soms denken de autoverkopers dat ze alle trucs doorhebben...en dan gaat de order naar de concurrentie, well done...Fabian schreef:RVV schreef:Verkopers in loondienst kunnen/mogen ook niet zoveel.. Probeer het bij een eigenaar/eigen baas.
Of het er gewoon dik boven opleggen. Auto uitzoeken > Samen met de vrouw er heen -> Verkoper lekker maken -> Koffie erbij -> en onder het oog/gehoor van de verkoper over die "andere" auto praten met je vrouw -> die net iets minder luxe is maar wel 2500 euro goedkoper... -> dat deze wel mooi is maar niet 2500 euro mooier.. -> dan gewoon keihard weglopen en zeggen dat je toch nog even naar die " andere" auto samen gaat kijken..
Dan de verkoper maar zijn trukendoos open laten trekken..
Zo cliche, dat werkt echt niet bij mij. Dat klinkt als een goede aanbieding meneer, ik zou daar ook voor gaan. Succes met de aankoop!
Maar hij heeft wel een punt, ik probeer nooit argumenten te geven van dit en dat, ik zeg gewoon "geweldig mooi, helemaal wat ik zoek, zoveel moet het zijn zonder beurt, garantie enz, tot ziens. Hierin moet je gewoon rekening houden met de rek die aannemelijk is, dat is meer bij een incourante Viper dan bij een 118i