Anyway de Opel Mariva moest rechtdoor centrum in en ik reachtsaf en die stopstreep staat een wagenlengte achter de andere ivm de busbaan? anyway ik dacht jij trok net vlot op, als het stoplicht in groen springt trek ik vlot op(ik kon dus niet zien wie er in die Opel zat) zo geschiede het ging zo vlot dat ik hem voorbij knalde en ik rechtsaf bijna zonder remmen, heerlijk...ik kijk in de spiegel want zag iets vanuit mijn ooghoek...zie ik met een rare slinger die Opel ineens ook rechts gaan op het laatste moment..toen gingen alle bellen rinkelen en dacht of een liefhebber die de auto wil zien of een politie...en verder rijd ik daar de rest naar mijn huisje altijd erg netjes en keek in de spiegel ff snel en ja hoor onopvallende auto met een politie

Was ff leuk, en echt veel kon ie mij ook niet maken alleen een berisping van een beetje rustig aan, maar trok alleen erg vlot op en tja dan het geluid en denken van ik sta stil terwijl je ook vlot optrekt...
Dat was mijn verhaal, moraal kijk uit voor de nieuwe type Flitspaal als je Almelo inrijd vanuit Wierden en kijk uit voor onopvallende politievoertuigen. 8)