Help mijn rijplezier staat onder zware druk. De jacht is....

Dit is ons algemene autoforum.
Plaats reactie
RVV

Help mijn rijplezier staat onder zware druk. De jacht is....

Bericht door RVV » 09 mei 2007, 13:16

Momenteel ervaar ik steeds minder plezier in het "leuke" rijden, in diverse draadjes heb ik een paar voor mij minder leuke ervaringen gepost die ik de laatste tijd heb meegemaakt. Zoals achtervolging van 30 kilometer lang door een stille (heeft mee serieus aangegrepen), andere weggebruikers die compleet door het lint gaan als je maar een beetje het gas intrapt, aangesproken worden om zogenaamde asociale aktie, de CBR07 die compleet verpest (tenminste het oorspronkelijke doel) werd door een NSB'er. Eigenlijk is de laatste 2 maanden een aan eenschakeling van kutmomenten al dan niet gevolgd door bekeuringen. Ik heb geen zware bekeuringen meer gehad dat is het niet, de laatste was 130 euro voor het inhalen over de verdrijvingsvlak. ( meest ideale plek om in te halen maar het mag juist daar niet :? maar dit terzijde). Stomme schade door anderen waar ik zelf weer voro op kan draaien zoals velg en bumper.. het is wachten op de eerste deuk die in de auto word getrapt of nog erger.

Ik word al zenuwachtig van afwijkend gedrag van automobilisten, is het een stille of niet ? zie middelvingers omhooggaan als even een keer rev naar 8000 toeren :? :?

Ik ben nog steeds erg blij met de M3 maar ik heb sterk het gevoel dat het rijden ermee, maatschappelijk niet meer geaccepteerd word. Als een ouwe kerel zit ik me de laatste tijd steeds krampachtiger vast te houden aan de snelheidslimitieten. Laserguns in de bossen, harde remmomenten ja zelfs als ik gewoon me aan de snelheid hou. Gewoon uit schrik.. constant het gevoel hebben dat ze me moeten hebben... ik weet dat dit voor een groot gedeelte tussen mijn oren zit, maar juist datgene wat tussen je oren zit bepaald je rijplezier toch?

Ik kan genieten van de auto, maar bijna niet meer van het rijden met de auto. Het gaat ook allemaal gelijk verschrikkelijk hard natuurlijk als je het gas even intrapt (vorig jaar een 70 km/h te hard door een flitser in de bebouwde kom achter mijn naam), en daar heb ik zelf geen moeite meer, maar als ik steeds met samengeknepen billen moet rijden om bang te zijn voor... ja voor wat eigenlijk... de Koos Spee culture of fear begint zijn vruchten af te werpen..

Ik begin er steeds meer over te denken om de auto maar aan de wilgen te hangen.

Ik ben er serieus schijtziek van. Als je niet meer meer kunt genieten van het leuke rijden, dan tja wat moet je dan nog ? In het karrespoor met 343pk :cry:
Laatst gewijzigd door RVV op 10 mei 2007, 00:59, 1 keer totaal gewijzigd.

MartijnGizmo

Bericht door MartijnGizmo » 09 mei 2007, 13:24

Audi S4 (zonder R) Avant of een Volvo V70R. Minder leuk, wel subtiel. Of de complete running gear van de M3 in de Touring! 8)

indobesar
Auto: M3P, 130i

Bericht door indobesar » 09 mei 2007, 13:25

Kan me je frustatie's goed inbeelden. Is het daarom niet verstandig om wat vaker deel te nemen trackdays en TF-en? Dan kun je 'ongestoord' je gang gaan, zonder 'genaaid' te worden...
Verder denk ik dat je redelijk blij mag zijn door in het Noorden te wonen...In het zuiden en zeker de Randstad is het steeds drukker, voller, gekker, om lekker een potje te sturen...

De laatste tijd ga ik daarom 's nachts lekker een potje sturen, dan heb je vaak minder last van alle narigheden.... 8)

Christoph

Bericht door Christoph » 09 mei 2007, 13:25

Mocht je hierbij je CS in de aanbieding doen, ik heb wel interesse.

:wink:

CRZ

Bericht door CRZ » 09 mei 2007, 13:26

Wat vaker gebruik maken van de oosterburen of circuits?

cooldragon

Bericht door cooldragon » 09 mei 2007, 13:28

Martijn Koevoets schreef:Audi S4 (zonder R) Avant of een Volvo V70R. Minder leuk, wel subtiel. Of de complete running gear van de M3 in de Touring! 8)
@rico>>>voor een weekje ruilen?kijken of ik dan last krijg van irritante mede weggebruikers en jij ervanaf komt:P

nee maar ff serieus....

met een M3 roep je idd meer reacties op dan met een S4, negatieve, maar ook positieve...S4 is zeer anoniem wat dat betreft en wordt denk ik door de politie ook minder snel met wegpiraat geassocieerd, al kan ik me dat niet voorstellen als ik weer eens een tdi lease bak(audi danwel vw) aan mn achterbumper heb kleven....

Bert ///M3

Bericht door Bert ///M3 » 09 mei 2007, 13:29

25.000 kom ik hem volgende week ophalen :lol:

Serieus, schijt hebben aan dat volk, middelvinger omhoog? Krijg je gewoon terug :lol: Praatjes, ga iemand anders vervelen.

Vervelende van dat soort auto's is gewoon dat je zeker in je eigen omgeving altijd praatjes houd maar dat hou je toch. Maar wel lastig als je een eigen zaak hebt. Dus daar even rustig aan doen, 20 km verderop rijden en gas met die handel.

Politie tsja kwestie van uitkijken en mazzel hebben. Als je ongeveer weet waar en wanneer ze er staan dan kan het lang aan. Hier op de 60/80 weggetjes zie je ze nooit gelukkig.

Macboy

Bericht door Macboy » 09 mei 2007, 13:30

Valt denk ik mee. Komt door je leeftijd denk ik. Je wordt gewoon een ouwe lul hahaha.

Ik geniet elke dag. En dat met 175pk diesel. Pakkans is zo klein als je het zelf maakt.

Voor ongestoord rijplezier heb je circuits, de Ring. Leuke dagen ook om af te koelen en genieten. Jij woont niet ver van de Duitse grens als je wil toppen.

En op binnenwegen mag je je gang gaan zoals je zelf wil. Vaak ook wegen waar je niet harder kunt dan 80/100 zodat je nooit een boete kunt krijgen.

Verder kan ik overal op de snelweg blazen zo hard als ik kan. Ritjes van Rotterdam naar Apeldoorn, van Maastricht naar Apeldoorn, van Apeldoorn naar Leeuwarde: in principe kan ik altijd volgas rijden.

Mijn conclusie: je overdrijft :)

Wouter81
Auto: GR86|California|Grand Vitara

Bericht door Wouter81 » 09 mei 2007, 13:34

Face it: zo'n M3 is gewoon niet echt geschikt voor de Nederlandse openbare weg. André wist het al eerder, nu kom jij er ook achter. :)

Nederland is kut, klote, beroerd op verkeersgebied en zowat alle andere weggebruikers/opa's/NSB'ers zijn sukkels. Is ongetwijfeld zo (ben ik het ook grotendeels mee eens) maar je doet er niets aan. Enige wat je kunt doen is aanpassen.

Of: ga met je M3 het circuit op. Heb ik destijds met het motorrijden ook gedaan. Gestopt met straatrijden en het circuit opgegaan. Veiliger, leuker, beter voor de zenuwen. Daar staan (nog :P ) geen flitspalen.

Of: verkoop de M3 en neem iets goedkoops. Er werd laatst wel raar gedaan over Nandor die zijn M3 wou inruilen tegen een Panda maar ik vind het geen raar idee. Ook met zo'n kleine auto heb je veel lol maar gaat het niet asociaal hard. De grenzen liggen wat eerder maar misschien daardoor nog wel meer plezier ook. Als beperkte rijder (wat de meesten hier zijn) haal je niet de grenzen met je M3 op de weg. Kan wel met een goedkoper ding. Zo'n Panda 100 HP is gewoon serieus cool speelgoed en kost ook nog eens weinig.
Laatst gewijzigd door Wouter81 op 09 mei 2007, 13:36, 1 keer totaal gewijzigd.

k33z

Bericht door k33z » 09 mei 2007, 13:35

Ik denk dat dit Rico zijn inleiding is richting een E92 of E90 M3 ;)

E46 te sportief, etc etc. Goede reden om een wat geciviliseerdere auto te kopen, namelijk een boot als een E92 M3 :)

Komt sneller dan gedacht!

MartijnGizmo

Bericht door MartijnGizmo » 09 mei 2007, 13:36

Of je neemt een auto waarbij andere mensen het wél waarderen als je gas geeft. Een 911 komt wel in de buurt, maar met een Aston Martin V8 Vantage of DB9 gaan zelfs autohaters je aanmoedigen. ;)

Christoph

Bericht door Christoph » 09 mei 2007, 13:38

Bert ///M3 schreef:25.000 kom ik hem volgende week ophalen :lol:

Ik was eerst!

Michel P

Bericht door Michel P » 09 mei 2007, 13:38

Goeie post Rico. De Spee Gestapo is goed op dreef. Ik heb af en toe ook van dit soort periodes, waar je het idee hebt dat de politie met terrosisme bestrijding op iedereen doelt die een kilometer of meer te hard rijd.

We zouden allemaal en Toyota Corolla als daily driver moeten gaan rijden, en onze snelle auto's alleen op trackdays of TF gebruiken. Waarbij als het alleen trackdays zijn uiteraard een BMP loze constructie verkiezen, en een aanhanger achter de Corolla.

Probleem is dat door KooSSpee Kadett rijdend NL dat ook vind. Vertel maar eens iemand dat je 250km/h of meer op de klok hebt gehad...... Ze roepen gelijk, ben je wel goedwijs, dat is levensgevaarlijk enz. enz.

Auto rijden in Nederland doe je bijna niet meer voor je plezier.

Michel

Wouter81
Auto: GR86|California|Grand Vitara

Bericht door Wouter81 » 09 mei 2007, 13:47

Michel Pol schreef:Goeie post Rico. De Spee Gestapo is goed op dreef. Ik heb af en toe ook van dit soort periodes, waar je het idee hebt dat de politie met terrosisme bestrijding op iedereen doelt die een kilometer of meer te hard rijd.

We zouden allemaal en Toyota Corolla als daily driver moeten gaan rijden, en onze snelle auto's alleen op trackdays of TF gebruiken. Waarbij als het alleen trackdays zijn uiteraard een BMP loze constructie verkiezen, en een aanhanger achter de Corolla.

Probleem is dat door KooSSpee Kadett rijdend NL dat ook vind. Vertel maar eens iemand dat je 250km/h of meer op de klok hebt gehad...... Ze roepen gelijk, ben je wel goedwijs, dat is levensgevaarlijk enz. enz.

Michel
Toen ik een paar jaar terug m'n rijbewijs kwijt was vanwege 210 km/u op een lege snelweg 's avonds (kwam dag erna stukje over in de krant te staan) werd ik kort daarna bedreigd door een vent bij mij in het dorp dat hij mij inelkaar zou slaan als ik ooit met hoge snelheid bij hem door de woonwijk zou komen rijden. :!:

Raar volk, die 'gemiddelde' verkeersdeelnemers.

Macboy

Bericht door Macboy » 09 mei 2007, 13:51

Ik denk dat ik deze post maar ga terroriseren :)

Nee serieus, ik denk echt dat jullie aan het overdrijven zijn. Waarschijnlijk komt dat door de leeftijd?

Kijk, de kern van jullie betoog is mij duidelijk. Maar doe nu niet net alsof de flitskasten er pas sinds dit jaar staan. Doe niet net alsof je vroeger wel zomaar 200 kon blazen zonder gepakt te worden.

Alleen "blik op de weg" bestaat al 12 jaar volgens mij.

Nee ik weet het zeker. Jullie overdrijven gewoon. 100%. Er is echt op dat terrein niet veel veranderd.

Michel P

Bericht door Michel P » 09 mei 2007, 13:52

Wouter81 schreef:
Michel Pol schreef:Goeie post Rico. De Spee Gestapo is goed op dreef. Ik heb af en toe ook van dit soort periodes, waar je het idee hebt dat de politie met terrosisme bestrijding op iedereen doelt die een kilometer of meer te hard rijd.

Michel
Toen ik een paar jaar terug m'n rijbewijs kwijt was vanwege 210 km/u op een lege snelweg 's avonds (kwam dag erna stukje over in de krant te staan) werd ik kort daarna bedreigd door een vent bij mij in het dorp dat hij mij inelkaar zou slaan als ik ooit met hoge snelheid bij hem door de woonwijk zou komen rijden. :!:

Raar volk, die 'gemiddelde' verkeersdeelnemers.
Wat een ongelovelijke debiel, je hebt toch wel aangifte gedaan he! Je bent gepakt en de consequenties mogen ervaren, klaar.

Moraalridder van het jaar verkiezing zou een hit worden op Talpa, stem nu "de dorpsgek die hardrijder bedreigt na krantenartikel" of stem op "KooSSpee die zelfs zijn vrouw nog bekeurt als ze even op het voetpad fietst"

Michel

BBVW
Auto: Z3 2.8, 330i Touring, Leon

Re: Help mijn rijplezier staat onder zware druk.

Bericht door BBVW » 09 mei 2007, 13:58

Rico v Velzen schreef: Ik ben er serieus schijtziek van. Als je niet meer meer kunt genieten van het leuke rijden, dan tja wat moet je dan nog ? In het karrespoor met 343pk :cry:
Klein goedkoop autootje voor erbij, slicks onder je M3 en alleen nog op het circuit. Verder val het op de openbare weg nog wel mee. ondanks dat ik gister mijn felbegeerde papiertje ben kwijtgeraakt zijn er genoeg keren geweest dat ik veel te hard heb gereden op een rustige weg. Die keren kunnen ze me mooi niet meer afnemen. M3 lijkt me ook gewoon een ideale vakantie auto (hooguit 2 personen) en ook met rustig rijden kun je daar toch best wel van genieten?

RVV

Bericht door RVV » 09 mei 2007, 14:02

Wouter dat soort dingen vind ook veel erger dan een keer gepakt worden met 40 te hard ofzo.

Ik rij zelf 3 tot 4 keer per week met de M3 naar mijn werk, dat doe ik overwegend binnendoor, soms stukje snelweg, maar dan is het gelijk heel hard moeten rijden voor een beetje kicks. Mijn routes binnendoor bestaan uit ongeveer 20 tot 25 minuten autorijden. Nu na een jaar zie je steeds vaker dezelfde gezichten, al dan niet boos kijkend omdat jij een ASO bent in hun ogen. De routes zijn altijd op hetzelfde moment 's ochtends en 's avonds. allemaal 60 km zone was altijd 80, maareja 60 is veiliger hé :? Ik ben ondertussen angstig geworden om een keer flink geboobytrapped te gaan worden. De NSB gedachte om de politie in te schakelen bij asociaal rijgedrag lijkt maatschappelijk ingebakken te zijn. Allerlei kliklijnen gooit men open om alles boven het maaiveld te wieken. 3 weken geleden stond er een ingezonden stukje in het plaatselijke dorpskrantje (ik woon in een dorpje met 600 inwoners) ging over een auto die met 50+ gepakt was in een ander dorpje vlakbij. Hoe diegene die het schreef van leer trok tegen autoterrorisme/te hard rijden.. brrrrr gewoon griezelig.

Trackday's en TF op de NS, is allemaal leuk en aardig, maar daarvoor heb ik de auto niet. Een dure M3 die niet afgestemd is voor een circuit loopt veel te veel financieel risico in de vorm van schade of hoge kosten aan onderdelen en de NS ligt 450 kilometer verderop en in 2002 reed ik daar iets van 20 weekeinden en daar loop je financieel ook op leeg. 2 keer per jaar is leuk genoeg.

Heel hard rijden 250 km/h plus gaat het me ook niet om, ik maak me daar nog het minste druk om. Nee het gevoel dat je vrijheid in het rijden word afgenomen daar baal ik gewoon verschrikkelijk van.

Macboy, tuurlijk kun je lekker doorkachelen in een 175pk diesel, maar daarmee maak je geen rare sprongen qua snelheidsopbouw. Voorbeeld mijn 120d reed ik op stukjes binnendoor, 110/120,, met de M3 haal je zonder enige moeite 160/170 ! En dat gebeurt soms ook wel eens, maar direct daarna voel ik me dan iemand die net een omaatje zijn tas heeft beroofd :cry: :oops: en daar spijt van heeft :cry:

Programma's als wegmisbruikers, blik op de weg etc.. al die programma's die een beetje hardrijder als crimineel neer zetten werken ook niet echt mee natuurlijk.

RVV

Bericht door RVV » 09 mei 2007, 14:10

Het probleem is dat een zwarte A3 niet opvalt, nu niet straks niet nooit niet, al heeft ie een 800pk dieselmotor.

Een M3 in hoog glans blauw, xenon, met een 343pk screamer die iedereen zijn nek laat omdraaien als je met met 7000+ toeren aan komt "jakkeren" valt wel op.
Rico v Velzen schreef:ik maakte ook weer iets aparts mee vanavond :? Ik reed (M3) via het hoofdstation in Groningen het Emmaviaduct op. Achter mij zat een blauw/zwarte megane station, nieuw kenteken/model. Bij de stoplichten sloeg ik linksaf dus, trapte het gas in om lekker vlot de bocht te pakken na de bocht had ik er vlot 80 op. Op hetzelfde moment zie ik die megane station als een bezetene diezelfde bocht pakken. En hij probeert op mij in te lopen. Mijn neksensoren beginnen gelijk te steigeren, helemaal na het lezen van de geposte lijst hiero. Waar ook veel van 'dit' soort auto's in staan. Dus om naderend onheil te voorkomen laat ik het gas los en op het moment de de Megane station achter mij zit rij ik netjes 50 en blijf dat ook rijden. Op het Emmaviduct staan bekende flitskasten en veel mensen geven gas en remmen af vlak daarvoor, gezien de zogenaamde haast van de Megane vond ik het vreemd dat hij het niet deed en pal achter me bleef rijden. Er zat 1 persoon in in burgerkleding.

Ik sloeg af richting de A7 Drachten, maar ik deed dat pas op het laatste moment de Megane deed dat ook. Ik zal wel paranoide zijn maar ik vond het allemaal iets te toevallig. De A7 opgereden vanaf het julianaplein waar je het eerste stuk 70 mag, ging de Megane me ineens erg vlot voorbij. Ik bleef netjes 70 rijden en de Megane stoof weg. Bij einde 70, versnelde ik naar 120, ik had me hoofd na dit voorval niet na gasgeven sttan. Dus ik boemelde met 115/120 naar huis. Bij afslag Boerrakker ging ik er af. En onderaan bij de afrit zie ik ineens weer een Megane station met hoge snelheid naderen, ik denk dit kan toch geen toeval zijn. Ik moest een wachten voor verkeer op de voorrangsweg. En de megane stond ondertussen achter me. GVD dacht ik diezelfde kerel weer :shock:

Omdertussen stonden alle copallert sensoren volle toeren te draaien. Want hoe was dit mogelijk ? Ik had hem namelijk niet ingehaald. Het enige wat ik me kan bedenken is dat ie me heeft opgewacht bij afslag hoogkerk of leek en me achtervolgd heeft.

Ik sloeg links af af en bleef me op de kilometer nauwkeurig aan de snelheid houden en als een bleodhond bleeft ie achter me ook toen ik mijn snelheid verlaagde van 80 naar 60 en hij voldoende mogelijkheid had om me in te halen.

Bij de eerst volgende afslag deed ik op het laatse moment mijn richting aanwijzer uit en trapte een keer kort hard op de rem gevolgd door heel snel insturen en de bocht met een behoorlijke snelheid te nemen. Zijn reactie was zodanig traag dat hij dit niet meer kon halen en noodgedwongen rechtdoor moest rijden.

Gezien de hele gang van zaken moest dit gewoon een stille zijn, die op basis van het snel genomen bochtje naar links op het Emmaviaduct mij wel even een lesje wilde leren. Wat gezien mijn 'voorbeeldige' rijgedrag daarna volledig mislukt is.

Maar wat zijn het godverdomme ook een stelletje viezerikken zeg. Ze zitten er gewoon op te azen om je even flink te naaien. Bah
Met deze ervaring in mijn achterhoofd ben ik echt er anders tegen aan gaan kijken.. mijn avatar geeft precies aan hoe ik me momenteel voel. De snipers liggen op de loer,, nu had ik mazzel maar de volgende keer... toch maar gevalletje rechter er van maken :cry:

ik word op de korrel genomen, ik voel het ik ervaar het zo, damn.

Macboy

Bericht door Macboy » 09 mei 2007, 14:11

Touche Rico :)

Maar ff serieus. In plaats van hier te gaan lopen klagen deed je er beter aan om in hetzelfde krantje een dergelijke post te plaatsen.

Kortom: je valt in dezelfde categorie als de mensen die je nu veracht: zeiken, maar niets doen.

Gewoon pen in de hand, of toetsenbord op schoot en opschrijven wat je hier wil zeggen en naar dat krantje posten als tegenreactie op die flapdrol. Zo hóórt het.

Macboy

Bericht door Macboy » 09 mei 2007, 14:12

Rico v Velzen schreef:mijn avatar geeft precies aan hoe ik me momenteel voel.
Als een hond? Ben je ook :)

Michel P

Bericht door Michel P » 09 mei 2007, 14:13

Rico, de oplossing is meer variateit in de routes naar het werk en naar huis, door deze routes random te rijden, ondekt men geen patroon, en is de pakkans kleiner. Ik zou bijvoorbeeld in de zomer het liefst elke dat de dijk naar Heerde op en neer blaffen, ik rij echter regelmatig heen over de dijk, met 60+ en terug via een andere route. In de E30 M3 kan je trouwens erg moeilijk rustig rijden op de dijk, ding gaat daar zo mooi ;-) Ik ga altijd op de rem voor fietsers en voetganger, en paseer ze met een km of 40 max op de klok.

Voordeel is verder dat ik mijn e30je niet wekelijks bestuur.

Michel

RVV

Bericht door RVV » 09 mei 2007, 14:18

Gaat natuurlijk niet om die een persoon die dat stukje schrijft, maar wat er verwoord word is hoe een heel groot gedeelte van de hardwerkende "mensch" er tegen aankijkt.

en een tegengas stukje schrijven als de enige "dikke snelle aso autorijder" in het dorpskrantje :roll: Macboy mijn kindertjes moeten ook nog naar school toe straks.

Het is geen Deventer edit Apeldoorn
:lol:

Beetje opvallen loop je sowieso al op eieren in kleine gemeenschappen. Maar daar ligt het probleem ook niet, want ik rij ALTIJD stapvoets in ons dorp. Ook nog nooit aangesproken over mijn rijgedrag. Behalve dan door die mongool vorige week die me 8 kilometer lang achtervolgde op zijn brommertje.

Knot

Bericht door Knot » 09 mei 2007, 14:23

Herken het volledig Rico, hier in de randstad is dat nog 10x erger. Het lijkt wel of iedereen zo traag mogelijk wil (met alles bezig zijn behalve met opletten/autorijden), traag weg bij stoplichten, continu remmen, van baan wisselen, gekke acties, noem het maar op. Uiteraard wel volop klagen dat het zo druk was en de reis lang duurde maar ze veroorzaken het gvd zelf.

Had gisterochtend bij afrit zoetermeer een stille die de bocht veel te krap nam, ook nog eens supertraag, dus ik zat uiteraard al op de juiste baan, klein beetje extra gas en meneer schrikt zich een ongeluk toen ie eigenlijk weer in de juiste baan wilde schuiven, daar reed ik namelijk al...

Stoplichten letten ze ook al niet meer op, pas nog een prius voor me die gewoon maar 5 meter reed in de eerste 10 seconden, dan kunnen er lekker veel mee door groen.. NOT.. maarja, ding zal wel kortsluiting gemaakt hebben ofzo.

Roman

Bericht door Roman » 09 mei 2007, 14:30

Klinkt echt zwaar kut allemaal.

Hier is het ook een puinhoop, spanjaarden kunnen echt totaal niet rijden op een enkeling na.
Bijna dagelijks rijd er wel iemand bijna bij me naar binnen. Of op tweebaans rotondes heerlijk van de buitenste baan gewoon rond blijven rijden, en dus iedereen afsnijden. Normaalste zaak van de wereld, word er niet eens meer kwaad om.
Rechts inhalen gebeurt ook vaker dan links inhalen tegenwoordig. Mensen hier lijken wel bang voor de rechter strook. Rijden altijd of links of in de middenbaan. Rechts inhalen word hier ook niet gezien als aso. Zal me verbazen als het ze uberhaupt op is gevallen dat er iemand langs is gekomen.

Zag laatst nog iemand vanaf de linkerbaan 3 stroken afsnijden om de afslag nog te pakken. Tijdens spits uur. Altijd lekker :?

Buiten het feit dat er alleen maar mongolen om me heen blijken te zitten op de weg ben ik nog wel blij dat de politie zich niet veel bemoeit met het verkeer. En dat er genoeg wegen zijn waar nooit iemand rijd. Kan nog met gerust hart overal naar toe knallen op de juiste tijdstippen.

Vind het echt jammer, ik hou van Nederland maar ik hou meer van auto's en autorijden. Mis Nederland op dit vlak totaal niet.

Plaats reactie