Gulle miljonair Sinterklaas

Wil je even gezellig kletsen of dat ene grappige (auto)filmpje delen? Dat kan hier.
Plaats reactie
dvh

Gulle miljonair Sinterklaas

Bericht door dvh » 26 nov 2013, 13:39

Gaaf :)

http://m.omroepbrabant.nl/?news/2028919 ... Breda.aspx" onclick="window.open(this.href);return false;

Sappig detail
http://m.omroepbrabant.nl/?news/2029025 ... klaas.aspx" onclick="window.open(this.href);return false;

Luco

Re: Gulle miljonair Sinterklaas

Bericht door Luco » 26 nov 2013, 13:43

Meer respect voor zon man dan voor bv bankdirecteuren die miljoenen bonus in hun eigen zak steken over de rug van hun klanten.

///Joost

Bericht door ///Joost » 26 nov 2013, 13:48

Luco schreef:Meer respect voor zon man dan voor bv bankdirecteuren die miljoenen bonus in hun eigen zak steken over de rug van hun klanten.
Helemaal mee eens!

Petrolhead Tom

Bericht door Petrolhead Tom » 26 nov 2013, 13:52

Prima toch. De beste man heeft een verleden. So what. Hij doet nu wel wat juist is. Hulde.

Martijn M

Bericht door Martijn M » 26 nov 2013, 14:51

Wat een held.

Of ik het zelf zou doen als ik de loterij win... Moeilijk.

Booooh
Auto: BMW 1M / Nissan GT-R

Bericht door Booooh » 26 nov 2013, 15:07

Hij kan die ton wel missen ;) , maar blijft wel een mooie actie natuurlijk , probeert misschien een beetje zijn geweten op te schonen ...

Ben

hanske

Bericht door hanske » 26 nov 2013, 15:26

Ach, meneer John Jansen heeft ons (de belastingbetaler) al vele tonnen gekost tijdens zijn jaren lange detentie('s), dit is het minste wat hij terug kan doen voor de maatschappij. Voor mij blijft het een luis in de pels van de samenleving en mogen ze zijn hele vermogen confisceren en schenken aan de minder bedeelde.

Dan pas ben je oprecht een Robin Hood!!! :please:

///Joost

Bericht door ///Joost » 26 nov 2013, 15:57

hanske schreef:Ach, meneer John Jansen heeft ons (de belastingbetaler) al vele tonnen gekost tijdens zijn jaren lange detentie('s), dit is het minste wat hij terug kan doen voor de maatschappij. Voor mij blijft het een luis in de pels van de samenleving en mogen ze zijn hele vermogen confisceren en schenken aan de minder bedeelde.

Tuurlijk is dit zo en we moeten hem ook niet verder ophemelen dan nodig (ik vind 'm dan ook niet direkt gulll :roll: ), maar het is wel een aardige actie. De meesten zouden alles zelf houden.

JP

Bericht door JP » 26 nov 2013, 16:20

Martijn M schreef:Wat een held.

Of ik het zelf zou doen als ik de loterij win... Moeilijk.
Ik niet in ieder geval. :peace:

Bram
Auto: Skoda SuperB gezinscontainer

Bericht door Bram » 26 nov 2013, 16:22

:mrgreen:

328Ti

Bericht door 328Ti » 26 nov 2013, 17:15

hanske schreef:Ach, meneer John Jansen heeft ons (de belastingbetaler) al vele tonnen gekost tijdens zijn jaren lange detentie('s), dit is het minste wat hij terug kan doen voor de maatschappij. Voor mij blijft het een luis in de pels van de samenleving en mogen ze zijn hele vermogen confisceren en schenken aan de minder bedeelde.

Eensch!

Luco

Bericht door Luco » 26 nov 2013, 17:23

In vergelijking wat de bankdirecteuren de maatschappij hebben gekost zijn de kosten voor deze man een schijntje, wat moeten die directeuren dan wel niet doen om het een beetje goed te maken?

Hij doet het tenminste nog.

Mark

Bericht door Mark » 26 nov 2013, 17:40

Luco schreef:

In vergelijking wat de bankdirecteuren de maatschappij hebben gekost zijn de kosten voor deze man een schijntje, wat moeten die directeuren dan wel niet doen om het een beetje goed te maken?

Hij doet het tenminste nog.
Over het algemeen leveren die mensen de maatschappij vooral veel geld op.

Luco

Bericht door Luco » 26 nov 2013, 17:42

Ow, nou volgens mij moesten alle banken in nederland en ook in overige landen gered worden door staatssteun omdat de bankiers het zo goed deden zeker :lollerdelol:

350 Z

Bericht door 350 Z » 26 nov 2013, 20:51

+1
En er nog straffeloos mee wegkomen ook :kotsen:

Bram
Auto: Skoda SuperB gezinscontainer

Bericht door Bram » 26 nov 2013, 21:00

Erger nog, gewoon doorgaan alsof er niets aan de hand is :stom:

GTRene

Bericht door GTRene » 26 nov 2013, 21:07

idd hele rijken voor hele rijken voor een groot deel (bedoel dan meer die 'witte boord crimies natuurlijk)
ze doen het vaak niet voor hun klanten, ja klanten met grote belangen en aandelen in e.d. (over het algemeen dan)

deze voorheen 'Zwarte Piet' :ongeveer als:
kan nu door voor Sinterklaas :mrgreen: ,

zeer goede actie wat die man doet. hij doet het toch maar even :thumbup:

Peric

Bericht door Peric » 26 nov 2013, 22:03

Luco schreef:Ow, nou volgens mij moesten alle banken in nederland en ook in overige landen gered worden door staatssteun omdat de bankiers het zo goed deden zeker :lollerdelol:
Dit dus..
:kotsen:

hanske

Bericht door hanske » 26 nov 2013, 22:18

Ze slapen toch niet allemaal bij justitie alleen heeft het weer eens een keertje "geen haast". :slapen:

Wat als het zo is, beslaglegging op de nieuwe speelgoedjes/laptopjes van de kinderen???

http://www.omroepbrabant.nl/?news/20292 ... +geld.aspx" onclick="window.open(this.href);return false;

TLRS

Bericht door TLRS » 26 nov 2013, 22:23

Sommige reacties zijn zo fout op zoveel vlakken, buitengewoon :gek:

Banken die geld opleveren, tjonge ja hèhè.. dus als die meer geld verdienen is het per definitie beter? Hoe ontstond de crisis ook alweer? Hoeveel geld moet een bank in bezit hebben om een hypotheek van 2 ton te mogen verstrekken? :coffee: Ja echt goed voor de maatschappij hoor die 1,5% spaarrente :dood: Zeker als voor 10k op de bank 100k mag worden uitgeleend.. aan 4% :stom:

Wat gaat die man doen als hij alles weggeeft? Hij was crimineel maar stiekem had hij natuurlijk gestudeerd voor tandarts :tooth: Heeft die man al wel meer tot zijn beschikking gehad dan een ton? (financieel begeleider)

Sowieso cadeau's waarderen naar wat het een ander heeft gekost, sorry maar dan heb je een beetje verwrongen perceptie van wat een cadeau dan allemaal kan zijn. Maargoed, als het maar duur genoeg is dan is het niet belangrijk te kijken naar watvoor cadeau iemand echt goed kan gebruiken of echt leuk vind.. toch? :dood:

dvh

Bericht door dvh » 27 nov 2013, 07:33

Ik voel wat frustratie TLRS.
Geen cadeautje gehad van de Sint ?

:D

///Joost

Bericht door ///Joost » 27 nov 2013, 08:23

TLRS schreef:Sommige reacties zijn zo fout op zoveel vlakken, buitengewoon :gek:

Banken die geld opleveren, tjonge ja hèhè.. dus als die meer geld verdienen is het per definitie beter? Hoe ontstond de crisis ook alweer? Hoeveel geld moet een bank in bezit hebben om een hypotheek van 2 ton te mogen verstrekken? :coffee: Ja echt goed voor de maatschappij hoor die 1,5% spaarrente :dood: Zeker als voor 10k op de bank 100k mag worden uitgeleend.. aan 4% :stom:

Wat gaat die man doen als hij alles weggeeft? Hij was crimineel maar stiekem had hij natuurlijk gestudeerd voor tandarts :tooth: Heeft die man al wel meer tot zijn beschikking gehad dan een ton? (financieel begeleider)

Sowieso cadeau's waarderen naar wat het een ander heeft gekost, sorry maar dan heb je een beetje verwrongen perceptie van wat een cadeau dan allemaal kan zijn. Maargoed, als het maar duur genoeg is dan is het niet belangrijk te kijken naar watvoor cadeau iemand echt goed kan gebruiken of echt leuk vind.. toch? :dood:
:blabla:

Het gaat hier toch niet om een vader-kind relatie of een andere intieme relatie, maar om een volstrekt onbekende (voor die kinderen dan) die eens een keer uitpakt (no pun intended). Dat zouden meer mensen moeten doen.
Daar gaan we weer met het maaiveld-principe van de Nederlanders. Altijd vindt men wel iets om over te zaniken.
TLRS, ga je schoen zetten, dan geeft John je misschien ook wel een mandarijntje.

Arthur
Auto: Nr.51

Bericht door Arthur » 27 nov 2013, 11:49

Prima, maar die gast verheerlijken zoals hierboven (held) gaat ook wat te ver. Hij heeft de maatschappij, lees z'n slachtoffers, genoeg ellende bezorgd lijkt me. En omdat 'ie nu in de omstandigheden verkeert om wat arme kindertjes van kado's te voorzien is mooi. Maar maak er niet meer van dan dat het is.

Roy RS

Bericht door Roy RS » 27 nov 2013, 12:03

GTRene schreef:idd hele rijken voor hele rijken voor een groot deel (bedoel dan meer die 'witte boord crimies natuurlijk)
ze doen het vaak niet voor hun klanten, ja klanten met grote belangen en aandelen in e.d. (over het algemeen dan)

deze voorheen 'Zwarte Piet' :ongeveer als:
kan nu door voor Sinterklaas :mrgreen: ,

zeer goede actie wat die man doet. hij doet het toch maar even :thumbup:

zwarte piet is racisme...

///Joost

Bericht door ///Joost » 27 nov 2013, 12:34

Arthur schreef:Prima, maar die gast verheerlijken zoals hierboven (held) gaat ook wat te ver. Hij heeft de maatschappij, lees z'n slachtoffers, genoeg ellende bezorgd lijkt me. En omdat 'ie nu in de omstandigheden verkeert om wat arme kindertjes van kado's te voorzien is mooi. Maar maak er niet meer van dan dat het is.
Een held is ie verre van.

Plaats reactie