Gaat al 100den km's goed

I stand corrected.RVV schreef:De wielen die er standaard op heb zitten, zijn overigens gelijk aan de wielen onder de Giant Deffy 2 t.m 5 series. (comfortracefietsen van Giant?!)
Geweldig! Voor het eerst meegereden in een Cyclo en de sfeer is top. Overigens niets dan lof voor de organisatie. Hebben de Belgen gewoon goed geregeld. Duidelijke bewegwijzering, begeleiding op gevaarlijke kruispunten en voldoende eten/drinken voorhanden.///Joost schreef:
- Indo, hoe was je Tour de Namur?
indobesar schreef:Heel verhaal...
Sorry echt lange ritten maak ik niet doordeweeksRVV schreef:Oja ik wil het even zeggen, maar het natuurlijk geen stijl als ik op zondagochtend op 1 sta in de DF Strava groep jullie ineens allemaal 100 tot 200 plus ritten gaan rijden hé![]()
Ik geef les op een 'groene' school, dat hele gebouw is 'groen' neergezet en wij even allemaal 'groene' opleidingen, dus ik denk dat we wel aangesloten zijn bij dat nationale fietsplanJesper schreef:Is dat via nationale fietsprojecten? Daar is mijn werkgever ook bij aangesloten.
Ik denk dat dit los staat van het fietsplan bij je vorige werkgever en je dus gewoon gebruik kan maken van het fietsplan.
Ik mag in januari een nieuwe kiezen, dan komt er eindelijk een racefiets
Voor een korte snelle tijdrit kan er volgens de bike calculator (en triahtleten) wel winst worden gehaald. Een verschil zoals aangegeven lijkt me overdreven, maar ik denk wel winst te kunnen halen. Ik zit nu echt behoorlijk rechtop. Een racefietsstuur is te omslachtig ivm het MTB schakelmechanisme wat ik heb. Een triathlon stuur kan wel eens de beste manier zijn om extra snelheid te pakken. Sub 50 minuten op 30 km (wishfull thinking). Calculator afbeeldingen op basis van de laatste 30 km tijdrit.k33z schreef:Als ik jou was zou ik dat TT opzetstuk mooi achterwege laten. Je gaat HEEL anders zitten, dat vergt gewenning kwa sturen maar ook kwa krachtoverbrenging.
Ik zou ook het geld besparen en binnenkort een racefiets kopen, dat gaat toch gebeuren
Exact. Een tijdritfiets zal er waarschijnlijk nooit komen, dus dan is een racefiets met opzetstuur de beste compromis. Op een racefiets zal je houding nog iets dieper zijn, maar niks mis mee om de houding nu al aan te wennen.RVV schreef:Als ik het moet leren om een uur lang met de armen in het stuur te fietsen moet ik wel eerst zo'n stuur hebben![]()
Onderarmen op mijn stuur leggen (zonder het stuur met de handen vast te houden) is redelijk link ben ik achter gekomen. Stuur zal ik in de toekomst ook nodig hebben. Stuur kan ik dan ook altijd overzetten op een racefiets.
Ik begrijp het helemaal. Ik heb de meeste lol gehad op mijn singlespeed met bagagedrager en spatbordjes. Groepje in hippe pakjes en op plastic fietsjes zoeken. Aanhaken. Wegfietsen.RVV schreef:Tom misschien omdat ik het een sport vind om zo hard mogelijk te gaan met deze fiets. Bovendien bevalt de fiets mij erg goed. Natuurlijk zal een racefiets nog beter bevallen.maar daar heb ik geen haast mee. Waarom ik er zo mee bezig ben is vooral vanwege de triathlon deelname. Dan draait echt alles om snelheid en efficiëntie. En omdat ik het wil doen met het materiaal en spullen die ik heb wil ik daar alles uithalen. Zojuist een triathlonstuur er op gezet. Even uit de losse "pols" een kort testritje gemaakt. Hangend in het stuur 35 km/h gemiddeld. Dit bied perspectief
https://www.strava.com/activities/144384498" onclick="window.open(this.href);return false;