Dat is het probleem niet hoor, ik ben tevreden met wat ik heb. Maar frustraties? you bet!dvh schreef:Ik voel wat frustratie TLRS.
Geen cadeautje gehad van de Sint ?
De man heeft een twijfelachtig verleden, ok fair point. Maar een ton uitgeven voor andere mensen is toch een fantastisch gebaar? Altijd dat gezever over andere mensen, nooit iets goed.. dan ga ik me afvragen wat die mensen zelf voor levenservaring hebben. Naar mijn idee doet al dat gezanik NL echt geen goed.
En wat betreft die frustraties, er zijn dagen bij dat ik denk dat heel NL gefrustreerd is.
Misschien een beetje onduidelijk maar het ging me om het punt dat 100k niet genoeg zou zijn omdat die man meer had gewonnen. Verder ben ik het helemaal met je eens hoor.///Joost schreef:Het gaat hier toch niet om een vader-kind relatie of een andere intieme relatie, maar om een volstrekt onbekende (voor die kinderen dan) die eens een keer uitpakt (no pun intended). Dat zouden meer mensen moeten doen.
Daar gaan we weer met het maaiveld-principe van de Nederlanders. Altijd vindt men wel iets om over te zaniken.