Domeinen? BVA?
Valt me op dat dealers tegenwoordig ook niet veel van de prijzen afdoen, ook al kom je met een "zak geld" aanzetten.
Importeren is ook een optie maar ook daar kom je bij een dealer of handelaar terecht.
Hoe pakken "we" dit aan?

Niet persé hoor, je kunt ook zelf importeren. Heb je helemaal geen dealer of handelaar bij nodig.Importeren is ook een optie maar ook daar kom je bij een dealer of handelaar terecht.
Ik bied 5k voor die Atom van jeRoy RS schreef:maar dat is dan ook wel "wat een gek ervoor geeft" en "waarde is theoretisch tot je een koper vindt" materiaal...heb ik vaker geloof ik...
smiley schreef:Ik bied 5k voor die Atom van jeRoy RS schreef:maar dat is dan ook wel "wat een gek ervoor geeft" en "waarde is theoretisch tot je een koper vindt" materiaal...heb ik vaker geloof ik...
Peric schreef:Niet persé hoor, je kunt ook zelf importeren. Heb je helemaal geen dealer of handelaar bij nodig.Importeren is ook een optie maar ook daar kom je bij een dealer of handelaar terecht.
Niels schreef:Als iemand strak onderhandeld ben jij het volgens mij met de 130i deal in gedachten
Fabian schreef:@Arthur: gewoon wachten tot ergens de beste deal voorbij komt en dan meteen happen. Snel zijn is de key to succes. Ik heb wel vaker bijna vechtende mensen in de showroom die over elkaar heen struilkelen om de auto te mogen kopen. In alle prijsklassen. Wie het eerst komt, die het eerst.........De mooiste auto, de beste deals, bijzondere uitvoeringen etc die gaan er echt binnen een paar dagen uit meestal.
RVV schreef:Verkopers in loondienst kunnen/mogen ook niet zoveel.. Probeer het bij een eigenaar/eigen baas.
Of het er gewoon dik boven opleggen. Auto uitzoeken > Samen met de vrouw er heen -> Verkoper lekker maken -> Koffie erbij -> en onder het oog/gehoor van de verkoper over die "andere" auto praten met je vrouw -> die net iets minder luxe is maar wel 2500 euro goedkoper... -> dat deze wel mooi is maar niet 2500 euro mooier.. -> dan gewoon keihard weglopen en zeggen dat je toch nog even naar die " andere" auto samen gaat kijken..
Dan de verkoper maar zijn trukendoos open laten trekken..