heeft hij ook dat non vanos blok (97<>98)?
ik heb overigens ook dat vacuum membraam vervangen van die van mij midden 2008, maar dat was meer to be sure en nog niet echt nodig, magoed ook net iets van 86.000km oid gedraaid.
Ik zocht naar een klein vermogens verlies en had toen nog meer kleine dingen vervangen, welke het allemaal niet waren en dus voor nop dat heb vervangen, dacht iets van brandstoffilter en brandstof druk regelaar en gasklep meter oid en LMM en 2 lambda dingen e.d.

Al liep de motor door al die kleine vernieuwingen wel een hele klein beetje mooier.
bleek heel wat later de sport-kattalysator te zijn die al jaren stuk was en dat titanium honingraad aan de binnenkant her en der los kwam en voor de gaatjes boog (niet zo droog dat het knapte) nul rammels (vaak gechekt omdat ik dat vermoede zoiets) dat spul was zo sterk dat het dus heel lang heel bleef en pas na lange tijd ook los liet (uiteindelijk meeste eruit)
Dus al die jaren vooral als je veel verlangde werd ie door die teveel aan tegendruk (logish) eerder warm e.d. en kon dan net niet die power eruit halen die je normaal wel had op de meer normale bedrijfstemp.
Ik wist het pas zeker toen ik op een gegeven moment stukjes titanium wat op die ribbel chips lijkt

Dus toen maar 2 nwe cpi200 sportcats besteld en eronder laten lassen, al waren die cats toen redelijk doorlatend omdat het meeste er al uit geblazen was door de jaren

als je maar zo weinig rijd duurt het vaak ook langer qua tijd voor je die dingen meer zeker weet e.d. als de verschillen maar klein zijn en je eigenlijk pas merkt als je langere tijd de motor 'zwaar' belast dan merk je het verschil met de power onder de meer normale koelere bedrijfstemp/omstandigheden.