Ik ben "Baboulah", dit is uiteraard niet mijn echte naam. In het echt heet ik heel nederlands "Jeroen". Ik ben woonachtend in de regio Haarlemmermeer.
Dit is niet voor het eerst dat ik lid ben hier op de site. Na meedere jaren weg geweest te zijn nadat ik wat stomme en domme acties (laten we het daar maar op houden, heb er van geleerd immers) had uitgehaald. Na overleg gehad te hebben met een van de mod's/eigenaren heb ik een groen ligt gekregen om terug te komen en een nieuw account te maken, dus bij dezen.
Ik ben een groot auto liefhebber, nee maak daar fanaat van. I eat, breathe and sleep cars. Maar dan eigenlijk alleen maar (exclusieve) sport auto's. Dit is dan ook waar het grootste deel van mijn geld naartoe gaat. Het is allemaal begonnen met BMW en na het gehad hebben van een M3 was ik echt volledig gek van de M3's. Helaas heb ik mijn eerste E46 M3 moeten verkopen door de omstandigheden waar ik en de auto toen in verkeerde en heb er tot op de dag van vandaag nog steeds spijt van. Al helemaal omdat ik via BMW er achter kwam dat ik de enige Individual Estoril blauwe LHD CS had.
Na diverse andere sport auto's ben ik weer terug bij de M3's. Niet dat ik de andere auto's die ik in de tussentijd gehad heb niet leuk vond. Totaal niet zelfs, maar geen van de auto's maakte mij zo blij of gaven zo een speciaal gevoel als dat de M3 dat deed voor mij. Het is wederom een E46 M3 geworden, alleen dit keer een handbak ipv een SMG zoals toen. Niet helemaal wat ik wou, maar kwam deze tegen en kon hem niet laten staan.

Genoeg voor nu, nu weer is kijken wat hier allemaal te vinden is na al die jaren

Wie weet tot op de weg