http://www.autoblog.nl/archive/2007/07/ ... -vdv-tuned
M3 killer,welke,hopelijk wil je het niet proberen tegen de nieuwstek33z schreef:Op autoblog staat nu een mooi verslag van de uber leon, beter bekend als de M3 killer
http://www.autoblog.nl/archive/2007/07/ ... -vdv-tuned
Inderdaad, de eerste de beste Z3 M trekt hem er al uit, ik heb gesprint tegen golfjes met rond de 400pk maar die verloren ook nog van een standaard Z3 M op Assen...krijg die power maar eens goed op de voorwielen, en dan nog is 275pk veels te weinig, leuk voor op straat, maar geen M3 killer, wel een duveltje uit een doosje 8)Mike schreef:Met 274pk lijkt het me geen M3 killer.
Mee eens K33z. En dat mensen auto's met 400 pk bij kunnen houden zegt altijd veel over de rijkwaliteiten van beiden (kennelijk stuur jij beter René). Misschien deden ze een in- of outlap, haha, dat heb ik ook al zo vaak meegemaakt.k33z schreef:Leuk dat je de reacties eigenlijk al in kan vullen
Met de term M3 killer doel ik op lelystad meetings en een zandvoort meeting van gummen. Vooral op zandvoort heeft de Leon bewezen een E46 M3 met aangepast onderstel makkelijk te kunnen volgen.
Op het rechte stuk verliest deze auto het inderdaad van bijvoorbeeld een M3, maar op het circuit deed de auto het ERG goed.
We zijn niet allemaal rechtuitbranders, René.GTRene schreef:Inderdaad, de eerste de beste Z3 M trekt hem er al uit, ik heb gesprint tegen golfjes met rond de 400pk maar die verloren ook nog van een standaard Z3 M op Assen...krijg die power maar eens goed op de voorwielen, en dan nog is 275pk veels te weinig, leuk voor op straat, maar geen M3 killer, wel een duveltje uit een doosje 8)Mike schreef:Met 274pk lijkt het me geen M3 killer.
I knowTristan schreef:We zijn niet allemaal rechtuitbranders, René.GTRene schreef:Inderdaad, de eerste de beste Z3 M trekt hem er al uit, ik heb gesprint tegen golfjes met rond de 400pk maar die verloren ook nog van een standaard Z3 M op Assen...krijg die power maar eens goed op de voorwielen, en dan nog is 275pk veels te weinig, leuk voor op straat, maar geen M3 killer, wel een duveltje uit een doosje 8)Mike schreef:Met 274pk lijkt het me geen M3 killer.
Op Zandvoort was een vergelijk met in beide auto's een goede rijder. Moet er wel bij zeggen dat de Leon op semi-slicks reed en de M3 nietGTRene schreef:I knowTristan schreef:We zijn niet allemaal rechtuitbranders, René.GTRene schreef: Inderdaad, de eerste de beste Z3 M trekt hem er al uit, ik heb gesprint tegen golfjes met rond de 400pk maar die verloren ook nog van een standaard Z3 M op Assen...krijg die power maar eens goed op de voorwielen, en dan nog is 275pk veels te weinig, leuk voor op straat, maar geen M3 killer, wel een duveltje uit een doosje 8)maarja is ook wel een breed begrip M3 killer
op een cirquit zal het inderdaad heel anders zijn, met zo'n Leon kun je gewoon erg hard de bochten in heb ik wel vernomen en gewoon liften en bij remmen, zat een keer bij zo'n ding in op de Nurnburg ring
ik zei dat moet je niet bij de M3 doen, zegt di vent waarom denk je dat ik deze auto mee nam
![]()
Ik ging er dus vanuit op aller gebied vergelijkend, trouwens met een goede coureur in een M3 en daarna in de seat weet ik het ook niet, als je tijden bekijkt van de Ring b.v. is een Seat daar toch wel een stukje langzamer volgens mijanyway ze zijn wel snel en makkelijker te rijden dan een M3 das een ding wat zeker is 8)
Gebruikers op dit forum: Hielke en 2 gasten