http://m.omroepbrabant.nl/?news/2028919 ... Breda.aspx" onclick="window.open(this.href);return false;
Sappig detail
http://m.omroepbrabant.nl/?news/2029025 ... klaas.aspx" onclick="window.open(this.href);return false;
Helemaal mee eens!Luco schreef:Meer respect voor zon man dan voor bv bankdirecteuren die miljoenen bonus in hun eigen zak steken over de rug van hun klanten.
Tuurlijk is dit zo en we moeten hem ook niet verder ophemelen dan nodig (ik vind 'm dan ook niet direkt gulllhanske schreef:Ach, meneer John Jansen heeft ons (de belastingbetaler) al vele tonnen gekost tijdens zijn jaren lange detentie('s), dit is het minste wat hij terug kan doen voor de maatschappij. Voor mij blijft het een luis in de pels van de samenleving en mogen ze zijn hele vermogen confisceren en schenken aan de minder bedeelde.
Dan pas ben je oprecht een Robin Hood!!!
Ik niet in ieder geval.Martijn M schreef:Wat een held.
Of ik het zelf zou doen als ik de loterij win... Moeilijk.
hanske schreef:Ach, meneer John Jansen heeft ons (de belastingbetaler) al vele tonnen gekost tijdens zijn jaren lange detentie('s), dit is het minste wat hij terug kan doen voor de maatschappij. Voor mij blijft het een luis in de pels van de samenleving en mogen ze zijn hele vermogen confisceren en schenken aan de minder bedeelde.
hanske schreef:Ach, meneer John Jansen heeft ons (de belastingbetaler) al vele tonnen gekost tijdens zijn jaren lange detentie('s), dit is het minste wat hij terug kan doen voor de maatschappij. Voor mij blijft het een luis in de pels van de samenleving en mogen ze zijn hele vermogen confisceren en schenken aan de minder bedeelde.
Over het algemeen leveren die mensen de maatschappij vooral veel geld op.Luco schreef:hanske schreef:Ach, meneer John Jansen heeft ons (de belastingbetaler) al vele tonnen gekost tijdens zijn jaren lange detentie('s), dit is het minste wat hij terug kan doen voor de maatschappij. Voor mij blijft het een luis in de pels van de samenleving en mogen ze zijn hele vermogen confisceren en schenken aan de minder bedeelde.
In vergelijking wat de bankdirecteuren de maatschappij hebben gekost zijn de kosten voor deze man een schijntje, wat moeten die directeuren dan wel niet doen om het een beetje goed te maken?
Hij doet het tenminste nog.
Dit dus..Luco schreef:Ow, nou volgens mij moesten alle banken in nederland en ook in overige landen gered worden door staatssteun omdat de bankiers het zo goed deden zeker
TLRS schreef:Sommige reacties zijn zo fout op zoveel vlakken, buitengewoon![]()
Banken die geld opleveren, tjonge ja hèhè.. dus als die meer geld verdienen is het per definitie beter? Hoe ontstond de crisis ook alweer? Hoeveel geld moet een bank in bezit hebben om een hypotheek van 2 ton te mogen verstrekken?Ja echt goed voor de maatschappij hoor die 1,5% spaarrente
Zeker als voor 10k op de bank 100k mag worden uitgeleend.. aan 4%
![]()
Wat gaat die man doen als hij alles weggeeft? Hij was crimineel maar stiekem had hij natuurlijk gestudeerd voor tandartsHeeft die man al wel meer tot zijn beschikking gehad dan een ton? (financieel begeleider)
Sowieso cadeau's waarderen naar wat het een ander heeft gekost, sorry maar dan heb je een beetje verwrongen perceptie van wat een cadeau dan allemaal kan zijn. Maargoed, als het maar duur genoeg is dan is het niet belangrijk te kijken naar watvoor cadeau iemand echt goed kan gebruiken of echt leuk vind.. toch?
GTRene schreef:idd hele rijken voor hele rijken voor een groot deel (bedoel dan meer die 'witte boord crimies natuurlijk)
ze doen het vaak niet voor hun klanten, ja klanten met grote belangen en aandelen in e.d. (over het algemeen dan)
deze voorheen 'Zwarte Piet'![]()
kan nu door voor Sinterklaas,
zeer goede actie wat die man doet. hij doet het toch maar even
Een held is ie verre van.Arthur schreef:Prima, maar die gast verheerlijken zoals hierboven (held) gaat ook wat te ver. Hij heeft de maatschappij, lees z'n slachtoffers, genoeg ellende bezorgd lijkt me. En omdat 'ie nu in de omstandigheden verkeert om wat arme kindertjes van kado's te voorzien is mooi. Maar maak er niet meer van dan dat het is.
Gebruikers op dit forum: alt, Bart_k, Bokkepoot, D. Peters, EricT, Fabian, Gert-jan, Gisae, Google [Bot], Mark 320iS, Martijn_bmw, Peter-Paul, Semrush [Bot], sitechris, SvB, Wimo en 4 gasten