Niet veel meer pk's, wel minder kilo's, zeggen de geruchten. En zoals dat hóórt bij een BMW: een zescilinder.
Update: meer foto's http://www.driving-fun.com/3320/home/ne ... Beach.aspx" onclick="window.open(this.href);return false;
...maar de vorige had een V8 en deze weer gewoon een zescilinder, dus ik vind deze nu al mooier dan de vorigeAndre schreef:Mooi, maar de coupe is te lang gerekt net zoals de e92. Denk persoonlijk dat de sedan dikker is om te zien.
Vorige drie serie was me al te groot deze helemaal.
Sluit ik me volledig bij aan. 911 ppk niet zo mijn ding. M2bestaat nog niet gaat nergens over. Vind M4 echt mooi maar mwoh hebbe hebbe hebbe? Nee zeker niet. Maar prachtige auto, kan niet wachten om hem in echt te zien.markk schreef:Dikke stoere auto zondermeer.
Maar niet mooi. Niet mooi zoals een e46 m3 csl mooi kan zijn of een audi a5. Dit is vooral stoer en dik, zoals een 1M dat ook kan zijn.
Poll ??? Ik weet het . 911 is het niet voor mij, 1M ook niet, m2 zou ik niet weten en hebuh, hebuh, hebbuh nou ook niet.
Wat ik wel heb is: Geef me de sleutels en uurtje op Papenburg ofzo. Dat weer wel
Mark.
Tom schreef:Zou mooi zijn als het gat groter is tussen de 435i en M4 dan bij de M135i en 1M... anders zijn het vooral weer veel duur betaalde badges en spoilers.
En achter? 275 of 285 denk ik?Snipe schreef:De voorbanden zijn 255 breed - een tikkie overdreven misschien, niet waar?
OK. Zal dat filmpje straks ff kijken:)Snipe schreef:Achterbanden is niet te zien op de foto's. Dit is 20 inch en het zijn de wielen die ook op de productieversie komen, aldus Scott.