Driving-fun en trackdayliefhebbers zijn als appels en peren he. Ik heb een hoop lol in het autorijden, zal regelmatig meedoen aan dergelijke tochtjes of runs over de A31 etc. Maar je zult me no way een auto van anderhalve ton op het circuit zien neerzetten, met de grote kans schade op te lopen welke niet is verzekerd.Tomaz schreef:Voor een forum wat driving-fun heet vind ik het een beetje teleurstellend als het niet lukt om een goede trackday vol te krijgen. Aan het programma heeft het niet gelegen denk ik.
Als 10% van de 600(!) forumleden trackdayliefhebber is, praat je over een groep van 60 man. Laten we zeggen dat je een trackday plant waarbij maar de helft van die 10% kan komen om welke reden dan ook, heb je nog steeds 30 man over. Maar 30 man bij elkaar krijgen blijkt al teveel te zijn, dat vind ik serieus jammer.
Doe mij dan maar een forum waar maar weinig mensen op zitten, maar wel lui die elkaar kennen en naar circuits of meetings komen om er te rijden. Dank u
Wat jij zoekt zijn circuitmensen. Ik heb het gevoel dat hier voornamelijk autoliefhebbers zitten, waar ik zelf ook onder val.