Veel dubbele posts

Wil je even gezellig kletsen of dat ene grappige (auto)filmpje delen? Dat kan hier.
Plaats reactie
Opa
Auto: Ford Fiesta ST

Veel dubbele posts

Bericht door Opa » 29 jul 2007, 13:39

Valt mij de laatste tijd op dat er veel dubbele posts worden geplaatst. :?

Hebben de mensen hier te weinig geduld en klikken ze weer te snel op OK, heeft 't forum kuren, of is 't weer traag[heb ik de laatste tijd geen last van] :?:

Bram
Auto: Skoda SuperB gezinscontainer

Bericht door Bram » 29 jul 2007, 13:41

Ik had net een foutmelding en dan wordt de indruk gewekt dat je post niet geplaatst is.

Als je dan eerst op voorbeeld klikt, zie je de huidige stand van zaken vwb postings. En toen zag ik dus dat mijn post wel geplaatst was.

Even geduld hebben dus en op voorbeeld klikken.

Opa
Auto: Ford Fiesta ST

Bericht door Opa » 29 jul 2007, 13:44

Klopt Bram, als ik niet weet of m'n post nu wel of niet geplaatst is dan druk ik ook altijd op voorbeeld. :wink:

Arthur
Auto: Nr.51

Bericht door Arthur » 29 jul 2007, 14:13

Als ik niet zeker ben doe ik ook vaak ff "Ctrl-C".
Check de posts, sta ik er niet dan opnieuw met "Ctrl-V"

GTRene

Bericht door GTRene » 29 jul 2007, 14:27

waarom is er eigenlijk geen delete mogelijkheid van je post, zo van verwijderen...

Joop

Bericht door Joop » 29 jul 2007, 15:32

Had vanmiddag ook even een aantal een foutmelding achter elkaar (iets met Debug mode of zo iets)... Achteraf bleek de post wel geplaatst te zijn, maar door die foutmelding heb ik wel 3x geplaatst, terwijl hij al geplaatst was... (zag het daarna bij het teruggaan).

Maar idd bij trage verbinding gewoon even wachten en desnoods je bericht even met kopiëren en plakken ( Ctrl+C en Ctrl+V) even opnieuw plakken wanneer het posten niet lukt.

Daarnaast ben ik het met René eens dat er ook een Delete mogelijkheid op je posts moet zitten als losse knop of desnoods als optie bij het wijzigen van je bericht. Dit is een optie die op veel fora zit.

Wat bewerken en quoten van berichten vind ik zelf de fora van E90post.com en 1addicts.com wel erg prettig werken. De laatste hebben daarnaast ook nog de mogelijkheid om meerdere postst in één keer te quoten zonder je bericht aan te hoeven passen of onnodig veel handelingen uit te hoeven voeren.

Dexter

Bericht door Dexter » 29 jul 2007, 15:42

GTRene schreef:waarom is er eigenlijk geen delete mogelijkheid van je post, zo van verwijderen...
Die is er wel.....voor de moderators! :twisted:

@Joop: Zoals je misschien al gezien hebt zijn de twee andere posts verwijderd.:wink:

Arthur
Auto: Nr.51

Bericht door Arthur » 30 jul 2007, 10:55

Zit ook wel op fora waar je je laatste bericht kunt verwijderen TOTDAT er gereageerd is.
Da's wel makkelijk, vind ik.
Kan dat hier ook?
Kun je je dubbelpost weghalen.

GTRene

Bericht door GTRene » 30 jul 2007, 11:40

nee wij niet moderators kunnen dat helaas niet, vind wel dat dat er moet komen, net als op PistonHeads bv...trouwens een paar weken geleden had ik wel 1 dag die optie hier! ik dacht huh? zie ik daar een button met verwijderen staan? maar later niet weer gezien, dus het moet zeker kunnen hier, maar nu kan alleen een moderator dat, terwijl wij alleen het veld leeg kunnen maken tot nu toe helaas :cry:

Dexter

Bericht door Dexter » 30 jul 2007, 13:23

GTRene schreef:nee wij niet moderators kunnen dat helaas niet, vind wel dat dat er moet komen, net als op PistonHeads bv...trouwens een paar weken geleden had ik wel 1 dag die optie hier! ik dacht huh? zie ik daar een button met verwijderen staan? maar later niet weer gezien, dus het moet zeker kunnen hier, maar nu kan alleen een moderator dat, terwijl wij alleen het veld leeg kunnen maken tot nu toe helaas :cry:
Wij moderators moeten ook wat te doen hebben René.... :wink:

Plaats reactie