Ik word al zenuwachtig van afwijkend gedrag van automobilisten, is het een stille of niet ? zie middelvingers omhooggaan als even een keer rev naar 8000 toeren

Ik ben nog steeds erg blij met de M3 maar ik heb sterk het gevoel dat het rijden ermee, maatschappelijk niet meer geaccepteerd word. Als een ouwe kerel zit ik me de laatste tijd steeds krampachtiger vast te houden aan de snelheidslimitieten. Laserguns in de bossen, harde remmomenten ja zelfs als ik gewoon me aan de snelheid hou. Gewoon uit schrik.. constant het gevoel hebben dat ze me moeten hebben... ik weet dat dit voor een groot gedeelte tussen mijn oren zit, maar juist datgene wat tussen je oren zit bepaald je rijplezier toch?
Ik kan genieten van de auto, maar bijna niet meer van het rijden met de auto. Het gaat ook allemaal gelijk verschrikkelijk hard natuurlijk als je het gas even intrapt (vorig jaar een 70 km/h te hard door een flitser in de bebouwde kom achter mijn naam), en daar heb ik zelf geen moeite meer, maar als ik steeds met samengeknepen billen moet rijden om bang te zijn voor... ja voor wat eigenlijk... de Koos Spee culture of fear begint zijn vruchten af te werpen..
Ik begin er steeds meer over te denken om de auto maar aan de wilgen te hangen.
Ik ben er serieus schijtziek van. Als je niet meer meer kunt genieten van het leuke rijden, dan tja wat moet je dan nog ? In het karrespoor met 343pk