BMW E46 328 CI Tracktool

Net een nieuwe auto gekocht? Of druk bezig met de restauratie van je klassieker of opbouw van je racer? Hier kun je ons op de hoogte houden.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
911b
Berichten: 20
Lid geworden op: 07 mei 2017, 00:05
Auto: 599 GTB - F-Type - BRZ - E46

BMW E46 328 CI Tracktool

Bericht door 911b » 14 mei 2017, 20:37

Bijna 3 jaar geleden haalde ik mijn racelicentie en dacht ik dat mijn droom om vaak op het circuit te rijden eindelijk werkelijkheid zou worden. Tot afgelopen november was ik daarna niet meer op het circuit te vinden dus dat plan faalde keihard. In november met een Porsche 911 991 het circuit op geweest en ik wist dat ik nu echt snel de baan op moest want het gevoel was weer geweldig. Ik durfde zeker niet voluit in de 911 dus er moest een tracktool komen om ook echt goed klaar (en veilig) te zijn voor het circuit.

In februari dit jaar was ik op wintersport en had ik tijd om eindelijk te zoeken naar mijn track tool auto via internet. Initieel zocht ik een BMW E36 omdat mijn sleutelkennis nihil is en er minder elektronica in de E36 zit dan in de E46. Ik zocht een auto waar ik zelf nog wat aan moest doen zodat ik direct kon leren hoe je de auto moet ombouwen en onderhouden. Na het zoeken op marktplaats heb ik er een mailtje of 15 uitgestuurd en alle reacties waren helaas negatief (al verkocht of toch te slechte staat).

Afbeelding

De auto die ik al weken had zien staan maar links had laten liggen leek de enige op dat moment geschikte auto te zijn en dus maar een bezoekje ingepland. Een BMW E46 met een kooi, racestoelen en veerpootbrug bij Tappel in Assen. Het gehele interieur zat er nog in en op de pixelige foto’s leek de auto er ok uit te zien. Michiel (BMW Monteur) meegenomen en op de koffie bij Tappel. Markant bedrijf en de auto viel ietwat tegen aangezien er iets in het dif een klap gaf bij het optrekken, kleppendeksel pakking was lek, de remleidingen wat werk nodig hadden en de stuurbekrachtigingpomp het niet meer deed. De auto heeft 100% zeker wat aanvaringen gehad want hij heeft 50 kleuren grijs. Na wat onderhandelen zou Tappel de gebreken herstellen en de auto voorzien van de vloeistoffen en olie die zij zelf in de racerij gebruiken.

Afbeelding

Een weekje later de auto opgehaald en alles was netjes gedaan. De auto het weekend er na op de brug gezet en zelf de kleppendekselpakking vervangen met een OEM versie aangezien we nog steeds olie roken op de terugweg. Daarna een lijstje gemaakt met wat we allemaal moesten doen. In de eerste 4 weken het volgende gedaan:

- Schroefveren gemonteerd BC RACING RM SCHROEFSET 10kg/12kg
- Schijven vervangen met LTEC schijven
- Remblokken vervangen met CL RC5+
- Rondom alle rubbers vervangen met Powerflex Black
- BBS velgen met Toyo R888R banden gemonteerd
- Aerocatch in de motorkap geslepen
- Racestuur gemonteerd

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Niets gaat in één keer goed dus liepen we tegen de volgende punten aan:
- Remklauwen gingen niet meer open dus gereviseerd
- Ruitenwisserreservoir lek (we houden de auto op kenteken dus handig om te hebben)
- Stuurbekrachtiging reservoir lekte vloeistof
- Achterlichten deden het niet meer dus ook hersteld

Toen was het tijd voor een vakantie van 3 weken dus lag het project stil. De datum voor de eerste dag op het circuit stond al vast dus we moesten direct na de vakantie aan de slag. In de 2 weken na de vakantie het volgende gedaan:

- Alles achter de voorstoelen verwijderd, scheelde volgens de weegschaal een dikke 75kg
- K&N open luchtfilter gemonteerd
- Achter rubbers vervangen met Powerflex Black
- Uitlijning gedaan

Afbeelding

Eindelijk tijd voor de eerste dag op het circuit met Driving Fun. Het eerste uur training gehad van Dennis en daarmee de auto leren kennen en gekeken waar mijn grenzen en die van de auto liggen. Helaas lichte regen dus ik heb de hele ochtend met DSC aan gereden, dat beperkte enorm maar gaf wel de ruimte om rustig beter te worden in de lijnen op het circuit. Achteraf een verstandige keuze want de rondetijden vlogen omlaag terwijl de baan natter en nattere werd, de DSC greep vaker in waardoor er steeds minder vermogen op de weg kwam en de rondetijden dus alleen omlaag gingen door de betere lijnen en rempunten. De auto bleef helemaal goed, werd niet te warm en het gevoel was geweldig.

Afbeelding

Op dit moment is er een lange lijst met onderdelen onderweg zodat we heel snel het volgende kunnen doen:

- Mishimoto radiator, fans, thermostaat en reservoir monteren
- Direct de waterpomp vervangen met een stevigere versie
- Airco verwijderen
- Kooi voorzien van bescherming waar je er met de helm tegenaan komt
- Huidige gordels vervangen voor 6 punts die wel los kunnen bij een ongeluk 😀

De uitdaging komt pas na het einde van het seizoen want we willen de auto graag op kenteken houden. Momenteel is het gehele interieur er uit en heb ik ook de airbags gedemonteerd, helaas nog niet goed kunnen vinden wat wel en niet mag voor APK dus als iemand daar ervaring mee heeft dan heb ik graag contact. Voor de auto in februari door de APK moet gaar hij eerst uit elkaar en krijgt hij minder lullige bumpers en laten we hem spuiten. De auto is nu 50 shades of grey en we willen toe naar Rosso Fuoco.

Na het spuiten de auto opbouwen en klaarmaken voor APK zodat we vanaf de lente weer naar de circuits kunnen rijden. Dit jaar houden we het bij Zandvoort en de Nordschleife en volgend jaar wil ik leren zelf lijnen te herkennen en dus meer circuits te rijden te beginnen met Assen, Spa en Zolder.

Door de diverse topics hier en in het bijzonder die van @Vanreijmersdal ben ik bij problemen snel verder gekomen. Ik ga proberen ook mijn problemen en oplossingen te blijven posten!

Gebruikersavatar
Niels
Berichten: 22495
Lid geworden op: 13 feb 2006, 23:04
Auto: Prius+
Locatie: Grunn...

Re: BMW E46 328 CI Tracktool

Bericht door Niels » 14 mei 2017, 21:27

50 shades :lol:

Mooi verslag :thumbup:

Gebruikersavatar
SvB
Berichten: 659
Lid geworden op: 22 sep 2007, 18:28
Locatie: Utrecht

Re: BMW E46 328 CI Tracktool

Bericht door SvB » 14 mei 2017, 21:29

Netjes hoor, ik heb een tijdje samen met je op en mee gereden (Clio RS)
Had je ook goed op beeld staan, filmpje helaas gewist (dombo)
Was ook het filmpje waarop die Camaro voor onze neus er hard af ging.
Succes en wellicht tot ziens.

Gebruikersavatar
Vanreijmersdal
Berichten: 946
Lid geworden op: 17 aug 2012, 19:22

Re: BMW E46 328 CI Tracktool

Bericht door Vanreijmersdal » 17 mei 2017, 13:12

Leuk nog een E46 tracktool. Heb je ook foto's van de binnenzijde?

Gebruikersavatar
911b
Berichten: 20
Lid geworden op: 07 mei 2017, 00:05
Auto: 599 GTB - F-Type - BRZ - E46

Re: BMW E46 328 CI Tracktool

Bericht door 911b » 09 aug 2017, 23:04

Het was hier al weer even stil, veel onder de auto gelegen ;).

Na het laatste bericht de volledige koeling gedaan wat met een krap dagje gedaan was. Helaas is het Mishimoto spul iets minder stevig dan de originele BMW radiator en is bij de eerste testrit het koelvloeistofreservoir tegen de aandrijfriem gekomen. Een hoop stoom en een gescheurd reservoir waardoor ik helaas 12 juni af moest zeggen voor de sessie op Zandvoort.

De volgende datum op de agenda was 14 juli waarop we naar de Nordschleife zouden gaan dus daar hebben we naar toegewerkt en gelukkig ook gehaald. De auto is inmiddels voorzien van striping van onze stichting waarmee we een rit voor zieke kinderen organiseren (mocht iemand nog een toffe wagen hebben staan en tijd hebben op de 26e dan zien we je graag https://www.rideoftheirlife.nl/aanmelden/).

Nordschleife was echt geweldig, de eerste avond rustig aan en we hadden helaas direct regen. Op de Toyo R888’s waren we daarmee nergens meer en zat het er snel op. De volgende dag toch een stevige 15 ronden neer kunnen zetten met wat pauze tussendoor. Op een rare tik achterin aan het einde geen problemen. Een tijd van 09:03 neer kunnen zetten want ons niet gek leek voor een eerste keer op de baan.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Bij thuiskomst bleken de schijven op en de blokken nog niet dus er is iets niet goed met de opstelling en dus we hebben afgelopen weekend de remklauwen, schijven en blokken vervangen.

Het interieur begint steeds kaler te worden op het middenconsole na. De climate control is naar beneden verplaatst en er is nu ruimte voor een uitneembare iPad, super tof met Harry’s laptimer er op. De deurpaneeltjes zijn gemaakt van hout dus die kunnen nu naar een plaatwerker die er mooie aluminium plaatjes voor kan maken.

Afbeelding

26 Augustus gebruiken we de auto met Ride of Their Life (kinderen mogen een bandenwissel doen) dus ik hoop 28 augustus weer op Zandvoort langs te kunnen gaan!
Laatst gewijzigd door 911b op 10 aug 2017, 08:39, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Macboy
Berichten: 26187
Lid geworden op: 02 feb 2006, 11:49
Locatie: www.petkovski.nl

Re: BMW E46 328 CI Tracktool

Bericht door Macboy » 10 aug 2017, 00:00

Gaaf die iPad zeg ! Nog nooit gezien ? Mooie foto's ook verder :thumbup:

Gebruikersavatar
Knot
Berichten: 39974
Lid geworden op: 01 feb 2006, 17:29

Re: BMW E46 328 CI Tracktool

Bericht door Knot » 10 aug 2017, 00:32

Mooi aangepakt hoor!

Schijven op kan wel hoor, ik pakte altijd ATE schijven (geen powerdiscs, gewoon vlakke schijven), via autoteilemann op ebay.de 100 euro en een beetje en konden veel hebben.

Gebruikersavatar
Vanreijmersdal
Berichten: 946
Lid geworden op: 17 aug 2012, 19:22

Re: BMW E46 328 CI Tracktool

Bericht door Vanreijmersdal » 10 aug 2017, 08:18

Afbeelding van je ipad kan ik helaas niet zien.

Gebruikersavatar
JWdrive
Berichten: 261
Lid geworden op: 05 jun 2013, 15:38
Auto: BMW i4 M50 | GSX-R 750

Re: BMW E46 328 CI Tracktool

Bericht door JWdrive » 10 aug 2017, 08:30

Gave machine! Nog subframe moeten verstevigen/lassen?

Gebruikersavatar
911b
Berichten: 20
Lid geworden op: 07 mei 2017, 00:05
Auto: 599 GTB - F-Type - BRZ - E46

Re: BMW E46 328 CI Tracktool

Bericht door 911b » 10 aug 2017, 08:43

@Vanreijmersdal hij zou het nu moeten doen!

@JWdrive Nee nog niet maar dat gaan we uit voorzorg deze winter even doen

@Knot check, ik heb er nu LTEC schijven onder die een stukje prijziger zijn, ik hou het even in de gaten en anders ga ik dat ook eens proberen.

Gebruikersavatar
Jan-Willem
Berichten: 1680
Lid geworden op: 02 jan 2010, 12:26
Locatie: Hengelo

Re: BMW E46 328 CI Tracktool

Bericht door Jan-Willem » 10 aug 2017, 08:59

Leuk project!

Je kan wel makkelijk upgraden naar e46 330i remmen, die zijn 325mm
Ze zijn wel loei zwaar.

Waarom heb je gekozen voor een andere radiator en waterpomp?
Koeling is niet echt een probleem bij deze auto's

Al kan ik mij voor circuit gebruik een andere thermostaat en een elektrische fan wel voorstellen.

Ook zou ik de vanos reviseren als die nog niet prefentief gedaan is, helaas zijn die vaak erg slecht.

Gebruikersavatar
911b
Berichten: 20
Lid geworden op: 07 mei 2017, 00:05
Auto: 599 GTB - F-Type - BRZ - E46

Re: BMW E46 328 CI Tracktool

Bericht door 911b » 10 aug 2017, 23:04

De upgrade was eigenlijk meer omdat de oude radiator bol stond en er toch iets nieuws in moest.

De 330 remmen kreeg ik ook als tip van Biesheuvel maar het nadeel is dat mijn steelies er niet meer onder passen die ik gebruik voor transport over de weg. Staat voor de winter wel op de planning!

Die vanos nemen we ook even een keer mee.

Gebruikersavatar
Spijkerhard
Berichten: 4053
Lid geworden op: 18 okt 2010, 20:41
Auto: (nog steeds) Te veel.
Locatie: Arkelstad:130i, ID4, E46 M3, 323ti, Z3, Clubman-2, Transit, 850 T5-R, ex-MX-5, ex-E36 M3

Re: BMW E46 328 CI Tracktool

Bericht door Spijkerhard » 10 aug 2017, 23:13

De 330 remmen had ik ook onder de E46 (328 Touring) gelegd, nog via GTRene, en dat remde echt als een malle!

Gebruikersavatar
e30touring1990
Berichten: 2873
Lid geworden op: 04 apr 2013, 13:19
Auto: Z3QP S54/1M/G11 740/Tuono1000r
Locatie: www.brandbikes.nl

Re: BMW E46 328 CI Tracktool

Bericht door e30touring1990 » 19 aug 2017, 17:11

heb die remmen ook op de Z3 (coupe) zitten, remt idd erg goed en nooit last van fading met sportief straatgebruik (geen circuit mee gereden om er verder iets over te kunnen zeggen). vanos is erg goed (zelf) te doen bij die m52tu/m54 motoren.

molenbob
Berichten: 24
Lid geworden op: 20 mar 2017, 18:22
Auto: M3, 330i, Abarth1000,Toy AE82

Re: BMW E46 328 CI Tracktool

Bericht door molenbob » 19 aug 2017, 21:54

Leuke E46 en je pakt t goed aan!

Gebruikersavatar
911b
Berichten: 20
Lid geworden op: 07 mei 2017, 00:05
Auto: 599 GTB - F-Type - BRZ - E46

Re: BMW E46 328 CI Tracktool

Bericht door 911b » 24 mar 2019, 21:50

Al 1,5 jaar stil in dit draadje maar er is vooruitgang, tenminste inmiddels weer. Eind 2017 besloten dat ik de auto voor een aantal klussen die ik zelf niet kon doen naar een lokale garage zou brengen gespecialiseerd in BMW's. Eind november gebracht en ik heb in juni de auto opgehaald en een rekening betaald zonder dat er iets was gebeurd op een APK na. Eerste keer dat ik echt opgelicht ben, moet je een keer meemaken denk ik dan maar. Iedere twee weken ging ik langs en als ik de verhalen moet geloven was iedereen inmiddels dood, ontslagen of verslaafd die aan de auto zou werken. Geen aanrader en veel koppijn van gehad.

Als je wil dat iets goed gebeurd moet je het zelf doen. Na een verhuizing ben ik in September 2018 zelf maar begonnen met de werkzaamheden en een aantal mensen gezocht die diverse klussen konden doen zoals het lassen van de dorpels en rechterzijkant. Direct de bekende E46 subframe punten mee laten pakken. De auto heeft een keer schade gehad en was heel heftig aan het roesten. Zelf de nodige nieuwe delen als bumpers en spatborden gemonteerd zodat alles weer een beetje toonbaar was.

Nadat dat gedaan was is de auto gespoten in een kleur die lijkt op Rosso Fuoco van Ferrari. De accenten van de auto zijn nu zwart en het ziet er ontzettend dik uit al zeg ik het zelf. Meer en meer begon het klussen leuker te worden dan het daadwerkelijke rijden wat door het seizoen toch even stil lag.

De laatste weken is de auto optisch “af” en ben ik begonnen om hem weer klaar te maken voor het nieuwe seizoen. Ik heb op aanraden van Biesheuvel een Sparta 4 piston big break kit gemonteerd en achter weer een ander setje schijven en blokken om te proberen. Motorsteunen vervangen voor harde powerflex omdat het blok bijna door de klep kwam. Uiteraard had ik ergens ineens weer een lek in het koelsysteem dus de thermostaathuis en bijhorende leidingen vervangen. Lijkt nu verholpen.
Binnenin heb ik de kooi zwart gemaakt, nieuwe steunen gelast voor de 6 punts gordels die ik nu ook voor de passagier heb en een nieuw stuurtje met quick release. Niet allemaal nodig maar wel leuk.

Vandaag de laatste kleine dingetjes gedaan en het lijkt er op dat "ze" klaar is voor aankomende dinsdag. Ik verwacht nog wel wat kleine probleempjes maar op de openbare weg is de auto nu helemaal soepel dus we gaan rustig aan weer het circuit opzoeken. Heb er enorm veel zin in !

Het lijstje in het kort:

- Nieuwe voorbumper
- Nieuwe acherbumper
- Geroeste delen vervangen
- Volledig gespoten
- Sparta EVO BBK (4 pistons)
- Motorsteunen vervangen (Powerflex)
- Nieuw Sparco stuur met quick release
- Gordelpunten gelast aan bodem (was schroef)
- Kooi zwart gemaakt
- Laatste isolatie verwijderd
- Spoorverbreders geplaatst
- Nieuwe veerpootbrug voor en achter
- Nieuwe gordels die HANS/Hybrid ondersteunen
- Nieuwe koplampen
- Nieuwe achterlichten
- Nieuwe pookknop (lekker zwaar voor goed hard knallen)
- Interieurlijsten gespoten (zwart)
- Raambanner
- Diffuser geplaatst

Wat er binnenkort aankomt
- Schmiedmann spruitstuk
- Nieuwe uitlaat van JM Tuning met kleppen voor avond sessies
- Nieuwe iPad onderweg voor in het dashboard (oude is te traag)
- Achter nieuwe schijven en blokken, weer eens wat anders proberen
- M50 Inlaat plaatsen, bekende mod die wat vermogenswinst geeft

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Gebruikersavatar
Spijkerhard
Berichten: 4053
Lid geworden op: 18 okt 2010, 20:41
Auto: (nog steeds) Te veel.
Locatie: Arkelstad:130i, ID4, E46 M3, 323ti, Z3, Clubman-2, Transit, 850 T5-R, ex-MX-5, ex-E36 M3

Re: BMW E46 328 CI Tracktool

Bericht door Spijkerhard » 24 mar 2019, 23:05

Sow die ziet er strak uit. Heftige vleugel ook wel.
Kun je daarme over de weg?

Gebruikersavatar
911b
Berichten: 20
Lid geworden op: 07 mei 2017, 00:05
Auto: 599 GTB - F-Type - BRZ - E46

Re: BMW E46 328 CI Tracktool

Bericht door 911b » 24 mar 2019, 23:12

:thumbup:
Spijkerhard schreef: 24 mar 2019, 23:05 Sow die ziet er strak uit. Heftige vleugel ook wel.
Kun je daarme over de weg?
Nee die is niet goedgekeurd voor de weg. Komt uit de E36 cup van vroegah.

Gebruikersavatar
Pfhmulder
Berichten: 104
Lid geworden op: 21 jul 2017, 15:58
Auto: E36 323i coupe & e87 118i

Re: BMW E46 328 CI Tracktool

Bericht door Pfhmulder » 25 mar 2019, 07:41

Gaaf ding geworden!

Gebruikersavatar
Eeuwe
Berichten: 4967
Lid geworden op: 07 feb 2018, 13:42
Auto: Paar Fransozen en paar BMW's
Locatie: Groningen stad

Re: BMW E46 328 CI Tracktool

Bericht door Eeuwe » 25 mar 2019, 20:48

Pfoe, die heb je flink aangepakt! Vet hoor!

Online
Bokkepoot
Berichten: 322
Lid geworden op: 25 mar 2017, 19:52

Re: BMW E46 328 CI Tracktool

Bericht door Bokkepoot » 25 mar 2019, 20:51

Mooi geworden.

En goeie tekst op de spoilert :tooth:

Gebruikersavatar
911b
Berichten: 20
Lid geworden op: 07 mei 2017, 00:05
Auto: 599 GTB - F-Type - BRZ - E46

Re: BMW E46 328 CI Tracktool

Bericht door 911b » 08 mei 2019, 09:42

We zijn weer een stukje verder! Het hele lijstje van de vorige post is afgewerkt en met de nieuwe inlaat en uitlaat maken we ook een stukje meer PK's.

Afbeelding

Het Schmiedmann stukkie is al mooi aan het bijkleuren en de uitlaat is helemaal geworden zoals ik wou hebben. Één grote JDM style pot aan de linker kant. De kat zit met een V-band zodat ik die er heel makkelijk af kan halen en kan vervangen met een stukje rechte pijp. Op de demper achter zit een bypass zodat ik met de klep dicht ook de avonden kan rijden. Gisteren ging dat prima!

De zijstukjes van de diffuser zitten er inmiddels ook op, die moesten op maat gemaakt worden dus hadden wat langer de tijd nodig.

Afbeelding

Afbeelding

Patrick (http://pmotorsport.nl/) heeft de M50 inlaat voor mij gemonteerd, een echte aanrader als je een E46 specialist zoekt! Met de tune die Beek heeft gemaakt haalde ik 233PK, voor een twintig jaar oud beestje met 230k km op de teller helemaal niet gek (was ooit in 1999 193pk)!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

De remblokken voor waren naar de vorige circuitdag helemaal op en daar heeft Biesheuvel een andere set blokken en schijven voor aangeraden en dat werkt prima. Gisteren hebben we achter in 4 uurtje helaas de achterblokken helemaal opgereden, alleen het staal is nog over. Ik ga daar nu wat hardere proberen.
Op de voorremmen heb ik nu directe koeling gemaakt vanuit de bumper met slangen die direct op de klauw blazen, dat verschil merk je enorm. Door de nieuwe bumper werkte de oude kanaaltjes niet meer goed en dat is nu hersteld.

Op nieuwe banden (Toyo R888R) en met aanzienlijk meer vermogen bleef mijn rondetijd steken op 2:10 op Zandvoort dus het is nu tijd dat ik weer even verbeter voordat we iets aan de auto doen. Ik ga weer veel oefenen de komende tijd!

Als sideproject ben ik bezig met een CSL klep die ik "hot swappable" wil maken voor de klep met de spoiler. Als ik over de openbare weg wil moet die spoiler er af en dan gaat makkelijker als hele klep.

Gebruikersavatar
///Joost
Berichten: 11738
Lid geworden op: 21 nov 2010, 00:26
Locatie: Uit lockdown

Re: BMW E46 328 CI Tracktool

Bericht door ///Joost » 08 mei 2019, 10:20

Mooi gedaan zeg! Hoe was de pasvorm van de Schmiedmann delen? Hoe heb je de rest van de uitlaat aangepakt? Geen kats, en beide dempers vervangen door dubbele pijp?

Gebruikersavatar
911b
Berichten: 20
Lid geworden op: 07 mei 2017, 00:05
Auto: 599 GTB - F-Type - BRZ - E46

Re: BMW E46 328 CI Tracktool

Bericht door 911b » 08 mei 2019, 10:36

///Joost schreef: 08 mei 2019, 10:20 Mooi gedaan zeg! Hoe was de pasvorm van de Schmiedmann delen? Hoe heb je de rest van de uitlaat aangepakt? Geen kats, en beide dempers vervangen door dubbele pijp?
Pasvorm van het Schmiedmann stuk is prima! Na het spruitstuk heb ik een Y zodat we naar 1 pijp gaan, dan een stukje V-band waar ik dus rechte pijp of kat op kan zetten en daarna één recht pijp tot aan de demper en die heeft een bypass. Met kat en demper echt super subtiel (en binnen de db grens) en zonder kat en klep open klinkt het top. Niet te extreem. JM Tuning heeft hem voor mij gemaakt op basis van een tekening die ik had gemaakt.

Gebruikersavatar
Estoque
Berichten: 1067
Lid geworden op: 29 aug 2011, 15:59
Locatie: Knäckebröd aan het eten

Re: BMW E46 328 CI Tracktool

Bericht door Estoque » 08 mei 2019, 10:45

Los van de spoiler echt een hele mooie auto! <3

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: MarcH en 3 gasten