Eerlijk gezegd ging dat eigenlijk de laatste tijd vrij goed. Geld genoeg, en wat makkelijker geworden om dingen te laten doen.
Helaas afgelopen zondag een ernstig huiselijk ongeluk gehad waarbij de duim van m'n dominante rechterhand ernstig is verwond. Pezen door, zenuwen door. E.e.a. is met een spoed operatie hersteld, zit nu in gips. Er staat een revalidatie / therapie te wachten van een jaar. De vraag is of motorriek en/of gevoel volledig terugkomt. Doe nu alles met 1, linker, hand.
Ik denk dat met 10 vingers typen (belangrijk voor werk) wel snel terugkomt. Schakelen / autorijden ook wel. En hopelijk op termijn ook motorrijden. Steutelen / zelf basis onderhoud kunnen doen twijfel ik heel erg over. Vereist tenslotte soms kracht en fijne motorriek. We shall see.
(Gisteren wel gewoon met alleen links 3 auto's en 12 velgen gewassen.

Maar goed, betekent natuurlijk wel dat de oude twijfel rondom met name de bmw e46 m3 en/of Misubishi EVO 8 MR RS op speelt. Ga niks overhaast doen, maar dit is natuurlijks wel zo'n "defining moment".
Mocht er interesse zijn, laat het me weten. Tips qua prijsstelling / verkoop ook. Gaat alleen om de m3 en EVO. BoxsterS, 130i en Abarth van vrouwlief staan niet ter discussie. Alhoewel ik wel zit te kijken naar (atmo) Ferrari California's met dct. Maar dat deed ik eerder ook al

Hieronder de basis gegevens. Neem gerust via forum contact op bij vragen.
bmw e46 M3 handbak,
2001, NL auto,
143xxx km,
carbonzwart, handbak, 19" originele CSL velgen, stof/ledere bekleding.
3e eigenaar, sinds april 2007, 89xxx km, geleverd aan mij door Ekris Veenendaal
laatste keer dat kleppen zijn gesteld is 110km
Sinds mijn eigenaarschap heeft ie geen dealer meer gezien maar al het uitgevoerde onderhoud is netjes gedocumenteerd en bewijsbaar.
Verder volledig origineel
Komt afhankelijk vd prijs ook met !9" evo, originele 18" oem en m6 style winterset alsmede op voorraad liggende olie, filters, shim kit, etc.
Heeft voor het mooie een goede profi polijstbeurt nodig.
Verder begint ie heel licht te roestvorming te ontwikkelen onder de sierstrips bij de overgang naar de deuren. Niemand ziet het nog, ik wel. Laat ik sowieso binnenkort repareren.
Forum historie: viewtopic.php?t=4331
Mitsubishi EVO 8 MR RS
2005, origineel nieuw geleverd aan een oud DF'er (AdV)
43xxxkm
wit, close ratio hand / 5 bak (want RS versie)
2e eigenaar sinds 2006, 6500km, geleverd aan mij via Edwin vd Velden (ex DF'er (RIP) en autodealer)
3" katless miltek + tuning, circa 360pk.
Kuipstoel voor bestuurder. Verder volledig origineel. Originele delen (uitlaat, kat, stoel) aanwezig.
Sinds mijn eigenaarschap heeft ie geen dealer meer gezien maar al het uitgevoerde onderhoud is netjes gedocumenteerd en bewijsbaar.
O.a. nieuwe koppeling, vliegwiel en remmen rondom.
Heeft voor het mooie een goede profi polijstbeurt nodig.
Staat nog op originele distributie riem. Heb alle spullen liggen maar heb nog niemand gevonden waar ik voldoende vertrouwen in heb om het te laten doen en visuele inspectie vd originele riem levert "als nieuw" op. Officiele specs zijn wat vaag. Sommigen zeggen 90kkm onafhankelijk van tijd. Sommigen zeggen elke 5 a 6 jaar.
Roestvorming is altijd ding bij die auto's. Exterieur is ok. Motorruimte en bodem zijn profi behandeld (2x) en zien er niet uit daardoor.
Forum historie: viewtopic.php?t=1741
Mark.