Komende week dus maar weer goedmaken.
Gewoon opstaan met een zonnetje om 8:00 uur en op weg gaan. Als het dan regent, soit... Zo ging dat bij mij vandaag. Ik kwam wel drijfnat thuis. Zal morgen niet anders zijn verwacht ik. Maar da's wielrennen. Daarna met een kop warme choco Milaan - SR kijken op de bank.matthyssie schreef:Weet je hoe koud 't was vandaag.
Zie hierboven.Tim N schreef: Hopelijk morgen weer lekker weer en weer een ronde maken.
Come on...Dan krijg je nooit dijen als Liz Hatch!matthyssie schreef:Ik ben meer een mooi-weer-fietser.
Als het onder de ~15 graden is ga ik niet weg als het regent. Fiets voor mijn plezier niet omdat het moet///Joost schreef:Gewoon opstaan met een zonnetje om 8:00 uur en op weg gaan. Als het dan regent, soit... Zo ging dat bij mij vandaag. Ik kwam wel drijfnat thuis. Zal morgen niet anders zijn verwacht ik. Maar da's wielrennen. Daarna met een kop warme choco Milaan - SR kijken op de bank.matthyssie schreef:Weet je hoe koud 't was vandaag.![]()
Zie hierboven.Tim N schreef: Hopelijk morgen weer lekker weer en weer een ronde maken.
Doe mij maar de dijen van Martina Jancikova, of komt dat doordat zij minder een zus van Coulthard lijkt?///Joost schreef:Come on...Dan krijg je nooit dijen als Liz Hatch!matthyssie schreef:Ik ben meer een mooi-weer-fietser.![]()
Klopt!///Joost schreef:
O ja, ik heb ook nog lekker gefietst vandaag, maar dat zal jullie verder weinig boeien...
Mooie ogen in iedergeval!Tim N schreef:Doe mij maar de dijen van Martina Jancikova, of komt dat doordat zij minder een zus van Coulthard lijkt?///Joost schreef:Come on...Dan krijg je nooit dijen als Liz Hatch!matthyssie schreef:Ik ben meer een mooi-weer-fietser.![]()
![]()