Ik heb nu diverse offertes thuis, die worden as we speak driftig bestudeerd
Die handbak, hoe mooi ook, is €3.500,-- meer dan de PDK, dankzij CO2 geneuzel, ...........dan maar PDK, en nog wat ander snoepgoed d`r in. Laten we dan maar groen denken
Nu zit die GTS standaard al redelijk vol (=PASM, SCP, PDLS, Sportauspuff (!!), leder/alcantara interieur, sportstoel plus, 20" Carrera S, )
Ik wil PTV er bij, van die Carerra S wielen maak ik Carrera Classics danwel Sportechno wiel (moet ik nog even over slapen)
Keramische remmerij ga ik ook nog even over slapen hoewel dit met stip de buk optie is uiteraard
Een andere overweging, maar hier moet ik me laten adviseren, is om tegen €0,-- het PASM weg te laten en daar voor het sportonderstel retour te krijgen, nadeel is dat de grondspeling nog met een cm zakt van 99 mm (PASM) naar 89 mm, das heul weinig pfff, de 1M nu met JRZ RS1 en Eibach zit op 110mm en dat houdt al niet over.............kom d`r maar in hierzo
Als laatste is het zeer waarschijnlijk dat de 1M blijft waar die is, en das bij mij, kortom het gaat zoals ik het na proefrit (26-10-2013) reeds had beschreven, 1M vooralsnog DD, GTS als weekend DF scheurijzer d`r bij

Op de zaak weet geen mens d`r van, zijn we ook van dat gezeik af.............
Zo staan we er voor momenteel, wordt verder vervolgd............