jspr schreef:Lekker stukje geklommen vandaag: http://app.strava.com/activities/149470898" onclick="window.open(this.href);return false;
Het grote 'DF racefiets' topic
- ///Joost
Re: Het grote 'DF racefiets' topic
- jspr
Jep, bedankt voor de tipGijzert schreef:Hey kerel. Forum eindelijk gevonden.jspr schreef:Nu wel![]()
Die klimkilometers van jou zullen ook wel een paar mensen hier het lastig mee krijgen.
Klimmen en Nederland gaat niet helemaal samen nee
- RVV
- jspr
"Coll du A15"
- matthyssie
- Auto: F11 520d & E86 3.0si
+1 Afzien die 50m.RVV schreef:Hiero is een viaduct al een klim
- DDX
Ging afgelopen weekend in Limburg prima hoorjspr schreef:Jep, bedankt voor de tipGijzert schreef:Hey kerel. Forum eindelijk gevonden.jspr schreef:Nu wel![]()
Die klimkilometers van jou zullen ook wel een paar mensen hier het lastig mee krijgen.![]()
Klimmen en Nederland gaat niet helemaal samen nee
(600km met 7000 hoogtemeters)
Maareh heb je ook een leuke auto dat je ook op dit forum komt neuzen, of is driving-fun alleen fietsen bij jou ?
- jspr
Seat Toledo 1.9 TDI.DDX schreef:Maareh heb je ook een leuke auto dat je ook op dit forum komt neuzen, of is driving-fun alleen fietsen bij jou ?
Niet echt bijzonder, wel bijzondere plekken om heen te rijden
- ///Joost
Vandaag kon ik nog net een uurtje vinden om er even tussenuit te piepen. Het was heerlijk weer en de wegen waren weer enigszins droog, zodat die fiets ook niet weer zo'n modderschuit werd. Nog een paar trainingen en dan aftellen naar Les 3 Ballons... 
-
indobesar
- Auto: M3P, 130i
Man, man, man, volgend jaar huur ik een fiets op Mallorca. Wat een wegen! 
- ///Joost
Daarom trainen er zo veel pro teams/rijders in de winter.indobesar schreef:Man, man, man, volgend jaar huur ik een fiets op Mallorca. Wat een wegen!
-
indobesar
- Auto: M3P, 130i
Ja, zag op wat segments in de buurt tijden van oa. Nikki Terpstra en LTD.
Vandaag gereden op de MA-10. Nou, als je dat op de fiets doet dan ga je wel stuk pfff wat een weg.
Vandaag gereden op de MA-10. Nou, als je dat op de fiets doet dan ga je wel stuk pfff wat een weg.
- DDX
Ik zie hier in de buurt heel vaak de familie Terpstra in segment tijden terug, niet zo gek als Niki op paar honderd meter van mij woont 
- jspr
Wat zijn jullie fietsplannen voor dit weekend?
- ///Joost
Zaterdag vlakke clubrit 100+ en maandag waarschijnlijk een lange rit 150+ in Limburg/Belgie met RobS om ons klaar te stomen voor de 3 Ballons van komend weekend.jspr schreef:Wat zijn jullie fietsplannen voor dit weekend?
En jij?
- jspr
Een goede basis leggen voor een zware cyclo is zeker niet verkeerd. Ik heb de 3 Ballons nog nooit gedaan, wellicht volgend jaar dat ik een x-aantal cyclo's ga doen.
Zaterdag middag een korte hill repeat van 30-40Km
Zondag klimmen in de Montseny voor de Strava Gran Fondo 6 (dit wordt een zware
)
Vanmiddag ben ik van plan om met de baanfiets een rondje te doen van +/-60Km///Joost schreef:En jij?
Zaterdag middag een korte hill repeat van 30-40Km
Zondag klimmen in de Montseny voor de Strava Gran Fondo 6 (dit wordt een zware
- Jesper
- Auto: BMW M135i
Zaterdag ochtend een klein rondje doen en de rest van de dag gewoon lekker van de zon genieten.
Zondag wil ik een langere rit gaan maken met stukje Belgie erbij.
Vanavond eens langs bij Salden om wat nieuwe goede fietskleding te kopen.
Trouwens ff vraagje. De laatste maanden merk ik dat ik wat last krijg van mijn luchtwegen als ik intensief gefietst heb. Met name de uren na de rit heb ik dan een kriebel kugje, vaak ook nog wel een beetje de dag erna. Iemand van jullie hier misschien ook last van?
Trouwens ff vraagje. De laatste maanden merk ik dat ik wat last krijg van mijn luchtwegen als ik intensief gefietst heb. Met name de uren na de rit heb ik dan een kriebel kugje, vaak ook nog wel een beetje de dag erna. Iemand van jullie hier misschien ook last van?
- RVV
Eerste triathlon! 1 km zwemmen, 30 km fietsen en 9 km hardlopen. Morgenochtend.jspr schreef:Wat zijn jullie fietsplannen voor dit weekend?
Zondagmorgen waarschijnlijk een rustig stukje uitfietsen (km of 60/70).
- ///Joost
Dat wordt een gave rit! Wat een schitterende omgeving om te fietsen zeg! Kom je wel eens bij Bike Breaks in Girona? Ik was daar vorig jaar ergens toevallig. Het wordt gerund door een Engelsman en z'n vrouw. Hij heeft een wand vol met gesigneerde prof shirts die in de verkoop zitten (rond 70 euro ps). Hij krijgt deze in ruil voor wat service aan hun fietsen, omdat er ook in die regio veel profs trainen (zul je wel weten). Ik had meteen een wielershirtje van zijn eigen team meegenomen. Een mooi souvenir!jspr schreef: Zondag klimmen in de Montseny voor de Strava Gran Fondo 6 (dit wordt een zware)
Ze organiseren ook ritten en doen aan fietsverhuur.
@Jesper: Nee, nooit echt last van. Als het iets is wat in een keer op komt zetten en je er nooit last van hebt gehad, kan het wel een teken van overtraining zijn. Is dat mogelijk? Luister in ieder geval goed naar de signalen van je lichaam.
- jspr
///Joost schreef:Dat wordt een gave rit! Wat een schitterende omgeving om te fietsen zeg!
De Montseny is zwaar, maar heel erg mooi. 25Km klimmen met 6-8% gemiddeld is daar geen uitzondering.

Nog niet geweest eigenlijk gezien het een uur rijden is. Wellicht ga ik er eens lang, lijkt me wel interessant///Joost schreef:Kom je wel eens bij Bike Breaks in Girona?
Klopt, het Belkin team heeft hier onlangs nog getraind, en dan is het leuk om te zien wat het verschil is op een klim tussen mij en Laurens TD (12Km/u en een veeeel lagere hartslag)///Joost schreef:...omdat er ook in die regio veel profs trainen (zul je wel weten).
-
OnlineBram
- Auto: Skoda SuperB gezinscontainer
Een rondje van toch wel minimaal 60 km. Over 5 weken sta ik weer met m'n tent en racefiets in de Dolomieten en ik heb dit jaar al zeker 300 km gefietst 
- RVV
Ik zit al stiekem te denken aan een 70.3 
-
OnlineBram
- Auto: Skoda SuperB gezinscontainer
Als ik heel diep gegaan ben, heb ik dat ook. Heb dat tot zover alleen maar meegemaakt in de Dolomieten.Jesper schreef:Zaterdag ochtend een klein rondje doen en de rest van de dag gewoon lekker van de zon genieten.
- Jesper
- Auto: BMW M135i
Vroeger als kind wel lichte astma gehad. De internetwijsheid zegt me dat het een vorm van inspanningsastma zou kunnen zijn, kan zijn dat dit alleen tijdens het hooikoortsseizoen is. Achja ik kijk het nog even aan en als het blijft dan ga ik eens langs de huisarts, misschien dat het dan op te lossen is met wat ventolin pufjes ofzo.///Joost schreef:@Jesper: Nee, nooit echt last van. Als het iets is wat in een keer op komt zetten en je er nooit last van hebt gehad, kan het wel een teken van overtraining zijn. Is dat mogelijk? Luister in ieder geval goed naar de signalen van je lichaam.
- Stefan R
- Auto: Vakantievoertuig
Morgenochtend vroeg (08:00) langs de kust naar Noordwijk, en buitenom weer terug een ritje van 80Km. Maandag een 100+ ritje met het meissie doen.
- ///Joost
Dit is gaaf zeg! Kerel ontwerpt en bouwt even z'n eigen TT bike voor z'n meissie.
Rico, ben je een beetje handig? Want dan is dat ook nog een optie.
http://imgur.com/a/YOAR8
Rico, ben je een beetje handig? Want dan is dat ook nog een optie.
http://imgur.com/a/YOAR8