mazzeltje

Wil je even gezellig kletsen of dat ene grappige (auto)filmpje delen? Dat kan hier.
Plaats reactie
GTRene

mazzeltje

Bericht door GTRene » 30 jul 2007, 18:01

Kom ik net uit Nijverdal om weer richting Almelo te gaan sta ik net voor Almelo bij de stoplichten waar je de rondweg ook op kunt achter een grijze Opel Mariva ofzo? anyway ik voelde hem al wat kijken maar verder dacht ik er niet bij na..stoplicht springt op groen en hup weg was de Opel die trok ff snel op :roll: dus ik ook ff een stukje gas erop tot weer bij de opel in de buurt en toen rustig Almelo in op naar het volgende stoplicht waar je rustig moet rijden want er staat een nieuw soort Flitspaal een groene totumpaal heel vreemd nog nooit zo'n ding gezien?? iets nieuws maar wel een snelheidspaal zal eens kijken of ik er wat van kan vinden...
Anyway de Opel Mariva moest rechtdoor centrum in en ik reachtsaf en die stopstreep staat een wagenlengte achter de andere ivm de busbaan? anyway ik dacht jij trok net vlot op, als het stoplicht in groen springt trek ik vlot op(ik kon dus niet zien wie er in die Opel zat) zo geschiede het ging zo vlot dat ik hem voorbij knalde en ik rechtsaf bijna zonder remmen, heerlijk...ik kijk in de spiegel want zag iets vanuit mijn ooghoek...zie ik met een rare slinger die Opel ineens ook rechts gaan op het laatste moment..toen gingen alle bellen rinkelen en dacht of een liefhebber die de auto wil zien of een politie...en verder rijd ik daar de rest naar mijn huisje altijd erg netjes en keek in de spiegel ff snel en ja hoor onopvallende auto met een politie :shock: hij volgde mij een stukje en toen sloeg ik af richting mijn huisje en hij weer richting centrum :P
Was ff leuk, en echt veel kon ie mij ook niet maken alleen een berisping van een beetje rustig aan, maar trok alleen erg vlot op en tja dan het geluid en denken van ik sta stil terwijl je ook vlot optrekt...
Dat was mijn verhaal, moraal kijk uit voor de nieuwe type Flitspaal als je Almelo inrijd vanuit Wierden en kijk uit voor onopvallende politievoertuigen. 8)

Hans

Re: mazzeltje

Bericht door Hans » 30 jul 2007, 18:40

GTRene schreef:Almelo in op naar het volgende stoplicht waar je rustig moet rijden want er staat een nieuw soort Flitspaal een groene totumpaal heel vreemd nog nooit zo'n ding gezien?? iets nieuws maar wel een snelheidspaal zal eens kijken of ik er wat van kan vinden...
http://www.motorfreaks.nl/fsget.php?id=29421

http://www.motorfreaks.nl/index.php/news/4667

GTRene

Bericht door GTRene » 30 jul 2007, 18:47

@Hans, jaaaaaaaa dat is hem thx

deze dus aaaaaaargh

http://www.motorfreaks.nl/fsget.php?id=29421

denk dat het mede zo regent in Nederland omdat ze om die Totumpalen dansen(regendans) het regent bonnen...

Plaats reactie