vandaag even een klein rondje gereden, was wel benieuwdNiels schreef:Yup, ben benieuwd of je er wat van merkt.
en ff verder gezocht, die spindles blijken min of meer hetzelfde te zijn als bv de e36 M3 en Z3M met dien ten verstande dat alles hetzelfde gemonteerd kan worden ook de schokbrekers gewoon van jezelf...You just need the MZ4 king pin. The struts (schokbrekers) up front on the MZ4 is identical to the E36 M3 in mounting locations/geometry. The only difference is the springs on the MZ4 is significantly shorter (and stiffer) and therefore the strut piston travel is reduced. But if you can source the MZ4 king pin everything will bolt right up (including E46 M3 CSL brakes).
Left king pin: 31217836818
Right king pin: 31217836819
benieuwd hoe dat staat328Ti schreef:Heb de "tijdelijke" E38 naar de grond gesmasht inclusief M-parallel 18 inch velgen. Rijdt gelijk een stuk strakker.
Foto,s volgen.....
GTRene schreef:lol![]()
nou nee, wilde gewoon wat zaken proberen waar ik al jaren aan zat te denken, van het 1 kwam het ander en voor ik het wist had ik het huis vol liggen met remdelen hier, wilde veel dingen zelf bekijken en proberen en van alles 2 al moet ik voor sommige nog wat bij bestellen om compleet te maken, maar eerst de eerste sets maar eens verkopen.
Ondertussen weet ik al aardig wat meer wat kan en of moeilijk e.d. bovendien niet bevorderlijk voor mijn reumatische klachtener fietsen heel wat uren door met uitzoeken en passen en meten en proberen e.d.
Maar wel blij dat ik ff heb doorgezet, moest daarna wel aardig wat zaken bij bestellen/kopen om die setjes compleet te krijgen, maar dan gaat het ook allemaal weer weg en doe ik zoiets voorlopig niet weer![]()
Eigenlijk moet ik het op ebay zetten maar best ingewikkeld daar (niet zo simpel als bv MP of via hier zeg maar) en eventuele kosten aldaar met auto delen e.d., dus dat voorlopig nog maar niet daar, wordt wel een keer verkocht neem ik aan en dan heb ik weer wat ruimte in die andere 'slaap' kamers hiero![]()
Wel handig om wat zaken nu zeker te weten en of wat mooi is en beter/lichter e.d. voor eventueel latere BMW projectjes qua 'old' style BMW stuf.
Gebruikers op dit forum: Amazon [Bot], Majestic-12 [Bot] en 1 gast