wimprezawrx schreef:Wil rond de 750kg uitkomenmatthyssie schreef:Pff. 205 pk op 900 kg oid? Vet zeg!!![]()

wimprezawrx schreef:Wil rond de 750kg uitkomenmatthyssie schreef:Pff. 205 pk op 900 kg oid? Vet zeg!!![]()
[pakt pilletje tegen aderverkalking]wimprezawrx schreef: .... Niet alleen de laatste berichten lezen he?![]()
(is al voorbij gekomen) ....
Aha, ik had je verkeerd begrepen, sorry man..Hansv (Hans van Velzen) schreef:Ha, die Wimprezawrx;
[pakt pilletje tegen aderverkalking]wimprezawrx schreef: .... Niet alleen de laatste berichten lezen he?![]()
(is al voorbij gekomen) ....
Maar volgens de site van Burton past deze dus niet op een ST170-blok.
Hansv (Hans van Velzen) schreef:Ha, die Wimprezawrx;
Logische beslissing. Zo'n retro klepdeksel is een aardig extraatje maar voegt natuurlijk niets wezenlijks toe. Ik schrok trouwens behoorlijk van de prijs van die dingen!
Is mij niet opgevallen, hoofd -en bijzaken!wimprezawrx schreef: Nog even terug gelzen, maar daar staan aardig wat taal fouten in zeg, moet toch wat rustiger gaan typen, hahahaha
Niels schreef:Is mij niet opgevallen, hoofd -en bijzaken!wimprezawrx schreef: Nog even terug gelzen, maar daar staan aardig wat taal fouten in zeg, moet toch wat rustiger gaan typen, hahahaha
Laten en maarJa klopt, maar kon deze niet alten lopen heeft af fabriek al een 173PK.. vandaar, dan meer geen BDA look klepdeksel..
en gelezenwimprezawrx schreef:Niels schreef:Is mij niet opgevallen, hoofd -en bijzaken!wimprezawrx schreef: Nog even terug gelzen, maar daar staan aardig wat taal fouten in zeg, moet toch wat rustiger gaan typen, hahahahaLaten en maarJa klopt, maar kon deze niet alten lopen heeft af fabriek al een 173PK.. vandaar, dan meer geen BDA look klepdeksel..
Bart Eykens schreef:Erg gaaf project! Je pakt het allemaal grondig aan
Niels schreef:Prachtig!
GTRene schreef:damn wat een werk en wat grondig, respect![]()
dat van die achterveren zal ook wel speciaal worden en denk ook versterkt rond de top omdat daar anders alleen de demper zat?
Thanks mannen, dan blijf ik wel posten als er mensen zijn die dit ook leuk vinden..Tim N schreef:WOWTe gekke build Wim.
Nee, wordt een full GRP4, dus zit ik met regeltjes..matthyssie schreef:Ongelooflijk vet!!
Vanwaar je keuze voor McPherson en geen dubbele draagarmen? Ruimte oid?
Ah vandaar, gaaf man. Keep up the good work!!wimprezawrx schreef:Nee, wordt een full GRP4, dus zit ik met regeltjes..matthyssie schreef:Ongelooflijk vet!!
Vanwaar je keuze voor McPherson en geen dubbele draagarmen? Ruimte oid?![]()
Tevens komen er trekstangen onder en een watts link..
Een foto (van internet) zegt meer dan worden..
-plaatje-
Zie dat er geen bladveren meer onder zitten..
Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot], Bob Gervais, jessedehaan, Thomasss en 6 gasten