Damir wil graag oplossingen zien en dat is prima concreet gedacht maar wat verander je aan een overheidsmentaliteit? Oplossing is om circuit te rijden maar dat is in NL praktisch niet zo haalbaar als bijvoorbeeld in Japan. Ik zou zeggen: maak je er hard voor! Van dit forum krijg je genoeg steun

Het is niet meer dan logisch dat men zich stoort dat je voor een paar kilometer te hard flink genaaid wordt omdat de nadruk met name op snelheid ligt in NL. Overige zaken zoals Macboy ze noemt daar komt men gewoon mee weg. Nederland is bezig zich te verdrinken in details, het gehele overzicht is kwijt en daarvan wordt je als autoliefhebber de dupe van maar alles heeft te maken met de (verkeerde) mentaliteit van de overheid

Voorbeeldje: Ik rij achter een Volvo S80 door een snelweg bocht met 130km/h. Twee auto´s achter me rijdt een motoragent. Bestuurder van de Volvo gaat van het gas waardoor ik moet remmen in de bocht want zo blijkt meneer neemt ff een telefoontje aan (niet handsfree..) Zelfs de agent moet hierdoor van het gas. Alle auto´s achter mij evenals de motoragent halen de Volvo in die nog een snelheid van 90km/h over heeft. De agent ziet de bestuurder bellen maar houdt hem niet aan.......tja waar gaat het dan nog om. Verkeersveiligheid?? Nee cashen op het moment dan men er zin in heeft daar gaat het om blijkbaar (het was ook al tegen vieren dus waarschijnlijk zat z´n dienst er bijna op

DAT is de frustratie die we kunnen en mogen uiten op een forum. Denken in oplossingen is aardig hoor maar moet je dan je M3 inruilen om incognito gas te kunnen geven

Onverandwoorde rijders moeten bekeurd worden maar niet alle hardrijders zijn onverandwoord bezig..