Komende week dus maar weer goedmaken.
Het grote 'DF racefiets' topic
- DDX
Re: Het grote 'DF racefiets' topic
Nee weekje niet gefietst ivm wintersport. (500km op snowboard gemaakt
)
- ///Joost
Gewoon opstaan met een zonnetje om 8:00 uur en op weg gaan. Als het dan regent, soit... Zo ging dat bij mij vandaag. Ik kwam wel drijfnat thuis. Zal morgen niet anders zijn verwacht ik. Maar da's wielrennen. Daarna met een kop warme choco Milaan - SR kijken op de bank.matthyssie schreef:Weet je hoe koud 't was vandaag.
Zie hierboven.Tim N schreef: Hopelijk morgen weer lekker weer en weer een ronde maken.
- matthyssie
- Auto: F11 520d & E86 3.0si
Ik ben meer een mooi-weer-fietser. 
- ///Joost
Come on...Dan krijg je nooit dijen als Liz Hatch!matthyssie schreef:Ik ben meer een mooi-weer-fietser.
- RVV
126 km afgelopen week, morgen telt ook nog mee, dus er komt nog wat bij 
- Jesper
- Auto: BMW M135i
Had voor vandaag een langer ritje gepland staan. Maar was vandaag vooral wind, wind, wind en ten slotte nog eens een bui eroverheen. Dus wat eerder een punt achter de rit gezet. Kom je thuis komt de zon tevoorschijn...
- Tim N
Als het onder de ~15 graden is ga ik niet weg als het regent. Fiets voor mijn plezier niet omdat het moet///Joost schreef:Gewoon opstaan met een zonnetje om 8:00 uur en op weg gaan. Als het dan regent, soit... Zo ging dat bij mij vandaag. Ik kwam wel drijfnat thuis. Zal morgen niet anders zijn verwacht ik. Maar da's wielrennen. Daarna met een kop warme choco Milaan - SR kijken op de bank.matthyssie schreef:Weet je hoe koud 't was vandaag.![]()
Zie hierboven.Tim N schreef: Hopelijk morgen weer lekker weer en weer een ronde maken.
Die zin van mij in de quote... hoe vaak kun je weer schrijven in een zin, vinden wij het gek dat buitenlanders Nederlands moeilijk vinden
- Stefan R
- Auto: Vakantievoertuig
Gisteren een klein rondje van 60Km gedaan, maar hier aan de kust was het niet altijd even grappig met regen en windkracht 5 á 6 tegen
Ik zou het wel fijn vinden als het de komende maanden wat minder hard waait
Ik zou het wel fijn vinden als het de komende maanden wat minder hard waait
- RVV
Deze week op 191 km geëindigd!
- Tim N
Doe mij maar de dijen van Martina Jancikova, of komt dat doordat zij minder een zus van Coulthard lijkt?///Joost schreef:Come on...Dan krijg je nooit dijen als Liz Hatch!matthyssie schreef:Ik ben meer een mooi-weer-fietser.![]()
- Petrolhead Tom
- matthyssie
- Auto: F11 520d & E86 3.0si
Vanmiddag ff een stukje met m'n vader gefietst, begon met een paar drupjes regen maar die werden al snel vervangen door de flink aanwezige zon.
http://www.strava.com/activities/123256233" onclick="window.open(this.href);return false;
Flink wat wind. Voor de eerste serieuze rit van het jaar valt het me nog niks tegen.
- ///Joost
O ja, ik heb ook nog lekker gefietst vandaag, maar dat zal jullie verder weinig boeien...
-
OnlineBram
- Auto: Skoda SuperB gezinscontainer
- Petrolhead Tom
Klopt!///Joost schreef:
O ja, ik heb ook nog lekker gefietst vandaag, maar dat zal jullie verder weinig boeien...
- Jesper
- Auto: BMW M135i
Mooie ogen in iedergeval!Tim N schreef:Doe mij maar de dijen van Martina Jancikova, of komt dat doordat zij minder een zus van Coulthard lijkt?///Joost schreef:Come on...Dan krijg je nooit dijen als Liz Hatch!matthyssie schreef:Ik ben meer een mooi-weer-fietser.![]()
![]()
- Tim N
Huigelaar 
- RobS
Waar blijven de foto's van Marianne Vos

- Tim N
Heb jij toch ingelijst op je stuur geplaatst??
- RVV
De week is weer begonnen Inc een KOM!
https://www.strava.com/activities/123569077" onclick="window.open(this.href);return false;
https://www.strava.com/activities/123569077" onclick="window.open(this.href);return false;
- Tim N
Haha ga eens werken joh
Moest KOM wel ff opzoeken, dat is wel leuk ja. Tot er van die zielen er met strava op een brommer oid langs gaan...
Moest KOM wel ff opzoeken, dat is wel leuk ja. Tot er van die zielen er met strava op een brommer oid langs gaan...
-
OnlineBram
- RVV
- RVV
Vanmiddag bijna met 40 km/h op een slingerende al twitterende postbode geknald (op een breed fietspad)
zo hard als ik kon schreeuwde ik PAS OP toen schrok die ineens wakker achter zijn schermpje.. Een beschamend sorry sorry kwam er nog achter aan.. Serieus een close call. En dat is al de tweede keer dat ik zo'n telefoon junk moet ontwijken. Eergisteren een puberpuisten kop die ineens een rare slinger maakt en naar links komt op het moment dat ik er naast zit (ook een breed fietspad) door de berm in te duiken voorkwam ik een klapper. Natuurlijk realiseer ik me als ik met een hoog tempo fiets (30 km plus) andere fietsers hier last van kunnen hebben. Ik anticipeer hier altijd op, snelheid terug als het smal is. Op tijd tingelen zodat ze kunnen horen. Er achter blijven als er weinig ruimte is. Etc.. Maar die fietsende telefoonjunks die alleen nog maar slingerend in het scherm kijken mogen van mij ter plekke omdonderen als ik er voorbij ben. Helaas is het schering en inslag. Elke tiener kan alleen nog maar fietsen met het gezicht in het scherm. Verkeer? Verkeersveiligheid duh.. het toppunt zijn die klojo's die hetzelfde doen in het donker zonder licht uiteraard.. Compleet levensmoe want je krijgt helemaal niets mee van de omgeving met licht van een scherm in je gezicht.
-
OnlineBram
Ik heb dat ook vaak met de oudere/bejaarde medemensch, want die blijken vaak zo doof als een kwartel. Ik heb bewust een bel op m'n racefiets aangezien ik schreeuwen weinig charmant vind, maar bij deze medeweggebruikers kan dat dus niet anders