Vooral het stukje betreffende het M diff in de M3 die er icm met het draaimoment erg abrupt inkomt tov de (nog meer Nm hebbende) D3 met 'n normaal lsd(Drexler met minder percentage bijv?) is interessant.
Een normaal lsd zou 'n M3/4 vloeiender aan laten voelen schat ik zo in.(?)
Er staat in de nieuwe Sportauto 'n testje van 'n AC Schnitzer 335d X drive. 360pk/690Nm.
Ding gaat over Hockenheim Kurz in 1:16,9. F80 M3 handbak in 1:13,1
Ik denk dus ook dat de Alpina D3 op Hockenheim 'geen kans' maakt tegen de M3/4 eigenlijk.
Maar als ik 't filmpje wat ik postte nog weer bekijk(E30 M3 haleluja) met de F80 M3 toch lomperig in krapper bochtenwerk weet ik niet hoe 'leuk' 'n nieuwe M3/4 nog is eigenlijk.En de E90 had dat nog erger. Power heeft de nieuwe meer dan voldoende, dat snap ik:)