Thnx Ben.Booooh schreef:Mooiere combo zo vind ik, lekker klokkie...
Vind het zelf ook een leuk klokje zo

Thnx Ben.Booooh schreef:Mooiere combo zo vind ik, lekker klokkie...
Vindt hem wel leuk. Wat kost zo iets nou Robin? Echt geen idee!Robin schreef:Verkoop die dingen (G Shock/Gravity Master)als zoete broodjes dus maar weer voor mezelf een tweede G Shock, 'n Gravity Master. Met electronisch kompas(ik zou graag 'n stuk of wat leveren aan de gemeenteraad hier (PvdA) want die zijn compleet de weg kwijt), carbon wijzer, zender gestuurd, solar powered EN SAFFIERGLAS!
Weegt geen donder en al draagt 'n aap 'n gouden ring:)
GW A -1100
Edit, filmpje.
Komt zeer spoedig op de markt.mark123 schreef:Waar te koop? Of is dit een artist impression?
Ok, dus dat komt er nog bij?Bram schreef:Er bestaan Qi laders, daar leg je je smartphone (mits geschikt) op en zo kan er dan draadloos geladen worden.
http://www.bol.com/nl/p/nillkin-qi-draa ... 0021766525
Apple is/was hip/statussymbool beetje in iPhones en Pads/laptops. zou dat ook gebeuren met smartwatches? Ik zie Apple watch niet als hip a la ICE Watch , G Shock, DKNY, Diesel, Michael Kors of statussymbool, misschien heb ik 't mis?dvh schreef:Daar heb je best kans op Robin.
Zeker gezien de gevestigde orde binnen de horlogerie het afstoot ipv aanneemt zal een andere grootaanbieder het voortouw nemen.
Je hebt straks de smartphone , smartglass , en een smartwatch. Google Glass wordt fanatiek door opticiens aangenomen en op voortouw genomen waardoor je hier toch de upperhand in krijgt en houdt. Hoe dat met de smartwatch zal aflopen ? .........
Als Apple straks met een hip product aan komt zetten is het hek van de dam en wil iedereen het en gaat iedereen het nabootsen. Verwacht ik.
Ik niet, horloges zijn voor mij een sierraad en geen gadget. Een mooi horloge moet bij mijn kleding van die dag passen en volgens mij past een smartwatch niet bij de kleding die ik draag.Robin schreef: Wie zou hier op dit forum/draadje een smartwach aanschaffen(naast/bij op ipv een andere modeklok eventueel)
?
Gebruikers op dit forum: Amazon [Bot], Berry1000RR, Gert-jan, Google [Bot], Joost H., Kadett, Majestic-12 [Bot], Mark 320iS en 1 gast