En de RC6's van Carbone Lorraine zijn prima blokken kan ik ook vertellen, ik heb ze nu ook onder de speedster en moest behoorlijk wennen op Zandvoort
Aanremmen van de Tarzan moet met wat meer beleid. Met mijn oude blokken (SBS pro-track) moest ik uit alle macht hard stampen op het pedaal en dan vertraagde het ook wel prima, na het 100meter bordje remmen, maar veel had je niet over voor je gevoel. Ook kreeg je hem niet het ABS in vanaf de 190km/u.
Nu met de RC6: stamp.... ABS!! en de ABS van de speedster is niet al te fijn

. Daarna wat rustiger remmen, iets rustiger de eerste halve seconde zodat het gewicht zich wat beter naar voren kan bewegen voor meer druk op de vooras.... Ik moest nog wat vertrouwen krijgen in het remsysteem zoals het nu is, dus ik ben nog niet voorbij de 100meter gaan remmen nu, maar het gemak waarmee ik dan nog kan insturen in de Tarzan

ongelofelijk. Voor mijn gevoel kan ik nog helemaal naar stilstand remmen op het rechte stuk, zonder in te sturen en in de grindbak te belanden.
Volgende keer rustig aan wat later remmen en kijken of ik de 70m durf te halen, moet zeker lukken voor mijn gevoel nu, en dat op Toyo straatbandjes