jspr schreef:Lekker stukje geklommen vandaag: http://app.strava.com/activities/149470898" onclick="window.open(this.href);return false;

jspr schreef:Lekker stukje geklommen vandaag: http://app.strava.com/activities/149470898" onclick="window.open(this.href);return false;
Jep, bedankt voor de tipGijzert schreef:Hey kerel. Forum eindelijk gevonden.jspr schreef:Nu wel![]()
Die klimkilometers van jou zullen ook wel een paar mensen hier het lastig mee krijgen.
+1 Afzien die 50m.RVV schreef:Hiero is een viaduct al een klim
Ging afgelopen weekend in Limburg prima hoorjspr schreef:Jep, bedankt voor de tipGijzert schreef:Hey kerel. Forum eindelijk gevonden.jspr schreef:Nu wel![]()
Die klimkilometers van jou zullen ook wel een paar mensen hier het lastig mee krijgen.![]()
Klimmen en Nederland gaat niet helemaal samen nee
Seat Toledo 1.9 TDI.DDX schreef:Maareh heb je ook een leuke auto dat je ook op dit forum komt neuzen, of is driving-fun alleen fietsen bij jou ?
Daarom trainen er zo veel pro teams/rijders in de winter.indobesar schreef:Man, man, man, volgend jaar huur ik een fiets op Mallorca. Wat een wegen!
Zaterdag vlakke clubrit 100+ en maandag waarschijnlijk een lange rit 150+ in Limburg/Belgie met RobS om ons klaar te stomen voor de 3 Ballons van komend weekend.jspr schreef:Wat zijn jullie fietsplannen voor dit weekend?
Vanmiddag ben ik van plan om met de baanfiets een rondje te doen van +/-60Km///Joost schreef:En jij?
Eerste triathlon! 1 km zwemmen, 30 km fietsen en 9 km hardlopen. Morgenochtend.jspr schreef:Wat zijn jullie fietsplannen voor dit weekend?
Dat wordt een gave rit! Wat een schitterende omgeving om te fietsen zeg! Kom je wel eens bij Bike Breaks in Girona? Ik was daar vorig jaar ergens toevallig. Het wordt gerund door een Engelsman en z'n vrouw. Hij heeft een wand vol met gesigneerde prof shirts die in de verkoop zitten (rond 70 euro ps). Hij krijgt deze in ruil voor wat service aan hun fietsen, omdat er ook in die regio veel profs trainen (zul je wel weten). Ik had meteen een wielershirtje van zijn eigen team meegenomen. Een mooi souvenir!jspr schreef: Zondag klimmen in de Montseny voor de Strava Gran Fondo 6 (dit wordt een zware)
///Joost schreef:Dat wordt een gave rit! Wat een schitterende omgeving om te fietsen zeg!
Nog niet geweest eigenlijk gezien het een uur rijden is. Wellicht ga ik er eens lang, lijkt me wel interessant///Joost schreef:Kom je wel eens bij Bike Breaks in Girona?
Klopt, het Belkin team heeft hier onlangs nog getraind, en dan is het leuk om te zien wat het verschil is op een klim tussen mij en Laurens TD (12Km/u en een veeeel lagere hartslag)///Joost schreef:...omdat er ook in die regio veel profs trainen (zul je wel weten).
Als ik heel diep gegaan ben, heb ik dat ook. Heb dat tot zover alleen maar meegemaakt in de Dolomieten.Jesper schreef:Zaterdag ochtend een klein rondje doen en de rest van de dag gewoon lekker van de zon genieten.
Zondag wil ik een langere rit gaan maken met stukje Belgie erbij.
Vanavond eens langs bij Salden om wat nieuwe goede fietskleding te kopen.
Trouwens ff vraagje. De laatste maanden merk ik dat ik wat last krijg van mijn luchtwegen als ik intensief gefietst heb. Met name de uren na de rit heb ik dan een kriebel kugje, vaak ook nog wel een beetje de dag erna. Iemand van jullie hier misschien ook last van?
Vroeger als kind wel lichte astma gehad. De internetwijsheid zegt me dat het een vorm van inspanningsastma zou kunnen zijn, kan zijn dat dit alleen tijdens het hooikoortsseizoen is. Achja ik kijk het nog even aan en als het blijft dan ga ik eens langs de huisarts, misschien dat het dan op te lossen is met wat ventolin pufjes ofzo.///Joost schreef:@Jesper: Nee, nooit echt last van. Als het iets is wat in een keer op komt zetten en je er nooit last van hebt gehad, kan het wel een teken van overtraining zijn. Is dat mogelijk? Luister in ieder geval goed naar de signalen van je lichaam.
Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot], Bing [Bot] en 1 gast