Gevraagd rekening nummer CJIB

Wil je even gezellig kletsen of dat ene grappige (auto)filmpje delen? Dat kan hier.
Plaats reactie
RVV

Gevraagd rekening nummer CJIB

Bericht door RVV » 11 mei 2007, 13:35

Heb een boete tijdje terug overgemaakt van 130 euro, maar het rekeningnummer verkeerd ingevuld, bedrag is dus weer terug gestort. Alleen de acceptgiro kaart is ondertussen allang afgevoerd richting container.

Heeft iemand voor mij het rekening nummer van het CJIB in leeuwarden ?

Genoeg fans hiero :wink:

Wouter81
Auto: GR86|California|Grand Vitara

Bericht door Wouter81 » 11 mei 2007, 13:40

Heb er hier nog 1 liggen.

347609 Centraal Justitieel Incasso Bureau te Leeuwarden

Is Postbank rekening dus ff een P ervoor. Happy paying. :wink:

GTRene

Bericht door GTRene » 11 mei 2007, 13:44

http://www.cjib.nl/uitgelicht_internetbankieren.aspx

via internet bankieren....

Sterkte Rico, ik heb ze vorig jaar ook al goed gespekt met die ene bekeuring van 1200,-euro aaaaaaaaaaaaaaaahhhh wat een bak geld voor een WAO'r...maarja, nu al die tijd al boete vrij..en ik rijd ook niet zoveel meer, mede daardoor stelletje verziekers...

RVV

Bericht door RVV » 11 mei 2007, 13:53

oke super

Geert.

Bericht door Geert. » 11 mei 2007, 14:33

Heb er laatst ook weer 3 afgerekend :roll:

Jochem Vaartjes

Bericht door Jochem Vaartjes » 11 mei 2007, 14:35

Het mooie van het internetbankieren is dat je de betaling in kan plannen.

Als ik een boete binnen krijg of een andere rekening. Dan boek ik deze in met de uiterste betaal datum. Zo ben je nooit te laat en betaal je die bastards ook niet te vroeg!

Bert ///M3

Bericht door Bert ///M3 » 11 mei 2007, 15:10

Staat dat nummer bij jullie niet in je adresboek dan? :lol:

Jelmer850i

Bericht door Jelmer850i » 11 mei 2007, 15:23

Ik kreeg er vandaag ook een binnen... afgesloten weg inrijden...
Mijn pa zei, is die weg afgesloten??? Hij reed er altijd langs haha
Is van joure naar heerenveen binnendoor door een bosje.. leuke sluiproete als er file staat! Nu stond er zo'n dik fatsig wijf op een politie motor om de hoek bonnen te schrijven... :roll: Nog erger was dat er een kerel op een bankie bij zat zich te vermaken :roll:

HSR

Bericht door HSR » 11 mei 2007, 15:34

GTRene schreef:http://www.cjib.nl/uitgelicht_internetbankieren.aspx

Sterkte Rico, ik heb ze vorig jaar ook al goed gespekt met die ene bekeuring van 1200,-euro aaaaaaaaaaaaaaaahhhh wat een bak geld voor een WAO'r...maarja, nu al die tijd al boete vrij..en ik rijd ook niet zoveel meer, mede daardoor stelletje verziekers...
Als je een Hartge V8 kan onderhouden zal dat 1200 eu voor de WAO'ert wel meevallen.

En daarbij, beetje WAO'er krijgt 1200 Eu netto per maand :wink:

Tomaz

Bericht door Tomaz » 11 mei 2007, 15:41

Nog meer lol met CJIB internetbankieren.

Je kan bedragen opsplitsen met internetbankieren. Maak dus voor de gein 350x 10cent over in plaats van in één keer 35€.

of,

Betaal voor de gein één € teveel. Die moeten ze namelijk terugstorten, wat nogal wat voeten in de aarde schijnt te hebben.

Het is een beetje de tactiek van de verschroeide aarde (ik geen geld, maar jullie ook niet). Maar als het voor je eigen genoegdoening werkt, waarom niet? :lol:

Jelmer850i

Bericht door Jelmer850i » 11 mei 2007, 15:44

haha ja klopt...
Vroeger controleerden ze alleen als er wat bijgestord werdt.. was een tientje voldoende, tegenwoordig niet meer.
Dus maak een euro meer over.. leuk voor hun boekhouding.. kost het hun nog meer centen :lol:
Die 350 keer is geweldig! haha :lol: 8)

RVV

Bericht door RVV » 11 mei 2007, 15:54

Ondertussen betaald, 131 euro :twisted:

Hans

Bericht door Hans » 11 mei 2007, 15:57

Mijn vrouw kreeg er eentje, 39 Euro, en mijn zwager op de zelfde dag eentje van 158. Dat worden mooi twee bezwaarschriftjes en alles opvragen in het kader van Wet openbaar bestuur. Eens kijken of wij ook 10.000 kunnen verdienen. Stelletje kansloze rukkers zijn het.

Tomaz

Bericht door Tomaz » 11 mei 2007, 15:57

Rico v Velzen schreef:Ondertussen betaald, 131 euro :twisted:
Je bedoelt volautomatisch, 1310x 10 cent overmaken? Goed bezig man! :D

Jelmer850i

Bericht door Jelmer850i » 11 mei 2007, 16:03

:lol: heeft de bank het nog moeilijk mee haha 131 rekeningbijschriften voor 1 betaling :lol:

RVV

Bericht door RVV » 11 mei 2007, 16:06

nee dat nou net weer niet

Bert ///M3

Bericht door Bert ///M3 » 11 mei 2007, 17:59

Tsja daar zit weer een ambtenaar die door ons zelf betaald word te kloten met jou extra overgemaakte euro. Die moet ook betaald dus flitsen ze nog meer.

Plus dat ik ze niet gun dat ze daar zitten te gniffelen van kijk weer 1 over de zeik.

Verhaal heb ik al eens op internet gezet maar ik heb 1 keer zo hard gelachen, was in Belgie, Knokke-Heist. Hoop volk met centen, hele straat staat vol met porsches en 7 series. Loopt een agent bonnen voor fout parkeren uit te schrijven. Komt een belg met een 750iL oid aan zetten, parkeert hem er zo naast, stapt uit en zegt tegen die agent hey vergeet je mijne ook niet!! En loopt zo weg. Dat soort dingen vind ik dan meer stijl hebben :lol:

GTRene

Bericht door GTRene » 11 mei 2007, 18:01

hugo schreef:
GTRene schreef:http://www.cjib.nl/uitgelicht_internetbankieren.aspx

Als je een Hartge V8 kan onderhouden zal dat 1200 eu voor de WAO'ert wel meevallen.

En daarbij, beetje WAO'er krijgt 1200 Eu netto per maand :wink:
Wou dat dat waar was...ik krijg maar net 1.000,-euro en moet alles zelf betalen en geen extra inkomsten dus dan weet je het wel, gewoon oppassen waar ik het geld aan uitgeef en mezelf maandelijks aanvullen met reserve van hypo verhoging en winsten behaald uit verkopen van huizen in het verleden, dus je kunt nooit sparen alleen verdienen met huis en of auto, daarom gaat de Hartge op den duur weer weg als er een fare prijs voor neergelegd wordt en dan kan ik mezelf weer een tijd zeg een jaar of langer aanvullen en ook genieten van auto's dus goed inkopen en fare weer verkopen, soms balen dat de auto weg "moet" maarja je wilt ook een beetje kunnen adem halen...en heb al beperkingen, maar gelukkig rook en drink ik niet oid dus bespaar veel ow en geen shampoo haha met mijn kale kop allemaal besparingen :lol:

Erik K.

Bericht door Erik K. » 11 mei 2007, 18:33

Die Hartge moet je niet verkopen joh, gewoon een jaar schorsen!

GTRene

Bericht door GTRene » 11 mei 2007, 19:40

ErikKramer schreef:Die Hartge moet je niet verkopen joh, gewoon een jaar schorsen!
I know maar ik ben al erg blij dat ik die super zeldzame lang over gedroomde Z3 kon kopen en het mij werd gegund en er van heb mogen proeven 8)
Verder trots dat ik als eerste Nederlander Hartge op de NL kaart de RDW heb gebracht iets waarvoor ze dingen hebben moeten aanpassen omdat het als merk in NL niet bekend stond, dus mijn doelen bereikt en gelukkig geen haast, maar als iemand de juiste prijs bied en ik er redelijk wat tussen uit kan halen en zo mijn hobby e.d. betaalbaar kan houden, koop ik weer iets minder zeldzamers maar net zo veel driving-fun...
De Hartge vergeet ik in elk geval nooit meer :twisted: wat een gave kar, gister was ik iemand naar het station brengen liet de auto 10 min alleen, toen ik terug kwam zag ik een dame op mijn auto zitten en een andere dame foto's maken, dus ik loop daarheen alsof ik e niet bijhoorde, ze schaamden zich rot en we wilden graag bij die mooie auto op de foto , ik zei erop zitten ook al voorzichtig liever niet! er in zitten mag wel zei wow mag dat ook? tja dames he :oops: dus zo gezegd en apetrots hun foto's maken eerst de 1 erin en toen de ander, was wel ff lol...
Komt er nog een auto liefhebber aan, zit daar een V8 in?? zag die plaatjes, ik zei ja, hij vol ongeloof in z'n ogen tot ik de auto starte...hij, haha ik had dat niet hoeven te vragen hoor ik wel nu 8) was dus wel leuk.

Tomaz

Bericht door Tomaz » 11 mei 2007, 20:52

Bert ///M3 schreef: Verhaal heb ik al eens op internet gezet maar ik heb 1 keer zo hard gelachen, was in Belgie, Knokke-Heist. Hoop volk met centen, hele straat staat vol met porsches en 7 series. Loopt een agent bonnen voor fout parkeren uit te schrijven. Komt een belg met een 750iL oid aan zetten, parkeert hem er zo naast, stapt uit en zegt tegen die agent hey vergeet je mijne ook niet!! En loopt zo weg. Dat soort dingen vind ik dan meer stijl hebben :lol:
Briljant! :D

Zo kan ik me herinneren dat ik eens op de weg naast Döttinger hohe geflitst ben. Ik kwam met de Legacy naar beneden vanaf de parkplatz en werd met behoorlijk wat te hard van voren geflitst.
Eenmaal bekomen van de flits was ik al zwaar onder de indruk van de boete. Flink te hard, als NL´er in Duitsland met een raceauto, oef! :shock:

Maarja, fout is fout. Dus ik rolde naar het politiebusje waar ik naartoe gewezen werd en pakte ondertussen de belangrijkste papieren.
Komt er een niet-onaantrekkelijke jongedame uit het busje gestapt om te vertellen dat ik zojuist een verkeersovertreding ben begaan en of ze mijn rijbewijs mocht zien.
Natuurlijk netjes met de bekende beleefdheidsvormen aanspreken en meteen maar de hele bende overhandigd, rijbewijs, APK en groene kaart en dat bleek een goede zet te zijn. Ze keek of alles in orde was en bekeek de auto van binnen waarna ze vroeg of al die aanpassingen (kuipjes en kooi oa) toegestaan waren. Dus vertelde ik dat er in Duitsland de Tüv en ABE om de hoek komen kijken en in Nederland alleen de APK (die niet zo gek veel voorstelt). Al met al een prima gesprekje gehad toen ze even ging kijken wat de overtreding me zou gaan kosten.

Zij wandelt busje in, rommelt wat met papieren en komt terug met de boodschap dat ik haar 15€ schuldig ben. Die heb ik ter plekke contant voldaan (ik ging toch tanken) waarop ze een bonnetje met handtekening voor me uitschreef. Ik was zo verbaasd dat ik haar nog een lolly gegeven heb (ik heb altijd wat snoep/suiker in de auto) en weer aangereden ben.

Ik moet er nog steeds van lachen als ik eraan denk.

Jelmer850i

Bericht door Jelmer850i » 11 mei 2007, 21:37

Haha ja is altijd leuk in duitsland...
Leuke tip! ik ga ook lollies kopen voor in de auto mocht ik ooit door een mooie dame worden aangehouden :lol:

Joop

Bericht door Joop » 11 mei 2007, 22:23

Tomaz schreef:...Zij wandelt busje in, rommelt wat met papieren en komt terug met de boodschap dat ik haar 15€ schuldig ben. Die heb ik ter plekke contant voldaan (ik ging toch tanken) waarop ze een bonnetje met handtekening voor me uitschreef. Ik was zo verbaasd dat ik haar nog een lolly gegeven heb (ik heb altijd wat snoep/suiker in de auto) en weer aangereden ben.

Ik moet er nog steeds van lachen als ik eraan denk.
:D

Probeer er alleen nog een beeld bij te krijgen...

Wouter81
Auto: GR86|California|Grand Vitara

Bericht door Wouter81 » 12 mei 2007, 10:36

Jelmer850i schreef:Haha ja is altijd leuk in duitsland...
Leuke tip! ik ga ook lollies kopen voor in de auto mocht ik ooit door een mooie dame worden aangehouden :lol:
Duitsland is leuk ja, schrok me afgelopen weekend alleen wel helemaal de tiefus. Reed in een nieuwe Polo GTI Cup Edition (180 pk bommetje) met een gangetje van 150 over een 70-weg ergens in de Eifel, rem ik af bij een rotonde, komt er ineens een vent in een lichtgroen overhemd uit de bosjes stappen. KUT dacht ik, gelaserd. Hart sloeg ff paar slagen over, reed nogal wat te hard. :roll:

Maar het was een gewone Duitser die eenzelfde overhemd als de polizei aanhad en daar ff had staan pissen. :lol:

Jelmer850i

Bericht door Jelmer850i » 12 mei 2007, 11:09

Dat kennen ze daar nog niet joh, laseren... :lol:

Plaats reactie