? Vet zeg!!![]()
Escort MK2 RS2000 "GRP4" Flatnose build
- matthyssie
- Berichten: 6240
- Lid geworden op: 10 aug 2012, 23:54
- Auto: F11 520d & E86 3.0si
- Locatie: VAM-berg
Re: Escort MK2 RS2000 "GRP4" Flatnose, Update: 10-03 @ Pag:
- Joopieboy
- Berichten: 1968
- Lid geworden op: 12 dec 2010, 19:16
- Locatie: Brabant
Re: Escort MK2 RS2000 "GRP4" Flatnose, Update: 10-03 @ Pag:
Dat is wel echt mega vet, geluid ook van ITB's, oei oei oei. 
-
Hansv (Hans van Velzen)
- Berichten: 721
- Lid geworden op: 10 feb 2006, 15:05
- Locatie: IJmuiden
Re: Escort MK2 RS2000 "GRP4" Flatnose, Update: 10-03 @ Pag:
Ha, die Wimprezawrx;
Maar volgens de site van Burton past deze dus niet op een ST170-blok.
[pakt pilletje tegen aderverkalking]wimprezawrx schreef: .... Niet alleen de laatste berichten lezen he?![]()
(is al voorbij gekomen) ....
Maar volgens de site van Burton past deze dus niet op een ST170-blok.
- wimprezawrx
- Berichten: 885
- Lid geworden op: 24 okt 2006, 17:58
- Locatie: Rijswijk Z-H
Re: Escort MK2 RS2000 "GRP4" Flatnose, Update: 10-03 @ Pag:
Aha, ik had je verkeerd begrepen, sorry man..Hansv (Hans van Velzen) schreef:Ha, die Wimprezawrx;
[pakt pilletje tegen aderverkalking]wimprezawrx schreef: .... Niet alleen de laatste berichten lezen he?![]()
(is al voorbij gekomen) ....
Maar volgens de site van Burton past deze dus niet op een ST170-blok.
Dacht dat je met deze kleppendeksel kwam om op de motor te zetten, maar nu snap ik dat je bedoeld,
dat hij niet op de ST170 motor past...
Ja klopt, maar kon deze niet alten lopen heeft af fabriek al een 173PK.. vandaar, dan meer geen BDA look klepdeksel..
-
Hansv (Hans van Velzen)
- Berichten: 721
- Lid geworden op: 10 feb 2006, 15:05
- Locatie: IJmuiden
Re: Escort MK2 RS2000 "GRP4" Flatnose, Update: 10-03 @ Pag:
Ha, die Wimprezawrx;
Logische beslissing. Zo'n retro klepdeksel is een aardig extraatje maar voegt natuurlijk niets wezenlijks toe. Ik schrok trouwens behoorlijk van de prijs van die dingen!
Logische beslissing. Zo'n retro klepdeksel is een aardig extraatje maar voegt natuurlijk niets wezenlijks toe. Ik schrok trouwens behoorlijk van de prijs van die dingen!
- wimprezawrx
- Berichten: 885
- Lid geworden op: 24 okt 2006, 17:58
- Locatie: Rijswijk Z-H
Re: Escort MK2 RS2000 "GRP4" Flatnose, Update: 10-03 @ Pag:
Hansv (Hans van Velzen) schreef:Ha, die Wimprezawrx;
Logische beslissing. Zo'n retro klepdeksel is een aardig extraatje maar voegt natuurlijk niets wezenlijks toe. Ik schrok trouwens behoorlijk van de prijs van die dingen!
Nog even terug gelzen, maar daar staan aardig wat taal fouten in zeg, moet toch wat rustiger gaan typen, hahahaha
- Niels
- Berichten: 22551
- Lid geworden op: 13 feb 2006, 23:04
- Auto: Prius+
- Locatie: Grunn...
Re: Escort MK2 RS2000 "GRP4" Flatnose, Update: 10-03 @ Pag:
Is mij niet opgevallen, hoofd -en bijzaken!wimprezawrx schreef: Nog even terug gelzen, maar daar staan aardig wat taal fouten in zeg, moet toch wat rustiger gaan typen, hahahaha
- wimprezawrx
- Berichten: 885
- Lid geworden op: 24 okt 2006, 17:58
- Locatie: Rijswijk Z-H
Re: Escort MK2 RS2000 "GRP4" Flatnose, Update: 10-03 @ Pag:
Niels schreef:Is mij niet opgevallen, hoofd -en bijzaken!wimprezawrx schreef: Nog even terug gelzen, maar daar staan aardig wat taal fouten in zeg, moet toch wat rustiger gaan typen, hahahaha
Laten en maarJa klopt, maar kon deze niet alten lopen heeft af fabriek al een 173PK.. vandaar, dan meer geen BDA look klepdeksel..
- GTRene
- Berichten: 54882
- Lid geworden op: 01 mar 2007, 19:06
Re: Escort MK2 RS2000 "GRP4" Flatnose, Update: 10-03 @ Pag:
en gelezenwimprezawrx schreef:Niels schreef:Is mij niet opgevallen, hoofd -en bijzaken!wimprezawrx schreef: Nog even terug gelzen, maar daar staan aardig wat taal fouten in zeg, moet toch wat rustiger gaan typen, hahahahaLaten en maarJa klopt, maar kon deze niet alten lopen heeft af fabriek al een 173PK.. vandaar, dan meer geen BDA look klepdeksel..
- wimprezawrx
- Berichten: 885
- Lid geworden op: 24 okt 2006, 17:58
- Locatie: Rijswijk Z-H
Re: Escort MK2 RS2000 "GRP4" Flatnose, Update: 10-03 @ Pag:
21-06:
Vandaag bezig geweest met de ST170 motor, alles er af gehaald en te koop gezet..
Met behulp van Richard Geen, de motor aan de bok gehangen, wel wat makkelijker werken zo..

Op deze foto zie je de VVT versteller waar onder andere de motor 173pk van heeft..

De kop is een 16v kop, met een hele goede "flow" en ontwikkeld door Cosworth!!!
Deze kopen gebruiken ze ook in de WRC op het moment..

Ik ga zonder deze VVT versteller rijden, om zo een wat meer oldskool look te krijgen, en straks met Throttle bodies, zit ik toch weer aan de 170/175pk..
En als er wat geld over is een paar nokken assen die dan 200/205pk garanderen...
Hier is zo een VVT delete setje..

Veder niet veel kunnen doen aan de motor..
Verder gegaan met het Draai spit on de Escort in te hangen en te kunnen draaien, om zo makkelijk toegang te hebben van de bodem enz enz..
Had al ijzer gekocht en was al begonnen met het pit, maar ja...
Hier nog even een resumé..





Volgens mij waren jullie tot zo ver al op de hoogte..
Vandaag de schuine staanders gezaagd en aan elkaar gelast..

Last dat lekker dat dikkere ijzer...
Op de voeten..
Ook de buis er aan gelast, hier komt de andere buis in, en wordt dit het draai punt..

Zijn aardig gelijk geworden, buis past door alle twee, dussss...

Totaal plaatje..

Op deze foto zie je ook goed wat dadelijk het idee er achter is, en zie je waar de Escort straks gaat draaien..

Dat was het weer even, zo als je ziet gaan we rustig door...

Vandaag bezig geweest met de ST170 motor, alles er af gehaald en te koop gezet..
Met behulp van Richard Geen, de motor aan de bok gehangen, wel wat makkelijker werken zo..
Op deze foto zie je de VVT versteller waar onder andere de motor 173pk van heeft..
De kop is een 16v kop, met een hele goede "flow" en ontwikkeld door Cosworth!!!
Deze kopen gebruiken ze ook in de WRC op het moment..
Ik ga zonder deze VVT versteller rijden, om zo een wat meer oldskool look te krijgen, en straks met Throttle bodies, zit ik toch weer aan de 170/175pk..
En als er wat geld over is een paar nokken assen die dan 200/205pk garanderen...
Hier is zo een VVT delete setje..
Veder niet veel kunnen doen aan de motor..
Verder gegaan met het Draai spit on de Escort in te hangen en te kunnen draaien, om zo makkelijk toegang te hebben van de bodem enz enz..
Had al ijzer gekocht en was al begonnen met het pit, maar ja...
Hier nog even een resumé..
Volgens mij waren jullie tot zo ver al op de hoogte..
Vandaag de schuine staanders gezaagd en aan elkaar gelast..
Last dat lekker dat dikkere ijzer...
Op de voeten..
Ook de buis er aan gelast, hier komt de andere buis in, en wordt dit het draai punt..
Zijn aardig gelijk geworden, buis past door alle twee, dussss...
Totaal plaatje..
Op deze foto zie je ook goed wat dadelijk het idee er achter is, en zie je waar de Escort straks gaat draaien..
Dat was het weer even, zo als je ziet gaan we rustig door...
- Niels
- Berichten: 22551
- Lid geworden op: 13 feb 2006, 23:04
- Auto: Prius+
- Locatie: Grunn...
- wimprezawrx
- Berichten: 885
- Lid geworden op: 24 okt 2006, 17:58
- Locatie: Rijswijk Z-H
Re: Escort MK2 RS2000 "GRP4" Flatnose, Update:21-06 @ Pag: 1
09-08:
We hebben niet stil gezeten..
Escort hangt aan het spit en wielen er onder gezet, zodat hij verrijdbaar is, wel makkelijk (ook dadelijk naar de spuiterij)

Omdat hij nu onderste boven hangt, de grootste klus direct maar aan gepakt!
Achterste GRP4 15" binnenste wielkuipen..

Omdat deze nog al rot waren, alle roestige delen verwijdert, helaas te veel weg moeten halen, maar dat repareren we wel..

Na 500x er in en er uit te hebben gezet en passen en meten eindelijk één kant klaar..

Waarom zo veel passen zou je denken, nu is het zo, dat er een buiten scherm is en een binnen frame, bij deze moeten even veel materiaal verwijdert worden, anders komt het de kuip scheef te zitten..
op deze foto, zie je ze samen..

Omdat dit een "Tarmac" auto wordt, komt hij laag te staan, daar door gaat de achter as erg diep in de body, daarom direct ruimte gemaakt voor deze..

Met de mal, alles afgetekend aan twee zijde..
Dit gedeelte er uit geslepen, bleek een binnen balk in te zitten, dus deze paar punt lassen gegeven, zodat het weer één geheel was..
Plaatje gemaakt en netjes gemaakt..

Andere kant moet nog gebeuren zo als je ziet..
Nu dit klaar is, kan de ophanging voor de achter schokbreker gemaakt worden, we gaan dus van (oldskool) bladveren, naar modernere Mc Pherson..

Deze foto zijn van af de binnen zijde, daar zie je goed waar de schokbreker komt te zitten, door de hoedeplank door..

Tevens bekeken, met welke setting van het las apparaat, ik de boel kan door lassen..

Paar dingen getest, maar kon het niet laten om er al was een "skid "op te zetten en deze een paar hechtjes te geven..
Skid (ander word voor glijplaat), maakt de bodem glad, zo dat er nergens acht kan blijven haken/hangen..

Ben in tussen ook bezig met de ST170 motor, zal hier ook een update over posten..
We hebben niet stil gezeten..
Escort hangt aan het spit en wielen er onder gezet, zodat hij verrijdbaar is, wel makkelijk (ook dadelijk naar de spuiterij)
Omdat hij nu onderste boven hangt, de grootste klus direct maar aan gepakt!
Achterste GRP4 15" binnenste wielkuipen..
Omdat deze nog al rot waren, alle roestige delen verwijdert, helaas te veel weg moeten halen, maar dat repareren we wel..
Na 500x er in en er uit te hebben gezet en passen en meten eindelijk één kant klaar..
Waarom zo veel passen zou je denken, nu is het zo, dat er een buiten scherm is en een binnen frame, bij deze moeten even veel materiaal verwijdert worden, anders komt het de kuip scheef te zitten..
op deze foto, zie je ze samen..
Omdat dit een "Tarmac" auto wordt, komt hij laag te staan, daar door gaat de achter as erg diep in de body, daarom direct ruimte gemaakt voor deze..
Met de mal, alles afgetekend aan twee zijde..
Dit gedeelte er uit geslepen, bleek een binnen balk in te zitten, dus deze paar punt lassen gegeven, zodat het weer één geheel was..
Plaatje gemaakt en netjes gemaakt..
Andere kant moet nog gebeuren zo als je ziet..
Nu dit klaar is, kan de ophanging voor de achter schokbreker gemaakt worden, we gaan dus van (oldskool) bladveren, naar modernere Mc Pherson..
Deze foto zijn van af de binnen zijde, daar zie je goed waar de schokbreker komt te zitten, door de hoedeplank door..
Tevens bekeken, met welke setting van het las apparaat, ik de boel kan door lassen..
Paar dingen getest, maar kon het niet laten om er al was een "skid "op te zetten en deze een paar hechtjes te geven..
Skid (ander word voor glijplaat), maakt de bodem glad, zo dat er nergens acht kan blijven haken/hangen..
Ben in tussen ook bezig met de ST170 motor, zal hier ook een update over posten..
- Bart Eykens
- Berichten: 177
- Lid geworden op: 29 jul 2011, 22:40
Re: Escort MK2 RS2000 "GRP4" Flatnose, Update:21-06 @ Pag: 1
Erg gaaf project! Je pakt het allemaal grondig aan 
- Niels
- Berichten: 22551
- Lid geworden op: 13 feb 2006, 23:04
- Auto: Prius+
- Locatie: Grunn...
- GTRene
- Berichten: 54882
- Lid geworden op: 01 mar 2007, 19:06
Re: Escort MK2 RS2000 "GRP4" Flatnose, Update: 09-08 @ Pag:
damn wat een werk en wat grondig, respect
dat van die achterveren zal ook wel speciaal worden en denk ook versterkt rond de top omdat daar anders alleen de demper zat?
dat van die achterveren zal ook wel speciaal worden en denk ook versterkt rond de top omdat daar anders alleen de demper zat?
- wimprezawrx
- Berichten: 885
- Lid geworden op: 24 okt 2006, 17:58
- Locatie: Rijswijk Z-H
Re: Escort MK2 RS2000 "GRP4" Flatnose, Update: 09-08 @ Pag:
Update ST170 motor:
Zoals jullie weten had ik een Ford Focus ST170 motor gekocht op MP, na demontage bleek het onderblok niet van dit type te zijn,
vond het ook al raar dat hij van tijd stond en alles hand vast zat..
Na enig overleg met de verkoper, die zei dat hij met deze motor 10.000km had gereden en niet wist wat ik met de motor had uitgespookt,
ik hem uitgelegd had dat dit onmogelijk geweest moest zijn, omdat er in deze motor "normale zuigers" in zaten die de kleppen raakten en daarom van tijd stond..
natuurlijk "niet thuis" gaf...
Foto (Eerste motor) normale Zetec zuiger met afdruk kleppen:

Foto (Tweede motor) ST170 Zetec zuiger, met uitsparring kleppen:

Gelukkig zijn bijna alle rand onderdelen verkocht van de ST170 motor, dus kost hij bijna niets en heb ik een goede kop liggen met VVT..
Dus op zoek gegaan naar een ander onderblok, en gevonden..

Waarom deze motor, onderblok is sterker, heeft lichter/sterkere zuiger/drijfstangen, dikkere drijfstang bouten enz, al met al een goede basis..
Motor compleet gedemonteerd, en gaat eerdaags naar Boy Huijzer Motorsport, om te zien of alles nog in tact is en aan de toleranties voldoet,
en of wel of niet geheel staal gaan en alles wordt afgemonteerd met ARP bouten.

Was één lagertje, met een beschadigd, lijkt er op dat dit met monteren is geweest, komt toch ACL in dus swa..
Onder blok ziet er op het oog erg netjes uit, let ook op de bodem sproeiertjes, erg leuk detail..

Wel maakte ik mij zorgen over de kleppen van de kop, immers had de zuiger deze geraakt en stond de distributie niet op tijd..
Daarom kop weg gebracht en alles laten controleren, Kleppen op rechtheid, nokkenassen, zittingen enz enz..

Na een paar dagen, kreeg ik te horen, dat de nokken assen (zonder kleppen) erg mooi en licht draaien en dat deze dus mooi recht waren, tevens waren alle kleppen mooi recht,
dus daar was niets mis mee..
De kop compleet laten reviseren/stralen/reinigen, klepzittingen laten aanpassen, klepstelen laten afdraaien, nieuwe bronzen geleiders, klepzieltjes enz enz..
Terug van revisie:


Had intussen al wat delen besteld voor deze motor, om hem een oldskool uiterlijk te geven, bijvoorbeeld een VVT delete kit,
om met twee dezelfde (verstelbare) nokkenas tandwielen te gaan rijden..

Water rail (Raceline) om hem een BDA look te geven..
(immers is dit een FWD motor, die nu in een RWD auto komt)

BDA:


Teven wat rand delen van RetroFord, om hem makkelijk in de Escort te hangen, als hij klaar is..
Nieuwe (lichtgewicht) Dynamo en startmotor..

Montage set voor Dynamo/Zetec..

WCXM Motorsteunen..

Carterpan + toebehoren..

Vliegwiel + achter plaat passend voor mijn 5 bak..

Bobine montage plaat, om bobine uit het zicht te monteren (bobine is niet echt oldskool)..

RVS 4-2-1 manifold naar RWD..

Nu sparen voor een set nette throttle bodies en ecu..
Thats all for now folks..
Zoals jullie weten had ik een Ford Focus ST170 motor gekocht op MP, na demontage bleek het onderblok niet van dit type te zijn,
vond het ook al raar dat hij van tijd stond en alles hand vast zat..
Na enig overleg met de verkoper, die zei dat hij met deze motor 10.000km had gereden en niet wist wat ik met de motor had uitgespookt,
ik hem uitgelegd had dat dit onmogelijk geweest moest zijn, omdat er in deze motor "normale zuigers" in zaten die de kleppen raakten en daarom van tijd stond..
natuurlijk "niet thuis" gaf...
Foto (Eerste motor) normale Zetec zuiger met afdruk kleppen:
Foto (Tweede motor) ST170 Zetec zuiger, met uitsparring kleppen:
Gelukkig zijn bijna alle rand onderdelen verkocht van de ST170 motor, dus kost hij bijna niets en heb ik een goede kop liggen met VVT..
Dus op zoek gegaan naar een ander onderblok, en gevonden..
Waarom deze motor, onderblok is sterker, heeft lichter/sterkere zuiger/drijfstangen, dikkere drijfstang bouten enz, al met al een goede basis..
Motor compleet gedemonteerd, en gaat eerdaags naar Boy Huijzer Motorsport, om te zien of alles nog in tact is en aan de toleranties voldoet,
en of wel of niet geheel staal gaan en alles wordt afgemonteerd met ARP bouten.
Was één lagertje, met een beschadigd, lijkt er op dat dit met monteren is geweest, komt toch ACL in dus swa..
Onder blok ziet er op het oog erg netjes uit, let ook op de bodem sproeiertjes, erg leuk detail..
Wel maakte ik mij zorgen over de kleppen van de kop, immers had de zuiger deze geraakt en stond de distributie niet op tijd..
Daarom kop weg gebracht en alles laten controleren, Kleppen op rechtheid, nokkenassen, zittingen enz enz..
Na een paar dagen, kreeg ik te horen, dat de nokken assen (zonder kleppen) erg mooi en licht draaien en dat deze dus mooi recht waren, tevens waren alle kleppen mooi recht,
dus daar was niets mis mee..
De kop compleet laten reviseren/stralen/reinigen, klepzittingen laten aanpassen, klepstelen laten afdraaien, nieuwe bronzen geleiders, klepzieltjes enz enz..
Terug van revisie:
Had intussen al wat delen besteld voor deze motor, om hem een oldskool uiterlijk te geven, bijvoorbeeld een VVT delete kit,
om met twee dezelfde (verstelbare) nokkenas tandwielen te gaan rijden..
Water rail (Raceline) om hem een BDA look te geven..
(immers is dit een FWD motor, die nu in een RWD auto komt)
BDA:

Teven wat rand delen van RetroFord, om hem makkelijk in de Escort te hangen, als hij klaar is..
Nieuwe (lichtgewicht) Dynamo en startmotor..
Montage set voor Dynamo/Zetec..
WCXM Motorsteunen..
Carterpan + toebehoren..
Vliegwiel + achter plaat passend voor mijn 5 bak..
Bobine montage plaat, om bobine uit het zicht te monteren (bobine is niet echt oldskool)..
RVS 4-2-1 manifold naar RWD..
Nu sparen voor een set nette throttle bodies en ecu..
Thats all for now folks..
- Tim N
- Berichten: 7753
- Lid geworden op: 24 mei 2008, 17:37
Re: Escort MK2 RS2000 "GRP4" Flatnose, Update: 09-08 @ Pag:
WOW
Te gekke build Wim.
- wimprezawrx
- Berichten: 885
- Lid geworden op: 24 okt 2006, 17:58
- Locatie: Rijswijk Z-H
Re: Escort MK2 RS2000 "GRP4" Flatnose, Update:21-06 @ Pag: 1
Bart Eykens schreef:Erg gaaf project! Je pakt het allemaal grondig aan
Niels schreef:Prachtig!
GTRene schreef:damn wat een werk en wat grondig, respect![]()
dat van die achterveren zal ook wel speciaal worden en denk ook versterkt rond de top omdat daar anders alleen de demper zat?
Thanks mannen, dan blijf ik wel posten als er mensen zijn die dit ook leuk vinden..Tim N schreef:WOWTe gekke build Wim.
Keep you posted!
- matthyssie
- Berichten: 6240
- Lid geworden op: 10 aug 2012, 23:54
- Auto: F11 520d & E86 3.0si
- Locatie: VAM-berg
Re: Escort MK2 RS2000 "GRP4" Flatnose, Update: 09-08 @ Pag:
Ongelooflijk vet!!
Vanwaar je keuze voor McPherson en geen dubbele draagarmen? Ruimte oid?
Vanwaar je keuze voor McPherson en geen dubbele draagarmen? Ruimte oid?
- Niels
- Berichten: 22551
- Lid geworden op: 13 feb 2006, 23:04
- Auto: Prius+
- Locatie: Grunn...
Re: Escort MK2 RS2000 "GRP4" Flatnose, Update: 09-08 @ Pag:
Lekker is die MP handel toch af en toe
Verder geweldig om een motor zo op te bouwen
Droom project imho 
Verder geweldig om een motor zo op te bouwen
-
Jussi
- Berichten: 3241
- Lid geworden op: 09 jan 2010, 17:18
Re: Escort MK2 RS2000 "GRP4" Flatnose, Update: 09-08 @ Pag:
Geweldig wat je hier aan het doen bent.
Vooral door het plaatwerk ben ik erg onder de indruk. Iedereen met een dikke portefeuille kan wel onderdelen bijeensprokkelen maar die kunde om plaatwerk onder handen te nemen is echt zeldzaam.
Vooral veel blijven posten!
Vooral door het plaatwerk ben ik erg onder de indruk. Iedereen met een dikke portefeuille kan wel onderdelen bijeensprokkelen maar die kunde om plaatwerk onder handen te nemen is echt zeldzaam.
Vooral veel blijven posten!
- Jonh
- Berichten: 165
- Lid geworden op: 01 jul 2013, 11:46
- Locatie: Zuid Holland
Re: Escort MK2 RS2000 "GRP4" Flatnose, Update: 09-08 @ Pag:
Dit soort topics vind ik echt heerlijk om te lezen. 
- wimprezawrx
- Berichten: 885
- Lid geworden op: 24 okt 2006, 17:58
- Locatie: Rijswijk Z-H
Re: Escort MK2 RS2000 "GRP4" Flatnose, Update: 09-08 @ Pag:
Nee, wordt een full GRP4, dus zit ik met regeltjes..matthyssie schreef:Ongelooflijk vet!!
Vanwaar je keuze voor McPherson en geen dubbele draagarmen? Ruimte oid?
Tevens komen er trekstangen onder en een watts link..
Een foto (van internet) zegt meer dan worden..
Zie dat er geen bladveren meer onder zitten..
-
TonM3
- Berichten: 74
- Lid geworden op: 28 dec 2012, 09:57
Re: Escort MK2 RS2000 "GRP4" Flatnose, Update: 09-08 @ Pag:
Super mooi project, ziet er top uit!!
Was ooit m'n eerste auto
ik heb vorige week er weer ėėn aangeschaft om een circuit auto ervan te bouwen 
Heb je al je overzet plaatwerk op ėėn adres gekocht?
Gr.
Ton
Was ooit m'n eerste auto
Heb je al je overzet plaatwerk op ėėn adres gekocht?
Gr.
Ton
- matthyssie
- Berichten: 6240
- Lid geworden op: 10 aug 2012, 23:54
- Auto: F11 520d & E86 3.0si
- Locatie: VAM-berg
Re: Escort MK2 RS2000 "GRP4" Flatnose, Update: 09-08 @ Pag:
Ah vandaar, gaaf man. Keep up the good work!!wimprezawrx schreef:Nee, wordt een full GRP4, dus zit ik met regeltjes..matthyssie schreef:Ongelooflijk vet!!
Vanwaar je keuze voor McPherson en geen dubbele draagarmen? Ruimte oid?![]()
Tevens komen er trekstangen onder en een watts link..
Een foto (van internet) zegt meer dan worden..
-plaatje-
Zie dat er geen bladveren meer onder zitten..
Als-ie klaar is, wil ik hem graag eens in actie zien.
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot], Bokkepoot en 13 gasten
