Na jaren Bmw gereden te hebben nu de overstap gemaakt naar een ander (Bmw) product. Afgelopen oktober een Mini Cooper S R53 gekocht in de kleur Indyblue. Wel geteld 2 dagen kunnen genieten totdat hij stukging

Cilinder 3 viel uit vooral bij belasting, uiteraard eerst de nodige voor de hand liggende onderdelen vervangen van bougies tot injectoren echter was het niet opgelost. Uiteindelijk bij Ben van Leeuwen gebracht waar na veel dingen controleren en meten bleek dat er een klepveer gebroken was van cilinder 3. Nu rijdt hij weer top. Auto had af fabriek al wat leuke opties zoals voorruitverwarming, xenon, stoelverwarming maar de vorige eigenaren hebben nog het eea toegevoegd. Carbon Jcw dasboard, Jcw luchtfilterbak, Milltek uitlaat, Tarox remmen voor, kleinere poulie en software. Ik heb zelf facelift xenon lampen geplaatst want deze zijn vele malen mooier en er ligt nog een set 17 inch Oz velgen klaar. Eind vd maand ga een verlagingsset halen bij Gear53.
In de toekomst wil ik nog grotere injectoren, intercooler en een ander uitlaatspruitstuk, en en en nog veel meer...
Mini 005 by
Sander Zuurbier, on Flickr
IMAG1455 by
Sander Zuurbier, on Flickr
IMAG1453 by
Sander Zuurbier, on Flickr
IMAG1454 by
Sander Zuurbier, on Flickr
IMAG1460 by
Sander Zuurbier, on Flickr
Mini 012 by
Sander Zuurbier, on Flickr
IMAG1498 by
Sander Zuurbier, on Flickr
IMG_20181204_103828_500 by
Sander Zuurbier, on Flickr
Mad by
Sander Zuurbier, on Flickr
Broken valvespring by
Sander Zuurbier, on Flickr