Hebben de mensen hier te weinig geduld en klikken ze weer te snel op OK, heeft 't forum kuren, of is 't weer traag[heb ik de laatste tijd geen last van]
Veel dubbele posts
-
OnlineOpa
- Auto: Ford Fiesta ST
Veel dubbele posts
Valt mij de laatste tijd op dat er veel dubbele posts worden geplaatst.
Hebben de mensen hier te weinig geduld en klikken ze weer te snel op OK, heeft 't forum kuren, of is 't weer traag[heb ik de laatste tijd geen last van]
:
-
OnlineBram
- Auto: Skoda SuperB gezinscontainer
- Joop
Had vanmiddag ook even een aantal een foutmelding achter elkaar (iets met Debug mode of zo iets)... Achteraf bleek de post wel geplaatst te zijn, maar door die foutmelding heb ik wel 3x geplaatst, terwijl hij al geplaatst was... (zag het daarna bij het teruggaan).
Maar idd bij trage verbinding gewoon even wachten en desnoods je bericht even met kopiëren en plakken ( Ctrl+C en Ctrl+V) even opnieuw plakken wanneer het posten niet lukt.
Daarnaast ben ik het met René eens dat er ook een Delete mogelijkheid op je posts moet zitten als losse knop of desnoods als optie bij het wijzigen van je bericht. Dit is een optie die op veel fora zit.
Wat bewerken en quoten van berichten vind ik zelf de fora van E90post.com en 1addicts.com wel erg prettig werken. De laatste hebben daarnaast ook nog de mogelijkheid om meerdere postst in één keer te quoten zonder je bericht aan te hoeven passen of onnodig veel handelingen uit te hoeven voeren.
Maar idd bij trage verbinding gewoon even wachten en desnoods je bericht even met kopiëren en plakken ( Ctrl+C en Ctrl+V) even opnieuw plakken wanneer het posten niet lukt.
Daarnaast ben ik het met René eens dat er ook een Delete mogelijkheid op je posts moet zitten als losse knop of desnoods als optie bij het wijzigen van je bericht. Dit is een optie die op veel fora zit.
Wat bewerken en quoten van berichten vind ik zelf de fora van E90post.com en 1addicts.com wel erg prettig werken. De laatste hebben daarnaast ook nog de mogelijkheid om meerdere postst in één keer te quoten zonder je bericht aan te hoeven passen of onnodig veel handelingen uit te hoeven voeren.
- GTRene
nee wij niet moderators kunnen dat helaas niet, vind wel dat dat er moet komen, net als op PistonHeads bv...trouwens een paar weken geleden had ik wel 1 dag die optie hier! ik dacht huh? zie ik daar een button met verwijderen staan? maar later niet weer gezien, dus het moet zeker kunnen hier, maar nu kan alleen een moderator dat, terwijl wij alleen het veld leeg kunnen maken tot nu toe helaas 
-
Dexter
Wij moderators moeten ook wat te doen hebben René....GTRene schreef:nee wij niet moderators kunnen dat helaas niet, vind wel dat dat er moet komen, net als op PistonHeads bv...trouwens een paar weken geleden had ik wel 1 dag die optie hier! ik dacht huh? zie ik daar een button met verwijderen staan? maar later niet weer gezien, dus het moet zeker kunnen hier, maar nu kan alleen een moderator dat, terwijl wij alleen het veld leeg kunnen maken tot nu toe helaas