In de toekomst wil ik nog grotere injectoren, intercooler en een ander uitlaatspruitstuk, en en en nog veel meer...

Hahahaha, heb mijn ziel lang geleden al verloren aan auto'sMartijnGizmo schreef: 21 jan 2019, 08:56 Mooi, weer een ziel en portemonnee die aan MINI verloren gaan.![]()
Ja 2 spaaks stuur is alles behalve mooi, maar ik ga waarschijnlijk voor een Qsp of iets dergelijks.Robin Hartog schreef: 21 jan 2019, 09:47 Gaaf ding! Gefeliciteerd.
Mooie upgrades ook al
Wel tijd voor een driespaaksstuur hoor![]()
Bij de vorige eigenaar zaten er ook gouden velgen onder maar ik vond het niet mooi staan. IK heb een set 17 inch Oz velgen die op dit moment bij een bedrijf liggen om het naafgat te vergroten. Ze worden zwartArjandeV schreef: 21 jan 2019, 12:54 Volgens mij heeft Austin nog een OMP of QSP stuur.. Succes.. kan aardig snel in de papieren lopen..
Ik heb nog mooie gouden velgen in de aanbieding haha![]()
SanderZ schreef: 21 jan 2019, 14:31Bij de vorige eigenaar zaten er ook gouden velgen onder maar ik vond het niet mooi staan. IK heb een set 17 inch Oz velgen die op dit moment bij een bedrijf liggen om het naafgat te vergroten. Ze worden zwartArjandeV schreef: 21 jan 2019, 12:54 Volgens mij heeft Austin nog een OMP of QSP stuur.. Succes.. kan aardig snel in de papieren lopen..
Ik heb nog mooie gouden velgen in de aanbieding haha![]()
![]()
Ik geef ze nog een paar dagen
WJ schreef: 26 jan 2019, 10:17 OZ superturismo eronder?
Net ding! Huidige velgen vind ik ook wel wat hebben. Spoorverbreders rondom en iets omlaag en dat staat vast heel dik ook. hehe
Goeie deal hoorSanderZ schreef: 28 jan 2019, 16:04 Vandaag een Cravenspeed telefoonhouder gekocht, wil ik al een tijdje maar vind ze wat aan de dure kant. Nu werd er 1 op fb aangeboden en heb direct toegehapt.![]()
Je moet geen foto maken als je net gestruikeld bent !SanderZ schreef: 11 feb 2019, 16:21 Velgen eindelijk terug, heb ze gelijk gemonteerd om te kijken hoe het staat. Valt mij niet tegen.
IMAG1572 by Sander Zuurbier, on Flickr
RS-Ron schreef: 11 feb 2019, 17:21Je moet geen foto maken als je net gestruikeld bent !SanderZ schreef: 11 feb 2019, 16:21 Velgen eindelijk terug, heb ze gelijk gemonteerd om te kijken hoe het staat. Valt mij niet tegen.
IMAG1572 by Sander Zuurbier, on Flickr
denk dat een verlaging van de auto en iets andere
hoek
een beter beeld geeft. Denk dat de velgen er dan echt uitspringen !
Gr Ron
Gebruikers op dit forum: Dimitri, Peter-Paul, Thomas H en 21 gasten