BMW M6 vs. Porsche 911 Turbo
-
- Berichten: 4800
- Lid geworden op: 04 feb 2006, 12:46
BMW M6 vs. Porsche 911 Turbo
M6 stuift weg:
http://www.youtube.com/watch?v=7RTde309nCA
Maar hier gaat de Porsche er met de winst vandoor..
http://www.youtube.com/watch?v=QmIkQnTzwec
http://www.youtube.com/watch?v=7RTde309nCA
Maar hier gaat de Porsche er met de winst vandoor..
http://www.youtube.com/watch?v=QmIkQnTzwec
- Joop
- Berichten: 9056
- Lid geworden op: 04 mar 2007, 23:20
- Bert ///M3
- Berichten: 9408
- Lid geworden op: 28 mar 2006, 22:30
- Erik K.
- Berichten: 7205
- Lid geworden op: 27 mei 2006, 12:16
In het filmpje van de 996TT vs M6 heeft de 996TT als voordeel 4WD te hebben en de M6 versleten banden. LC houd geen rekening met bandenslijtage
De 997TT is gewoon retesnel, vanuit stilstand of tussensprints maakt niet uit.
1/4 mile deed hij bij Best Motoring zelfs sneller dan de Z06.
0-200 red 997TT in zo'n 12,2s

De 997TT is gewoon retesnel, vanuit stilstand of tussensprints maakt niet uit.
1/4 mile deed hij bij Best Motoring zelfs sneller dan de Z06.
0-200 red 997TT in zo'n 12,2s
- romo
- Berichten: 27048
- Lid geworden op: 04 jun 2006, 17:43
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
Das dus precies waarom het weer appels en peren vergelijken is..............IMO dan........................een niets zeggende test.Tristan schreef:Zie je maar dat topvermogen niet alles zegt. Een breder vermogensbereik is veel beter (en sneller). De Turbo heeft altijd bergen koppel, in welk toerental je ook zit.
- wjn
- Berichten: 3105
- Lid geworden op: 12 sep 2006, 22:24
Werkt 1x, daarna moet je een paar minuten wachten.Bert ///M3 schreef:Ik las in sportauto anders dat het voor geen meter werkt, en gewoon vloeren sneller is.Sander Spoolder schreef:Precies, ik had het idee dat de gozer in de 996 wel erg terugviel tijdens het opschakelen. Plus dat de LC op de M6 wel érg voortreffelijk werkt.
In mijn ogen dus alleen een "gimmick" om snelle 0-100 & -200 tijden neer te zetten, en niets voor "dagelijks" gebruik.
- romo
- Berichten: 27048
- Lid geworden op: 04 jun 2006, 17:43
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
- GTRene
- Berichten: 54882
- Lid geworden op: 01 mar 2007, 19:06
Ja inederdaad, launchcontrol niet meer erbij leveren en zonde voor de aandrijflijn, tevens hoef je er ook niet meer aan te denken van als ik dit of dat eens, nee gewoon koppie erbij en zelf meer beslissen! dat flipperschakelen moet/mag blijven, dat vind ik wel super, vooral als ie zelf gas geeft bij terug schakelen, want een heel and toe man ben ik niet en gebruik ik niet in het dagelijks leven...tja en geld voor racen heb ik ook nietromo schreef:Dan toch maar een handbak, weer een probleem opgelost................volvoc30 schreef:Ik snap ook echt niet waarom BMW de launch control op die wagens zet. Het absoluut niet beter voor je wagen en je winst is minimaal. Vind het echt een overbodige gadget.

- Bert ///M3
- Berichten: 9408
- Lid geworden op: 28 mar 2006, 22:30
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Bing [Bot], Kadett en 26 gasten