Verder nu nog 2 korte bibs, 2 lange bibs en nog wat shirts met korte en lange mouwen van de Decathlon. Dus kan wel ff vooruit

Ja joh was ook geen commentaar van mij op joujspr schreef:Hier wil het nog wel eens warm zijn en als ik dagelijks fiets heb ik ook dagelijks kleding nodig.
Geen tijd om alles te wassen voor de volgende dag (beetje duur ook aan wasjes etc.)
Daarnaast vind ik het ook lekker om nieuwe dingen te kopen, ik werk er immers voor
Doe ik je niet na!jspr schreef:Kom ik aan vandaag met 79Km en 22,1Km/h gemiddeld......(wel 1900hm)
Ik denk dat ik bijvoorbeeld niet aan de snelheden kom die jij de laatste tijd haalt, echt snel.RVV schreef:Doe ik je niet na!jspr schreef:Kom ik aan vandaag met 79Km en 22,1Km/h gemiddeld......(wel 1900hm)
+1. Constant met een zo hoog mogelijk gemiddelde proberen te fietsen geeft weinig vooruitgang. Maar goed, je moet ook je fiets een beetje leren kennen.jspr schreef:Ik denk dat je wel een duidelijk trainingsdoel moet hebben om vooruitgang te boeken. Enkel hard fietsen is leuk voor de nummertjes, maar eventueel een prijs prijgen is leuker lijkt me
jspr schreef:Ik denk dat je wel een duidelijk trainingsdoel moet hebben om vooruitgang te boeken. Enkel hard fietsen is leuk voor de nummertjes, maar eventueel een prijs prijgen is leuker lijkt me
Tijrijden is iets heel anders dan rondje 200 op de racer. Tijdrijden doet fysiek pijn vanwege de 'vreemde', maar uiters efficiente houding. (Tony Martin rijdt zelfs met schuurpapier op z'n zadel.) Dit kan, omdat de afstanden relatief kort zijn. Een goede triathloncoach zou je houding kunnen beoordelen en daarmee kun je juist optimaal de geometrie van je fiets gebruiken waar ie voor bedoeld is. Jij kan vanaf de fiets niet beoordelen of je goed zit of niet, laat staan of de fiets goed afgesteld staat.RVV schreef:De zithouding/lighouding is overigens zonder problemen. Misschien dat een coach het efficiënter kan laten worden. Op dit moment heb ik wel een goede krachtoverbrenging. En inderdaad het is ook nog het type fiets leren ontdekken.
Ik snap het plaagstootjeJe hebt immers met bepaalde reden een tijdritfiets gekocht. Je wilt er toch niet af gereden worden door iemand met eenr racefiets (of fitness fietsje ) straks bij je triathlon?
+1jspr schreef:Ik zou zeker een bikefit doen.
Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot], Amazon [Bot], Berry1000RR, beske, Fabian, GRzep, Joost H., jos_br, L5S1, MatthijsL, Ti-Tourist (Erik), Wimo en 11 gasten