Heeft iemand voor mij het rekening nummer van het CJIB in leeuwarden ?
Genoeg fans hiero

Als je een Hartge V8 kan onderhouden zal dat 1200 eu voor de WAO'ert wel meevallen.GTRene schreef:http://www.cjib.nl/uitgelicht_internetbankieren.aspx
via internet bankieren....
Sterkte Rico, ik heb ze vorig jaar ook al goed gespekt met die ene bekeuring van 1200,-euro aaaaaaaaaaaaaaaahhhh wat een bak geld voor een WAO'r...maarja, nu al die tijd al boete vrij..en ik rijd ook niet zoveel meer, mede daardoor stelletje verziekers...
Wou dat dat waar was...ik krijg maar net 1.000,-euro en moet alles zelf betalen en geen extra inkomsten dus dan weet je het wel, gewoon oppassen waar ik het geld aan uitgeef en mezelf maandelijks aanvullen met reserve van hypo verhoging en winsten behaald uit verkopen van huizen in het verleden, dus je kunt nooit sparen alleen verdienen met huis en of auto, daarom gaat de Hartge op den duur weer weg als er een fare prijs voor neergelegd wordt en dan kan ik mezelf weer een tijd zeg een jaar of langer aanvullen en ook genieten van auto's dus goed inkopen en fare weer verkopen, soms balen dat de auto weg "moet" maarja je wilt ook een beetje kunnen adem halen...en heb al beperkingen, maar gelukkig rook en drink ik niet oid dus bespaar veel ow en geen shampoo haha met mijn kale kop allemaal besparingenhugo schreef:Als je een Hartge V8 kan onderhouden zal dat 1200 eu voor de WAO'ert wel meevallen.GTRene schreef:http://www.cjib.nl/uitgelicht_internetbankieren.aspx
via internet bankieren....
Sterkte Rico, ik heb ze vorig jaar ook al goed gespekt met die ene bekeuring van 1200,-euro aaaaaaaaaaaaaaaahhhh wat een bak geld voor een WAO'r...maarja, nu al die tijd al boete vrij..en ik rijd ook niet zoveel meer, mede daardoor stelletje verziekers...
En daarbij, beetje WAO'er krijgt 1200 Eu netto per maand
I know maar ik ben al erg blij dat ik die super zeldzame lang over gedroomde Z3 kon kopen en het mij werd gegund en er van heb mogen proeven 8)ErikKramer schreef:Die Hartge moet je niet verkopen joh, gewoon een jaar schorsen!
Briljant!Bert ///M3 schreef: Verhaal heb ik al eens op internet gezet maar ik heb 1 keer zo hard gelachen, was in Belgie, Knokke-Heist. Hoop volk met centen, hele straat staat vol met porsches en 7 series. Loopt een agent bonnen voor fout parkeren uit te schrijven. Komt een belg met een 750iL oid aan zetten, parkeert hem er zo naast, stapt uit en zegt tegen die agent hey vergeet je mijne ook niet!! En loopt zo weg. Dat soort dingen vind ik dan meer stijl hebben
Tomaz schreef:...Zij wandelt busje in, rommelt wat met papieren en komt terug met de boodschap dat ik haar 15€ schuldig ben. Die heb ik ter plekke contant voldaan (ik ging toch tanken) waarop ze een bonnetje met handtekening voor me uitschreef. Ik was zo verbaasd dat ik haar nog een lolly gegeven heb (ik heb altijd wat snoep/suiker in de auto) en weer aangereden ben.
Ik moet er nog steeds van lachen als ik eraan denk.
Duitsland is leuk ja, schrok me afgelopen weekend alleen wel helemaal de tiefus. Reed in een nieuwe Polo GTI Cup Edition (180 pk bommetje) met een gangetje van 150 over een 70-weg ergens in de Eifel, rem ik af bij een rotonde, komt er ineens een vent in een lichtgroen overhemd uit de bosjes stappen. KUT dacht ik, gelaserd. Hart sloeg ff paar slagen over, reed nogal wat te hard.Jelmer850i schreef:Haha ja is altijd leuk in duitsland...
Leuke tip! ik ga ook lollies kopen voor in de auto mocht ik ooit door een mooie dame worden aangehouden
Gebruikers op dit forum: Majestic-12 [Bot] en 6 gasten